Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


jot szoltal baratom
nem amiatt nem engedi,mert a C az aktiv rendszer particio, es ott vannak a win 7 indito fajljai?hiaba masolod a D-re a windowst,ha az csak logikai meghajto.attol a C-t fogja hasznalni,es akkor persze,h nem fogja engedni.javaslom a minipe CD letolteset.ez egy Cd-n indulo windowshoz hasonlo operacios rendszer.ezzel tudsz halott winrol menteni adatot,formazni vinyot,esetlegesen ujraparticionalni.rem hasznos kis dolog!
kicst ertek hozza.mondja,mi a gondja?:)
bsz:)
De utána az egész felület amit hegesztettek nagyon komoly felületkezelést kap amit nem mutatnak. Az csak 1 werkfilmbe volt.
Megvolt az összes rész a gépemen 2 hétig napi 8 ó azt néztem.
amit te adsz fel,az a motorhoz jon.ez meg az autohoz:)meg csak ma utaltam el a penzt,furcsallnam,ha mar meg is erkezne a csomag
Nos a szakmai részéhez annyit hogy aki hegesztett már az tudja hogy a varrat környékén pattognak a szikrák rendesen, ezért le szokták takarni azokat a részeket amiket meg akarnak kímélni hogy ne égjen bele a felületbe semmi, de itt ilyesmit sosem láttam csak hogy tolják neki az ívet és kész.
Jó.
Nem a hülyeség érdekel hanem hogy alkotnak szép motorokat.
Ja ez mindig dilemmát okoz különbség vagy külömbség.
Neked is csak azt tudom mondani hogy vagy brutál bélát. Van a fiókba 1 mióA701 gps+tel+pda rossz töltővel de azt veszek 1et most nem használom. igo 8 térképpel bőrtok usb kábel és a készülék van csak. Részben magyar menüs windows alapú. másom nincs ja van 1 alig használt vesém feleslegbe.
Szappanopera.
A külöNbségre én is kíváncsi lennék.
Mit adnál érte?
Tessék csak tessék! Sértetlen és minden gyári füllel ellátott tökéletesen szimetrikus 100%-ban Japán acélból készült eredeti Yamaha termék. (magamnak tettem félre ha ezzel az átalakítottal esetleg valami történne de nem tervezem hogy bármi is történne)
Nézem az amcsi motorokat és úgy irigylem a gépparkjukat.
Papa mennyi a külömbség az exup és a genesis szívótorka között?
Nem feltétlen, inkább azt mondanám összecsiszolódtunk.
Az a helyzet, hogy 92 körül letettem a vizsgát motorra egy 250-es ETZ-vel amit ott és akkor kaptam kölcsön, és azóta egészen az FZ megvételéig nem ültem 'nagy' motoron, semmi mást nem próbáltam ki. Tehát azt sem tudtam ha lenne egy hogy kb. milyen stílusban vezetnék egy ilyen szerkezetet, vagy mit várnék el tőle.
Most már tudom hogy nagyjából mire van szükségem. Ez meg igen közel áll hozzá.
Jajj nem hívtam ma sugót, a felni miatt.
Nem lehetne hogy átkerüljön ide hozzám nekem 1 pluszba mindenféleképpen kell 1, mert ha utast akarok vinni akkor csak átszerelem a 2 személyest és kész. érted? .
Ha ez megnyugtat nekem van itt egy kifogástalan állapotú segédváz lezsírozva úgyhogy nyugodtan merítsd bele a flexet a segédvázadba. Ha végképp elcseszed akkor ez a tiéd.
Tehát jó úton haladsz és alakulnak az álmaid a motorhoz.
Ezek az én karácsonyi ajándékaim amit előre megkapok. Meg van beszélve a volt asszonnyal vegyem meg magamnak amit akarok és ő kifizeti.
Szal nekem semmibe van szinte.
Eldöntöttem azt nem kéne annyira átfaragni és azt lehet itt is hegeszteni mert az acél. Szal jó lenne ha lenne 1 olyanom tarcsiba. Nekem ez most a tanuló pénz a művészi alkotásba.Ha az meglenne akkor már céltudatosan tudok vásárolni nem össze vissza. Az R6 az kidobott 5000volt de inkább arra mint valami drogra vagy piára.
Nem a lebaszásról van szó, hanem a korlátozott anyagi lehetőség megfelelő kihasználásáról.
Én egy évig a hirdetéseket néztem mire megvettem ezt a szutyok FZR-t donornak. És sajnos nem kevés pénzt költöttem el előtte feleslegesen. Mert megvettem egy FZ első telót meg gumikat hozzá, ami mostanra feleslegessé vált. Nekem sem ez volt az álmaim motorja. De már egyre közelebb van hozzá.
na húzok, vége a melónak.
Este lehet még bekapcsolom otthon a lapost, bár ilyenkor 11 óra monitor előtti lét után a tökömnek sincs kedve visszaülni.