de, ez 2,5 X kerül annyiba ám.
Biztos velem van a baj, de inkább vennék egy olcsót és rákölteném ugyanezt az összeget. Akkor tudom, hogy cserélve, javítva van. . .
Nézd én könnyen beszélek mert én sokat láttam és sok ilyen megfordult itthon (sajnos?) Egy idő után az ember szeme "rááll" arra hogy úgy elsőre meglássa azt hogy ez az autó valahogy "nem áll össze" és belülről jön az érzés hogy nem, ezzel nem szabad foglalkozni.
Első kép:telefonnal csinált homályos kép, az autó koszos, a fényezés az autó nagy részén matt
az ajtó feletti gumicsík félregyűrve, a motorháztető illesztése fent hézagos-lent passzos
második kép: vigyáztak rá hogy ne álljanak túl közel az autóhoz mert még látszana valami,
középen a VW embléma ugyanúgy telibe van festve mint a környezete,tehát a hátulját is festették
az ablaktörlőlapát a lehető legideálisabb szögben áll,tehát biztos hogy működik.A bal hátsó lámpánál
kétujjnyi rés az ajtóig,a jobbnál ugyanez hiányzik
hármas kép:a csomagtér ajtónál fent semmi,lent kétujjnyi rés,a jobb lámpa alatt befér a tenyerem a lökhárító alá.
A jobb oldali ajtó lóg(felső sarokban összeér a kasznival) a sárvédőív műanyag takarói alatt jó eséllyel dolgozik a vasoxid
az ajtótól hátra eső részek matt pirosak,az ajtó valamivel"fényesebb"
negyedik kép:motorháztető első sarkánál ujjnyi rés,felül semmi(másik oldalon pont fordítva volt)
sárvédő első felső sarkán hólyagosra rohadva a festék,jobb első lámpa ferde a helyén
ötödik kép:tömítő gumi keret elől szakadt,kuplungpedálról a gumi rég letaposva fémig, üléshuzat alatt csak sejthető hogy mi van
És még nem láttuk a tornyokat, a motorteret,a kasznit alulról,a futóművet,a gumikat, és még be sem indítottuk és el sem indultunk. A környezetből következtetve kizárólag csak OMV alpesi dízellel üzemeltették (de ez persze csak az én véleményem) Elsőre ennyi.
Én a Berlingo-t anno egy szántóföld mellett fotóztam. Az nem releváns, hogy hol fotózták.
Ettől függetlenül a "tartására" vonatkozólag biztosan igazad van. Én nem értek hozzá. Egy fotóból szerintem nem szűrhető le semmi, és nem is próbálkozom vele. Én a saját szememnek hiszek (általában)
Nah hali Ábrus, ha holnap eltudom suvasztani a sulit, akkor delelőt viszem a blokkot, ha nem akkor olyan 2körül érünk oda, mert megyünk még a nagyfaluba is utána. Okés lesz? Persze, telefonon hívlak reggel,hogy mi a szituvagy mielőtt indulunk
megyek szemorvoshoz. Én szartse látok a küszöbből, tornyokból, aljából ezeken a képeken. A lelakottság pedig már igencsak más értelmet nyer egy 20 éves autónál, mint egy 5 évesnél. . .
Szerintem. A fontos pontokon ne rohadjon, induljon el -15-ben, ha forgatom a kormányt menjenek utána az első kerekek is, és vegye viszonylag pontosan a sebességeket. (a kettes golf váltója valami álom! Imádom.)
Biztos velem van a baj, de inkább vennék egy olcsót és rákölteném ugyanezt az összeget. Akkor tudom, hogy cserélve, javítva van. . .
az ajtó feletti gumicsík félregyűrve, a motorháztető illesztése fent hézagos-lent passzos
második kép: vigyáztak rá hogy ne álljanak túl közel az autóhoz mert még látszana valami,
középen a VW embléma ugyanúgy telibe van festve mint a környezete,tehát a hátulját is festették
az ablaktörlőlapát a lehető legideálisabb szögben áll,tehát biztos hogy működik.A bal hátsó lámpánál
kétujjnyi rés az ajtóig,a jobbnál ugyanez hiányzik
hármas kép:a csomagtér ajtónál fent semmi,lent kétujjnyi rés,a jobb lámpa alatt befér a tenyerem a lökhárító alá.
A jobb oldali ajtó lóg(felső sarokban összeér a kasznival) a sárvédőív műanyag takarói alatt jó eséllyel dolgozik a vasoxid
az ajtótól hátra eső részek matt pirosak,az ajtó valamivel"fényesebb"
negyedik kép:motorháztető első sarkánál ujjnyi rés,felül semmi(másik oldalon pont fordítva volt)
sárvédő első felső sarkán hólyagosra rohadva a festék,jobb első lámpa ferde a helyén
ötödik kép:tömítő gumi keret elől szakadt,kuplungpedálról a gumi rég letaposva fémig, üléshuzat alatt csak sejthető hogy mi van
És még nem láttuk a tornyokat, a motorteret,a kasznit alulról,a futóművet,a gumikat, és még be sem indítottuk és el sem indultunk. A környezetből következtetve kizárólag csak OMV alpesi dízellel üzemeltették (de ez persze csak az én véleményem) Elsőre ennyi.
Ettől függetlenül a "tartására" vonatkozólag biztosan igazad van. Én nem értek hozzá. Egy fotóból szerintem nem szűrhető le semmi, és nem is próbálkozom vele. Én a saját szememnek hiszek (általában)
Ezen LÁCCIK, hogy rom, olyan a "tartása" nem beszélve a lepusztult viskóról a háttérben - ezektől télleg vennél autót ?
Bocs.
Szerintem. A fontos pontokon ne rohadjon, induljon el -15-ben, ha forgatom a kormányt menjenek utána az első kerekek is, és vegye viszonylag pontosan a sebességeket. (a kettes golf váltója valami álom! Imádom.)