már megtaláltam...ne röhögjél igaz amit mondtam...vagy legalábbis többnyire nem mindig jól. na nem mintha én szaki lennék. a fele motoros tudásával és tapasztalatával is jó lennék magamnál...
Azzal nincs gond pöccre indul melegen és hidegen szivató is kellett egy kicsit, ki is forog 18.500-ig de nem tetszett az a beállítás ahogy volt, sokallom a benzint amit kap(ott). (a légszűrőház gumicsonkjai viszont bakelittá vannak keményedve, csak szólok)
Ennél az nem tetszett hogy hogy az összes tű felülről a harmadik beszúrásba volt téve (tehát középre) viszont a tűk nem is egyformák (a két szélső és a két középső) és a dokumentáció is azt írja hogy a két szélső feljebb van húzva egy beszúrással mint a középsők. A keverékcsavarok meg ki voltak tekerve 4,5-5 fordulatot a gyári 3 helyett.
nekem is japános volt a fúvókaállás, tök hidegben is indult szivató nélkül, de mikor rendesre be lett állítva esküszöm, esküszöm kicsit vérszegényebben ment
R1 tali