Valamit mindig adni kell valamiért./egyenesben legyen jobb ,vagy kanyarban/A gyári dolgok,méretek nem véletlenül lettek kitalálva.20 év alatt a gumi keverékek sokat változtak a mérek viszont nem
Oks. Köszi.
Igazából úgyis keresnem kell valakit aki megcsinálja.
a robogó kipufogója valami aluházra van felcsavarozva.
letölt egy tenyérnyi darab. Ügyes voltam.
Most viszont lépek. már csak 11 perc és 14 % az akkuból.
Már nem bír csak 70 percet kb. full feltöltéssel.
Ágyból netezek.
Hát olyan nagyon simán nem.
Inverteres trafóval igen, de az alu (is) nagyon kényes a tisztaságra. De motorino fórumtárs hegesztőrobotként dolgozik, majd ő pontosít.
Sziasztok urak!
Csak a gumi kérdéshez szolnék hozzá. Főleg Ádámhoz mert látszik, hogy régen motorozott :-) Egy széles gumi akkor szar, ha jó kockásra kopott ha jobban megnézed egy 180-as gumi akkora felületen fekszik fel mint egy okos telefon. Most ezen adsz le egy csomó teljesítményt. Persze aki nem használja ki a motorjában lévő erőt. Az valszeg soha az életben nem fogja érezni a különbséget vastag ill vékony kerék között. Ez igaz kb a túra ill a versenygumik közti különbségre is. Vékonnyal persze könnyebb fordulni. De közel nem olyan stabil és idegesebb is.
Igazából úgyis keresnem kell valakit aki megcsinálja.
a robogó kipufogója valami aluházra van felcsavarozva.
letölt egy tenyérnyi darab.
Most viszont lépek. már csak 11 perc és 14 % az akkuból.
Már nem bír csak 70 percet kb. full feltöltéssel.
Ágyból netezek.
Jóccakát!
Inverteres trafóval igen, de az alu (is) nagyon kényes a tisztaságra. De motorino fórumtárs hegesztőrobotként dolgozik, majd ő pontosít.
Csak a gumi kérdéshez szolnék hozzá. Főleg Ádámhoz mert látszik, hogy régen motorozott :-) Egy széles gumi akkor szar, ha jó kockásra kopott ha jobban megnézed egy 180-as gumi akkora felületen fekszik fel mint egy okos telefon. Most ezen adsz le egy csomó teljesítményt. Persze aki nem használja ki a motorjában lévő erőt. Az valszeg soha az életben nem fogja érezni a különbséget vastag ill vékony kerék között. Ez igaz kb a túra ill a versenygumik közti különbségre is. Vékonnyal persze könnyebb fordulni. De közel nem olyan stabil és idegesebb is.