Olvasgattam a fórumban, hogy milyen gyertyát használtok és a 600as FZR-be az NGK CR9EIX bevált itt pontosan nem tudom talán Qray kollégának.
Most éppen gyertyavásárlás előtt állok mert fingom sincs, hogy milyen és mennyi idős gyertyák vannak a motorban. Azért szeretnék újakat venni mert hidegebb időben már 2-3 henger ment indításkor, de utána természetesen az összes dolgozott. Emellett még nehézkesen indult csak be először... de utána minden oké volt. Indult ahogy kell, de mindig kellett pici gáz az önindító mellé.
A kérdésem az volna, hogy ajánljátok-e ezt a típust, vagy valami más jött be esetleg valakinek?
Jah és PUPU! Látom, hogy "kész lett" a motorod, személy szerint nekem bejön a kisebb kerék, bár a kormányoddal nem vagyok kibékülve, de az a lényeg, hogy számodra kényelmes legyen! Az eldőlt már, hogy melyik hosszúságú "kutyacsontot" fogod benne használni? Mindig vevő lennék a maradék kettőre...bármelyik hosszúságú is...csak rövidebb legyen a gyárinál.
Hidegen marhára füstöl, bemelegedve, a felkeményedett szimeringek megpuhulnak, füstölés csökken, esetleg abba is marad. Mi így szoktuk kikövetkeztetni.
Sztenderen jár, húzol egy kövérebb gázt majd visszaengeded a markolatot és ha visszaesett a fordulatszám akkor húzol egy kis gázt.
Ha sűrű kékesfehér füst jön ki a kéményből 2-3 mp-ig majd megszűnik, akkor azt a kis olajat a szelepszár szimeringeknél kapta be amikor visszaengedted a gázt.
Menet közben motorféküzem után ha gázt adsz és vastagon füstölni kezd pár mp-ig akkor ugyanez a helyzet.
pedig azok a szimmeringek ujak,meg valahol a blokk is megvan.azota meg sztem nem ment csak olyan 1500-2000km-t.es ebbe mar benne van a tamas motorozasa is!(felteve,h atraktak a masik hengerfejbol)
- kisFré kapkodja be az olajat a szelepszár szimeringeknél. --- ezért füstöl? ha ez nem gond, csak annyiban, hogy többet eszik mint amit kéne, akkor nem gond..
- az AC lehet beszedett némi rozsdát és nem nyomja fel teljesen az úszóházakat ezért megtorpan 11e és 14e-nél. --- az, hogy torpan az gond
- exup zörög --- hozzászoktunk, nem gond...
- a kuplung is, csak az jobban --- ha nem vészesebben mint ahogy innen elkerült akkor nem gond, már beszéltünk róla...
Szia Sanyikám. Nézd az Ő szemszögéből...ha Ő folyton görkorizna, amivel állandó jelleggel összetörné magát, örülnél ha egy hatalmas borulás, kórház, műtét, stb. után 1 hónappal azt mondaná, hogy na ugyan normálisan járni még nem tudok, de gurulok egyet a görivel?
- kisFré kapkodja be az olajat a szelepszár szimeringeknél.
- az AC lehet beszedett némi rozsdát és nem nyomja fel teljesen az úszóházakat ezért megtorpan 11e és 14e-nél.
- exup zörög
- a kuplung is, csak az jobban
Elég lesz egyelőre?
Olvasgattam a fórumban, hogy milyen gyertyát használtok és a 600as FZR-be az NGK CR9EIX bevált itt pontosan nem tudom talán Qray kollégának.
Most éppen gyertyavásárlás előtt állok mert fingom sincs, hogy milyen és mennyi idős gyertyák vannak a motorban. Azért szeretnék újakat venni mert hidegebb időben már 2-3 henger ment indításkor, de utána természetesen az összes dolgozott. Emellett még nehézkesen indult csak be először... de utána minden oké volt. Indult ahogy kell, de mindig kellett pici gáz az önindító mellé.
A kérdésem az volna, hogy ajánljátok-e ezt a típust, vagy valami más jött be esetleg valakinek?
Jah és PUPU! Látom, hogy "kész lett" a motorod, személy szerint nekem bejön a kisebb kerék, bár a kormányoddal nem vagyok kibékülve, de az a lényeg, hogy számodra kényelmes legyen! Az eldőlt már, hogy melyik hosszúságú "kutyacsontot" fogod benne használni? Mindig vevő lennék a maradék kettőre...bármelyik hosszúságú is...csak rövidebb legyen a gyárinál.
Ha sűrű kékesfehér füst jön ki a kéményből 2-3 mp-ig majd megszűnik, akkor azt a kis olajat a szelepszár szimeringeknél kapta be amikor visszaengedted a gázt.
Menet közben motorféküzem után ha gázt adsz és vastagon füstölni kezd pár mp-ig akkor ugyanez a helyzet.
- az AC lehet beszedett némi rozsdát és nem nyomja fel teljesen az úszóházakat ezért megtorpan 11e és 14e-nél. --- az, hogy torpan az gond
- exup zörög --- hozzászoktunk, nem gond...
- a kuplung is, csak az jobban --- ha nem vészesebben mint ahogy innen elkerült akkor nem gond, már beszéltünk róla...
ugye, hogy nem...nalátod...
- az AC lehet beszedett némi rozsdát és nem nyomja fel teljesen az úszóházakat ezért megtorpan 11e és 14e-nél.
- exup zörög
- a kuplung is, csak az jobban
Elég lesz egyelőre?