Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez mi link?
Sziasztok!

Olvasgattam a fórumban, hogy milyen gyertyát használtok és a 600as FZR-be az NGK CR9EIX bevált itt pontosan nem tudom talán Qray kollégának.

Most éppen gyertyavásárlás előtt állok mert fingom sincs, hogy milyen és mennyi idős gyertyák vannak a motorban. Azért szeretnék újakat venni mert hidegebb időben már 2-3 henger ment indításkor, de utána természetesen az összes dolgozott. Emellett még nehézkesen indult csak be először... de utána minden oké volt. Indult ahogy kell, de mindig kellett pici gáz az önindító mellé.

A kérdésem az volna, hogy ajánljátok-e ezt a típust, vagy valami más jött be esetleg valakinek?



Jah és PUPU! Látom, hogy "kész lett" a motorod, személy szerint nekem bejön a kisebb kerék, bár a kormányoddal nem vagyok kibékülve, de az a lényeg, hogy számodra kényelmes legyen! Az eldőlt már, hogy melyik hosszúságú "kutyacsontot" fogod benne használni? Mindig vevő lennék a maradék kettőre...bármelyik hosszúságú is...csak rövidebb legyen a gyárinál.
Reméljük legalábbis...mert most megint jönnek a mínuszok...
Hűűű ez mit ejectel? durva
Mi ez link?
Ok. Tudom tartozok még. Mindjárt itt a tavasz...
Szeva főnök, mi a helyzet? Valamikor egyeztethetnénk, vagy valami...
Üdv mindnekinek!
Zsolti vazze többet költesz utazásra, mint amennyit keresnél....Nem sokat dolgoztál ott kint....
reggelente alig fustol,mikor beinditom.akkor valoszinu gyuruk lesznek...
hat ezt meg nem ellenoriztem.az enyem akkor fustol,amikor 7000folott van a fordulat.addig semmi.ott viszont elkezd.de amit mondtal,leellenorzom.koszi!
Nem motorral mentél?
Hidegen marhára füstöl, bemelegedve, a felkeményedett szimeringek megpuhulnak, füstölés csökken, esetleg abba is marad. Mi így szoktuk kikövetkeztetni.
szentendrén voltunk négyen kávézni
Sztenderen jár, húzol egy kövérebb gázt majd visszaengeded a markolatot és ha visszaesett a fordulatszám akkor húzol egy kis gázt.
Ha sűrű kékesfehér füst jön ki a kéményből 2-3 mp-ig majd megszűnik, akkor azt a kis olajat a szelepszár szimeringeknél kapta be amikor visszaengedted a gázt.
Menet közben motorféküzem után ha gázt adsz és vastagon füstölni kezd pár mp-ig akkor ugyanez a helyzet.
Igaz.
amugy azt honnan tudod megallapitani,h ott ereszti at az olajat,es nem a gyuruknel?elvegeznem en is ezt a tesztet...
pedig azok a szimmeringek ujak,meg valahol a blokk is megvan.azota meg sztem nem ment csak olyan 1500-2000km-t.es ebbe mar benne van a tamas motorozasa is!(felteve,h atraktak a masik hengerfejbol)
- kisFré kapkodja be az olajat a szelepszár szimeringeknél. --- ezért füstöl? ha ez nem gond, csak annyiban, hogy többet eszik mint amit kéne, akkor nem gond..
- az AC lehet beszedett némi rozsdát és nem nyomja fel teljesen az úszóházakat ezért megtorpan 11e és 14e-nél. --- az, hogy torpan az gond
- exup zörög --- hozzászoktunk, nem gond...
- a kuplung is, csak az jobban --- ha nem vészesebben mint ahogy innen elkerült akkor nem gond, már beszéltünk róla...
sracok! mennyibe kerulne ket kuszobspoiler legyartatasa autora?erdemes vele foglalkozni,v inkabb hasznaltat vegyek?
Szia Sanyikám. Nézd az Ő szemszögéből...ha Ő folyton görkorizna, amivel állandó jelleggel összetörné magát, örülnél ha egy hatalmas borulás, kórház, műtét, stb. után 1 hónappal azt mondaná, hogy na ugyan normálisan járni még nem tudok, de gurulok egyet a görivel?

ugye, hogy nem...nalátod...
- kisFré kapkodja be az olajat a szelepszár szimeringeknél.
- az AC lehet beszedett némi rozsdát és nem nyomja fel teljesen az úszóházakat ezért megtorpan 11e és 14e-nél.
- exup zörög
- a kuplung is, csak az jobban
Elég lesz egyelőre?