Dehogy nincs.
Ahol ez van ott a környéken kell keresni egy (nem sufni) szervizt. Ezt mondd is meg a gyereknek már a telefonba hogy ha elmész és téged komolyan érdekel akkor csak így vennéd meg. A csávó biztos hogy tud néhányat és te választasz egyet. (vagy nézel előre neten ha tudod már a címet)
Műszaki átvizsgálás mindenképpen kell és akkor nem esel pofára mint a kollégám, akivel a kérésére elmentem Debrecenbe BMW-t nézni de pofázhattam én bármit hogy nézd meg ez egy hulladék (1997-es 318-as benzines 1,3M-ért) belehülyült és megvette. (rá is baszott vele rendesen) Miután összetörte vett egy 323-ast szintén feketében persze (mindkettő E36 tehát ilyen) na azzal már annyira nem baszott rá mint az előzővel (de én ezt sem vettem volna meg)
sosem voltam bmw-s,es kicsit felek is tole.holnap felhivom,h egyaltalan az orszag melyik pontjan van. a vizsgalattal az a baj,h ha nagyon tavol van,fogalmam sincs hova vihetnem.at kell gondolni ezt rendesen,nem akarok megint mellefogni
Hát idáig 3 * voltam Vadkerten az éves nagy Bmw találkozón, ki merem jelenteni, hogy az ilyen kijelentés szemen szedett hazugság.
Főleg az ilyen boyracer külsővel felszerelteken. De azért kellene, csak így Ádámosan
Az hogy törve volt az nem igazán izgat, ha normálisan összerakták. Volt már 3 részből álló mondeóm. 14 éves autóban ritka az ép egészséges. A magyar papíros árihoz képest, ez még forgalomba rakva is olcsóbb lenne mint hasonló korú és szerényebb felszereltségű társai
Nem a cső hanem amire rá vannak húzva a csövek. (a csonkokra)
A minimum hogy vétel előtt irány egy szerviz és egy alapos átvizsgálás lengéscsillapító méréssel, fékpaddal. Mindenképpen fel kell emelni és meg kell nézni az alját, kardánt és tartozékait megrángatni mert ezeken sokszor szét szokták gyilkolni. A futóműalkatrészei sem olcsó mulatság tehát tessék alaposan átnézetni. Ha a gyerek húzza a száját akkor hagyd ott. Egy átvizsgálás kijön 8-10e-ből de ennyit megér neked mert ha szart veszel akkor pénztemető lesz. A kasztni illesztési réseit baromi alaposan nézzétek meg mert ezek között nagyon sok törött van (a volt kollégám a második ilyet vette már csak benzinesben, én (is) javítgattam neki)
Ha a gyerek tolja a rizsát hogy ez egy BMW, attól ne szédülj meg mert ez is csak egy autó.
Ahol ez van ott a környéken kell keresni egy (nem sufni) szervizt. Ezt mondd is meg a gyereknek már a telefonba hogy ha elmész és téged komolyan érdekel akkor csak így vennéd meg. A csávó biztos hogy tud néhányat és te választasz egyet. (vagy nézel előre neten ha tudod már a címet)
Műszaki átvizsgálás mindenképpen kell és akkor nem esel pofára mint a kollégám, akivel a kérésére elmentem Debrecenbe BMW-t nézni de pofázhattam én bármit hogy nézd meg ez egy hulladék (1997-es 318-as benzines 1,3M-ért) belehülyült és megvette. (rá is baszott vele rendesen) Miután összetörte vett egy 323-ast szintén feketében persze (mindkettő E36 tehát ilyen) na azzal már annyira nem baszott rá mint az előzővel (de én ezt sem vettem volna meg)
Jó éjt mindenkinek,még millió dolgom van
Főleg az ilyen boyracer külsővel felszerelteken. De azért kellene, csak így Ádámosan
Van ott 1 pár törött kocsi is
A minimum hogy vétel előtt irány egy szerviz és egy alapos átvizsgálás lengéscsillapító méréssel, fékpaddal. Mindenképpen fel kell emelni és meg kell nézni az alját, kardánt és tartozékait megrángatni mert ezeken sokszor szét szokták gyilkolni. A futóműalkatrészei sem olcsó mulatság tehát tessék alaposan átnézetni. Ha a gyerek húzza a száját akkor hagyd ott. Egy átvizsgálás kijön 8-10e-ből de ennyit megér neked mert ha szart veszel akkor pénztemető lesz. A kasztni illesztési réseit baromi alaposan nézzétek meg mert ezek között nagyon sok törött van (a volt kollégám a második ilyet vette már csak benzinesben, én (is) javítgattam neki)
Ha a gyerek tolja a rizsát hogy ez egy BMW, attól ne szédülj meg mert ez is csak egy autó.