Esőben tényleg jó,de valóban csak túrázásra lehet használni.Elég hamar túlmelegszik és csúszik.Ne nagyon próbálj vele döntögetni.Vagyis óvatosan lehet,én voltam vele a H.ringen is,közel a széléig ki lehetett dönteni,de végig csúszott,bizonytalan volt.A Mátrában meg végig paráztam mert nem éreztem a határait, mit tud országúton és nem volt SOHA határozott visszajelzése.
még nem,de multkor előszőr a cdi-t cseréltem,majd a trafót,indult is és ment rendesen,utánna lefüstölt az ac pumpa,és azóta nincs szikra a 2-3 hengernél
Tavaly ősszel Sikonda,és Pécs környéke volt terítéken. Péntek-szombat-vasárnap. Szombaton egy egész napos gurulás volt látnivalókkal,szép helyekkel. Este meg grill,söröcske stb...
A gyújtásmodul mellett van a biztosíték tábla,onnan kapnak tápfeszt a piros trafó kábelek,van egy biztosíték Ignition felirattal,ott keresgélj,leesett vagy leszakadt piros kábelt,esetleg csak kontakthibás,le kell húzni,meg visszadugni néhányszor.Én kicseréltem az egész bizti táblát,nem bíztam benne.
(Bár nem nagyon értek hozzá.)
de egyedül sem
Keresek Fzr-1000 exupot 1989-1990-est piros fehéret,de csak polírt.
Ha valaki tud ilyet engem érdekelne.
06302436784
Üdv
Ilyen!