A gyújtásmodul két csatornán gyújtja a trafókat,ezek egy mástól függetlenek,ha egyik meghibásodik,a másik még működik.A bal trafó,amelyikre a piros és sárga vezeték van kötve,a két szélső(1-4)hengert gyújtja,egyszerre minden fordulatnál mert a trafó nagyfeszültségű tekercsének mindkét vége ki van vezetve a két henger gyertyáira.A jobb trafó,piros és szürke vezeték megy rá,az meg a két belső (2-3) hengert gyújtja egyidejűleg.Így spóroltak meg két trafót.
Ha trafó is,meg a gyújtásmodul is volt cserélve,még lehet hogy zárlatos volt a trafó,és ha először a gyújtásmodult cserélted,a cserét is tönkretette.Utána már hiába raktál bele jó trafót, hibásak a modulok.Ha először trafót cseréltél,és nem javult,akkor a trafó jó.Ha utána modult is cseréltél,és úgy se jó,máshol lesz a hiba.Lehet hogy a trafó piros vezetékén nem megy a + feszültség,multiméterrel lehet ellenőrizni.Még lehet egy érdekes hiba is az oka:a lendkeréken vannak bütykök kívülről,ezek adnak impulzust aaz érzékelő tekercsnek,innen tudja mikor melyiket kell gyújtani.Namármost,van három rövid és egy hosszú egyik oldalon ha jól emlékszem,zek az első henger gyújtáspontjánál,és van egy magában ellenkező oldalon a másik(2-3) hengereknek.Ha ez vagy ezek a bütykök sérültek,meg vannak ütve,letörve,akkor nem lesz,vagy hiányos lesz a gyújtás.Felújítás után könnyen előfordul.Én visznt arra tippelek hogy a trafó nem kap plusz tápfeszt azon a piros kábelen.
http://www.vatera.hu/bridgesto...