Ha úgy mérted ahogy mondtam akkor ha mész két személlyel, akkor lehet lazítani rajta kicsit. (de ha rövidesen úgyis ki lesz kapva a kerék akkor mindegy)
Várjunk egy percet!Én raktam be Lada trafókat,de annál már van egyszerűbb megoldás,azokat nehéz elhelyezni,és építenem kellett hozzájuk egy meghajtó egységet az eredeti gyújtásmodul,és a trafók közé,mert a gyári modul tönkrement volna.Tehát kell a gyári modul is,azt nem helyettesíti!Viszont,lehet hogy nálad jó a gyújtásmodul,és a trafó is,csak a tönkrement AC-pumpa leégetett valami kábelt,vagy csatlakozást,és most azért nem megy egy trafó!Azért írtam E-mailba is,hogy át kell nézni a vezetékezést,mert ha addig ment mind,ameddig az AC el nem pusztult,akkor valószínű nem a gyújtás a hibás.Csak ésszel,mielőtt felesleges költséget nem csinálsz.Keress egy járművillamossághoz értő embert,és át kell nézni a vezetékezést,kezdd ezzel!
Remélem május elejére már én is tudok motorozni. Most még lazán maga alátemetne a Frézi. Nem bírnám megtartani,bár már egy 20l-es kannát simán belöttyintettem az Omiba. Vissza kéne mennem dolgozni,mert ez volt az utcsó.
multkor én írtam,hogy van egy Fzr500-as mocim,és az 1-4 hengerhez van szikra,a 2-3-hoz pedig nincs.írtad,hogy a modul lehet a hibás./egy régebbi írásodat olvastam,hogy lada trafókat építettél be,minden hengerhez külön.ehhez milyen modult alkalmaztál?De ha ezt a Ford trafót ajánlod,ehhez milyen modul kell?vagy hagyjam az eredetit?várom a válaszod,előre is köszi
Jaszi elhiszed hogy most nem nagyon szeretlek.
amikor meg a tied lett kész akkor meg mindenki a tied dicsérte!