Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jó éjt kollégák. Reggel meló.
Nem-nem.Van egy találmányom,forgatom visza az idö kerekét
Ábrusnak szeretettel!HANGERÖT FÖL!
Nemsokára te is ennyi idős leszel.
Akkor a poti meg BÉBI
vén fasz
Még ?
Nekem meg csak olyan van
kölyök
Asszem én is elsőbe jártam akkor (de basszameg, közpsuliba )
Van 200 felett menő motorom is. (még)
76 Valentin nap
Meglássuk. Az utolsó töltő, amit csináltam, 200A-rel tölt. Lecsökkent kapacitású, 3 éves 44Ah-s zárt savzseléseket töltenek vele, úgy hogy az akksi egy vízzel teli ládában áll, hogy ne süljön meg de javul Olyat, ami 4 órát bírt, most 20-nál tart, azonos terheléssel. Ha eljut 40-ig, szép prémiumot kapok
Öreg Goldvingos faszi
75.10.03
Akkor te nyertél
Hülyeséget beszélek. Akkor mentem elsőbe és még évvesztes is vagyok.
Én évvesztes voltam.
Én azt gyanítom hogy ez megfagyott. Egy fűtetlen betontetejű garázsban állt csontra lemerült akksival tavaly óta. Szerintem télen mattot is kapott, a másik teljesen zárt akksi ami a "tank" alatt volt az ugyanezt a jelenséget produkálta.
Én már elsö osztályba jártam bi-bí!
Én nyertem!
én is húzok szunyálni.
Évforduló van.
Ez a 7., hogy elvagyok viselve. . .
cellazárlat?
nem kéne magától leessen a fesz.
Odaadtam Zsoltinak mikor hozta a gépet.
Baromira mélymerült lehet mert 4,96V volt benne és először nem vett vel semmi áramot. Fent hagytam a töltőn másnap délutánig, akkor már felvett 1,5 ampert de csak 11V-ig ment fel a feszültség. 10-20 perc állás után visszaesett a feszültsége 5V körülire.
nagyon komoly a gépsárkány esetleg több kép róla? vagy link?
na jó éjt urak eltolom a campinget holnap fél 6-kor kelés.