Az enyémis ezt csinálja 3perc után megemelkedik nyomásra aviz és folyik a tulfolyóba, én most raktam össze a blokkot felénél fentebb megy a vizmutató venti kapcsol bizom énis, hogy nem hengerfej,
Na akkor csináld azt hogy először beindítod hideg a motor a víz előremész és a hűtőből ami kijön cső megmarkolod amikor kinyit a termosztát akkor érezned kell hogy a meleg víz átáramlik a csövön amit fogsz ha meleg akkor nem a termosztát a ludas. Ez a legegyszerűbb ellenőrzés amihez nem kell bontani.
Elolvastam ismét amit írtam, , ,én értem
A matató üzemi hőmérségleten kb 5mm-ert mozdul felfelé és ott megáll,(normál esetben)
de ez a minimum és a maximum közepén ,ill annál kicsit feljebb áll meg újabban,
És ekkor a kiegyenlítőből,a direkt erre a célra kialakított kifolyó csövön távozik épp a hátsó gumira.Gyönyörű kenést ad a fagyálló a kanyarban
Gondoltam h nem bontok ha valaki már járt igy célirányosan csak azt az alkatrészt támadom meg,és nem sakkozok.
De sztem a termosztát lesz a kisköcsög
kétoldali ragasztó,onnan jött le a kopoltyú és oda is megy vissza