Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem rozsda
kétoldali ragasztó,onnan jött le a kopoltyú és oda is megy vissza
én is húzom a belem. Cakát !
jóccakát uraim .
Észrevettétek amióta ábrus wow-ozik csak arról mesél és hanyagol minket mint ahogy régebben tette
Nem. Nem ismerte fel.
tudtál mit kezdeni a tyúkbéllel?
átküldve invitelre
Ezaz sorstárska !
Először is lételenítsük le még 1 szer a rendszert,és búgatyúzzunk a szomszédoknak
Kéne a címed mailra.
nyugi, nincs hanyagolva az sem.
én a helyedben tudnám mit nyalogassak
Az enyémis ezt csinálja 3perc után megemelkedik nyomásra aviz és folyik a tulfolyóba, én most raktam össze a blokkot felénél fentebb megy a vizmutató venti kapcsol bizom énis, hogy nem hengerfej,
itthon blokk
én meg nyalogatnám a leömlőt, még viccesebb.
Akko gyere ,
Vicc vót
Én a kipufogó leömlő fogdosással kezdeném.
nem hengerfej
az nem szabad
az nem lehet

Nem
a menetirány szerinti bal oldalon fogd meg a csövet
És rakj 1 hosszabb csövet hogy ne a kerékre folyassa a trutyit
Na akkor csináld azt hogy először beindítod hideg a motor a víz előremész és a hűtőből ami kijön cső megmarkolod amikor kinyit a termosztát akkor érezned kell hogy a meleg víz átáramlik a csövön amit fogsz ha meleg akkor nem a termosztát a ludas. Ez a legegyszerűbb ellenőrzés amihez nem kell bontani.
Lehet már bubis a víz benne.Kicsi légzárvány elég. Meg termosztát. Meg hengerfej.
Elolvastam ismét amit írtam, , ,én értem
A matató üzemi hőmérségleten kb 5mm-ert mozdul felfelé és ott megáll,(normál esetben)
de ez a minimum és a maximum közepén ,ill annál kicsit feljebb áll meg újabban,
És ekkor a kiegyenlítőből,a direkt erre a célra kialakított kifolyó csövön távozik épp a hátsó gumira.Gyönyörű kenést ad a fagyálló a kanyarban
Gondoltam h nem bontok ha valaki már járt igy célirányosan csak azt az alkatrészt támadom meg,és nem sakkozok.
De sztem a termosztát lesz a kisköcsög