na ha már autós téma. nekem is alakult kis probléma. nemigazán megy felfele elvárt ütemben a hőfok. péntek reggel kiértünk az utcából átkapcsolt gázra, az-az 30 fokos a víz. Namondom itt az idő, ééés kezdett melegedni a vastag cső ami a hűtőre megy Termosztát csere! Megrendeltem, 2700 Ft lesz. szerda magasságába itt van. Kicserélem, oszt zssíííírkirály ! Jameg, túrtam hacket végre a vag-com-hoz. valami soft 5 mp-ként meghekkeli nekem, így olyan mintha regisztrált lenne. megint ugyanaz a két hibakód jött. Keverék szegény, és egy rendszer fesz. jelszint alacsony. utóbbi lehet valami test kontakt hiba is. előbbi gyanúsan lampdaszonda lesz, mert mikor a gázt állították és online nézték obd2-es sof-al az értékeket, voltak nagyon ellentmondó fesz értékek is. Olyan lampda szondára lesz szükségem amilyet Sanyi vett nemrég. az ötvezetékesre.
A vezetéshez:
A hibához: kicsit pontosabban! leáll, OK, de utána tekeri rendesen az önindító? mert ha igen, akkor nem töltés/generátor - legjobb lenne mérni indítózás közben, és ne essen 11V alá.
Nincs benne valami utólag bebuherált immó, vagy riasztó?
Nekem az ilyen "vártam15percetbeindult" hiba benzinszagú, egyáltalán, befecskendezős ez? akkor lehet szivattyú hiba, levegősödik.
Generátorhiba,valamelyik diódahíd,vagy csak egyik dióda zárlatos,és a három fázisból egy(vagy kettő is lehet)nem dolgozik.Lámpa nélkül még van annyi töltés hogy megy,de ha még ráterhelsz,akkor már kevés.Ugyanígy jártam mocival Pörbölyön,zárlatos lett két fázisszál,a maradék egy meg nem bírta a világítást is.Helyzetjelzővel jöttem haza Bajáról.
Tudomány jelenlegi állása szerint azt tudom javasolni , hogy vedd le és megszegelem neked kis pízért ( anyag áron ) vagy vidd el az autó szerelődhöz és ő hozza el nekünk !
Na mostmár teljesen hivatalosan közlekedek az utakon.
Viszont tanács kéne. Megint megállt a kocsi - az út közepén persze - és amikor inditottam volna akkor meg semmi. Olyan volt mintha letiltana valami elektromosság. Vártam 10-15 percet, beindult és ment tovább. Nem értem én ezt. A narancs visszajelző világított néha és ha megy a kocsi és gázt adok bekapcsolt lámpával akkor 11 a feszültség :/
jajj nagy a baj. Akinek megvan a pecsi video amit csinaltam dobja el mailbe mert eltunt a gepemrol. freddurst75@freemail-ra ha lehet holnapra mert akkor megyek fel a torpekhez es ott le tudom tolteni. Mondtam mart hogy qrvara utalom az endurosokat, itt motoroznak fel le egesz nap en meg bent rohadok a meleg kecoba ahelyett hogy veluk fagyoskodnek a foldeken aaaaaa
Sajna ezt itthon nem tudom kicserélni. Ezért fizetni fogok. Csak a toronycsapágy 5500ft.
A hibához: kicsit pontosabban! leáll, OK, de utána tekeri rendesen az önindító? mert ha igen, akkor nem töltés/generátor - legjobb lenne mérni indítózás közben, és ne essen 11V alá.
Nincs benne valami utólag bebuherált immó, vagy riasztó?
Nekem az ilyen "vártam15percetbeindult" hiba benzinszagú, egyáltalán, befecskendezős ez? akkor lehet szivattyú hiba, levegősödik.
Itt van e
Viszont tanács kéne. Megint megállt a kocsi - az út közepén persze - és amikor inditottam volna akkor meg semmi. Olyan volt mintha letiltana valami elektromosság. Vártam 10-15 percet, beindult és ment tovább. Nem értem én ezt. A narancs visszajelző világított néha és ha megy a kocsi és gázt adok bekapcsolt lámpával akkor 11 a feszültség :/