Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is a karbira tippelek mert egy ideje 3-4000 között dadogott a gép,a doki telefonon keresztül a membránra tippelt.
A másikba 72 van,és még olcsóbb is.
Megnéztem róla pár vidit a lyutúbon és meglepve láttam hogy ez nem egy tohonya valami.
Csak arra a 92e km-re húztam a szám, bár az legalább őszintén annyi.
Visszatekerhették volna simán 42e-re, nem mondanám meg hogy nem igaz.
Tényleg dögös a GTR- . Nem egy tucatmotor,és nagyon szép sztem.
Annak eszmei értéke van.
Te Ábrus!

Ez a 2000-es évjáratú Kawa nem ér 550-et,akkor az én 87-es Frém ?
Igen. Oda mentünk és útba esett Paks.
Voltatok errefelé ma is?
Nem rossz.
Akkor ez az 550e egy remek kiindulási alap amiből mehetnénk is lefelé.
Nos szétnéztünk Pakson a kereskedésben és le lett próbálva a Varadero. Ráülni simán megy de két lábujjhegyen tudok csak támaszkodni,a telitalpas állás felejtős. (ádámféle bengáknak való)
Az eladó ott szörnyülködött hogy mekkora motor és hogy milyen könnyű felborulni vele mert nehéz, erre én rajta üldögélve csak csalódottan kijelentettem hogy: én azt hittem nagyobb.
Mondja hogy nézzek már körül hogy mekkora dög ez a többihez képest,ez nem az én motorom mert nincs meg hozzá a termetem, mire én: nem olyan nagy ez. (a GW-hoz képest)
Néztük a két GTR-t is, na azok viszont nagyon rendben vannak.Bár a drágábbikban 92e km van (gondolom nem véletlenül nem írták ki ) de nagyon kényelmes és az idomozása is nagyon király.
Mondja az ember hogy megszívták velük mert tavaly télen hozták őket Belgiumból de hiába jó állapotúak,végig vezetett szervizkönyvesek ha a kutya sem kérdezi meg hogy mik ezek itt egyáltalán, nem érdekel senkit mert nem modern formájúak.
Én jeleztem hogy tavasz körül ha még meglesznek akkor beszélgethetünk egy kissé módosított vételárról de mindenáron a CBF 1000-re akart rávenni. Én mondtam hogy túró rajta a szélvédelem és elég filigrán ez nekem, erre megint elkezdte nekem hogy ez mennyire kényelmes és szélvédett nagymotor, ekkor közöltem hogy egy Goldwingról ülnénk át valami másra úgyhogy ebben a dimenzióban próbáljon gondolkodni.
Fel is adta egyből és csak annyit mondott hogy nézzünk egy FJR-t és meg is van oldva minden.
mindig
Má megint vacsorázik mindenki. Pont mindik akkor,mikor ráérek.
Sztem nem nagy a baj. Valszeg karbi lesz,ha alul folyt a benzin. Lehet az úszó akadt el,és elárasztotta benzinnel a hengert azért állt le.

Nem vagyok nagy tudor,de nem gondolnám,hogy minden előzmény nélkül szétesik a vas. Nem olyan családból származnak ezek!
Ilyenem volt még annakidején. Akváriumnak hívtuk,ment látszott az ember teljes arca a plekón keresztül,ahogy vigyorog.
Sziasztok!
Ilyen nem volt 125-ösben.
Jobbat nem tudok,majd holnap crossozok 1 kicsit ha lesz időm,meg vasárnap délelőtt is
Ezekkel szerintem betyár lehet motorozni,a futóművéből nem nézek ki semmi jót,itt aztán könnyen előfordul hogy a két kerék két nyomon megy.
de messze van még az a vasárnap:-(
Én se tudom,mondjuk az olajfolyás idegesít,de a "doktor Úr" majd megmondjavan 1 jó haverom ő szereli, főállásban is szerelő a Yamaha Berénynél,én nem szoktam belekontárkodni,azt mondta vasárnap jön vizitelni addig vegyem le az öreglány ruháját / idomzatot/
élőben is geci csúnya, ilyen van az apósnak is,cask 125-ösben
Ez még talán a gódvingnál is rondább.
nem tudom mi a szar lehet,remélem nem komoly!