Elvitték a cölöpöket az összeset. 37nm kéne lehúznom a hf csavarokat már majdnem kész vagyok vele hát megköszönném ha erre jársz elhozod kipróbálni hétfőn hoznak félcolos bitátalakítót is nekem lehúzni a belső hf csavarokat.
Nem lehet elfűrészelni, meghajlítani, MÉHbe vinni, sehova semmire nem jó csak arra amire legyártották. Viszont még egy cölöp köllene pont eggyel kevesebb lett akartam már mondani csak mindig elfelejtettem...
Van ugyan egy nyomaték kulcsom, de legutoljára amikor használni akartam nem akart jókor kattanni...Valahogy elromlott pedig régen működött. Ha köll akkor elvihetem valamikor, de vigyázz vele mert kitépheted a menetet az alcsiból....és aztán lessz:
A cégvezetés meg nem érti,a vezetők miért sztrájkolnak,amikor kiváló állapotban vannak a buszok.
Ennek az lesz a vége,egyszer lesz egy komolyabb baleset,de akkor is ki lesz a hibás?Majd rákenik a szerencsétlen vezetőre.
ezen nem fogunk összeveszni
én abból indulok ki,hogy az autópályán,nyáron,100-al fogyasztott nekem 5litert,annál takarékosabb üzemmód pedig nem igen van
Én lazán elhiszem neki, az enyém is képes 4.5-re, egyszer kipróbáltam, lementem Szegedre meg vissza, és lemértem tankolásnál (az hiteles)
Az előző autóm (2.0D Vectra) ugyanezt 3,5-re tudta. (persze ezt mind nagyon óvatos gázzal, max. 90, a fogy mérése volt a cél)
Nincs azzal semmi baj, Sanyám, örök életű. Csak mikor megveszi a 20 éves hüjegyerek a 15 éves 525D-t (3-400ekm) és elkezdi tolni neki teszkós olajjal meg sufni csiptunyingal - na akkor fexik ki
Ui: nekem a BMW mániám onnan van, hogy egyszer 88-ban stopposként felvett egy 524, átvitt a Mecseken, na az akkora élmény volt nekem a Zsigulik után Akkor teccett meg.
Tegnap délután kiszakadt a motor a buszomból. Nem ejtette le a fordulatot alapjáratra,hanem maradt 1200 környékén. Ez azért gáz,mert mechanikus váltó van rajta,és nem lehet váltani vele rendesen,ha így van használva tönkremegy. Hívtam szerelőt,és amikor kinyitottuk az olgalát,akkör látszott,hogy a két hátsó motortartó leszakadt. A motor véltóval együtt csak lógott a levegőbe,össze-vissza himbálozott. Csak az ejső motortartók fogták. A gázrúd megszorult,ezért volt félgázon a vas. Még jó,hogy nem vesztettem el a motort belőle.
Tegnap még volt egy busz ami kettétört.Szerencsére nem maradt el a pót,mert van még tartóelem plusszba is. A vonószem környéke szakadt szét. Szét volt rohadva teljesen.
nem vagyok az,de a jó vételt szeretem,10 nap alatt kerestem vele 130e-t nekem ez elég:)a tag is jól járt,aki megvette:win-win
ezt a 3,5 literes fogyasztást ne add meg,nekem is volt hdi-m,ha nem nyomod 5 liter,ha nyomod 7...
Akkor nekem mákom van az Omegával. Abban is 525 tds motor leledzik,és tökéletesen működik.
Van olyan ismerős,aki az Omegával már 500e(munkaautó kombi+vonóhorog) környékén jár és még csak hengerfejes sem volt.Lassan a karosszéria leesik róla,de a többi hibátlan. Sztem sokat számít hogyan is van használva,illetve megadják-e neki ami kell.
Autónepper is vagy? ezt nekem is ki kéne tanulni, mert én eddig majd' minden autómon buktam, igaz, mind használtam pár évet, úgy nehezebb jól kiszállni
olyan izomlázam van a combomba bekakilok 10x fel mászni függőleges létrán 15m magasba aminek a fokai még véletlenül sem szabványosan lettek megcsinálva nagyobbak a közök. De hát a szépségért meg kell szenvedni
Egyik ismerősöm vett ilyen Pug HDI-t pár éve, újban. Bejárt dolgozni, napi 70-80 km, és kellett a takarékos. Azt mondta, ha nagypapisan nyomja, akkor 3.5-el elmegy
Nem lehet elfűrészelni, meghajlítani, MÉHbe vinni, sehova semmire nem jó csak arra amire legyártották.
Van ugyan egy nyomaték kulcsom, de legutoljára amikor használni akartam nem akart jókor kattanni...Valahogy elromlott pedig régen működött. Ha köll akkor elvihetem valamikor, de vigyázz vele mert kitépheted a menetet az alcsiból....és aztán lessz:
Sanyi ott tombolja ki magát, a sajátjait kíméli
Ennek az lesz a vége,egyszer lesz egy komolyabb baleset,de akkor is ki lesz a hibás?Majd rákenik a szerencsétlen vezetőre.
Egyébként a mai új kis dízeleknél a gyári adat is 3-4 liter, pedig ha le merik írni... hogy maradjunk a BMW-nél:
én abból indulok ki,hogy az autópályán,nyáron,100-al fogyasztott nekem 5litert,annál takarékosabb üzemmód pedig nem igen van
Az előző autóm (2.0D Vectra) ugyanezt 3,5-re tudta. (persze ezt mind nagyon óvatos gázzal, max. 90, a fogy mérése volt a cél)
Ui: nekem a BMW mániám onnan van, hogy egyszer 88-ban stopposként felvett egy 524, átvitt a Mecseken, na az akkora élmény volt nekem a Zsigulik után
Tegnap még volt egy busz ami kettétört.Szerencsére nem maradt el a pót,mert van még tartóelem plusszba is. A vonószem környéke szakadt szét. Szét volt rohadva teljesen.
ezt a 3,5 literes fogyasztást ne add meg,nekem is volt hdi-m,ha nem nyomod 5 liter,ha nyomod 7...
Van olyan ismerős,aki az Omegával már 500e(munkaautó kombi+vonóhorog) környékén jár és még csak hengerfejes sem volt.Lassan a karosszéria leesik róla,de a többi hibátlan. Sztem sokat számít hogyan is van használva,illetve megadják-e neki ami kell.
egy 2001-es dízelben alaphangon van 250-300e km,akkor kezdenek el kijönni a bajok...
újan vennék én is