Ha jól gondolom akkor nem lehet veztengely kopás, mert akkor nőnie kellene..... Vagy beverte a szelepfészket, és emiatt csökkent le teljesen a hézag, vagy a szeleptányér kopott el ennyire. Gyári állapotban kellene lenni vagy 3-4 mm hézagnak, ha nincs benne a szelepállító csavarka
Ábrusnak igaza volt van és lesz
Nem az a baj hogy nagy a hézag,hanem pont az ellenkezője,nincs és nem is tudok állítani,már majdnem kitekertem a csavart de a himba meg se moccant,olyan mintha a hibára feküdne már fel a szelep vége,de mielőtt kiszedem a blokkot,hogy jobban lássam mi van egy kompresszió mérést csinálok,de ahogy írtad nem is indul be,kétszer röffent amikor karbi nélkül egy kis benzint fecskendeztem bele,megnyugodtam és összeraktam utána már sehogy sem akart indulni,se karbival se anélkül
Gondolom túl nagy és nem tudod kisebbre venni. Olyan frankó anyagból van a szelephézagállító csavar hogy elkopik, ha sokáig nagy hézaggal jártak vele. Ha ez lenne a baj, akkor tekerd ki, mérd le hosszra és kutatok a műhelybe, hogy van e itthon annál nagyobb . Esetleg be van égve a szelep és a szelepfészek, és kitart ennyit, de akkor nem is nagyon indulna, mert nagy a veszteség. A szelep nem bír elkopni csak a himbában ez a szar, de himbát kompletten lehet venni 3eft körül, újonnan
http://youtu.be/IPM8OR6W6WE
http://youtu.be/7bUbauza6-8
volt,most megyek kompresszió mérőért utána már többet tudok
Nem az a baj hogy nagy a hézag,hanem pont az ellenkezője,nincs és nem is tudok állítani,már majdnem kitekertem a csavart de a himba meg se moccant,olyan mintha a hibára feküdne már fel a szelep vége,de mielőtt kiszedem a blokkot,hogy jobban lássam mi van egy kompresszió mérést csinálok,de ahogy írtad nem is indul be,kétszer röffent amikor karbi nélkül egy kis benzint fecskendeztem bele,megnyugodtam és összeraktam utána már sehogy sem akart indulni,se karbival se anélkül