Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

állítólag chuck norris ruta szét 30 km-en
egyébként tunguska 2 lett volna
Én nem értem miért utálod a karbis gépeket. Az enyém egész télen nem volt basztatva,tavasszal akksi bele,szivató és simán indul. Tavaly még elindítottam télen 1x,qrva hideg volt,de simán elindult akkor is.


Vagy nem ezért utálod a karbis mocikat?
Igen hűvösebb van mint tegnap volt mi sem megyünk semerre szerintem
a lefújó lehet ifa de ha a kompresszor az vmi más nekem ifa kompesszorból van de az nem így néz ki
A neten "IFA kompresszor"-ra ilyeneket ad... valami német szöveg is van rajta.
Elektromos kapcsoló az nincs, az majd kerül rá, most nem vezérli semmi, nem is tudom, hogy működött egy kb. 80l tartályon van.
Ez sztem annyira nem volt vicces, a nyomorult oroszoknak... kb. 300kT TNT-nek felelt meg a cucc (Hiroshima 15kT) Az volt a mákjuk, hogy magasan volt
Az a qrva kavics esett volna inkább a Wall street-re, az amcsik úgyis szeretik megmenteni a világot
elindultunk az asszonnyal motorozni,nagy nehezen életrekeltettem a zx6r-t is(utálom a karbis motorokat ),egészen a város széléig jutottunk,ott már belefagyott a pára a Marushin-ba ,az asszonynak lilák voltak az ujjai
Jót motoroztunk
Mondjuk a simsonon is volt IFA felirat még sem az volt
ez nem ifa kompresszor és az egy lefújó szelep sima motorolajjal elmennek ezek jobb megoldás szerintem ha elekromos nyomáskapcsolóval működik ha van rajta ilyen akkor a jefújó szelep nem is kell
Alul ilyen vízetelenítő lefújó van szerintem ami tüsszög mikor mellette állsz és kurvára megijedsz
Ábrus és Gida Kompresszor- és levegőszakértők! (vagy aki tudja )

Kaptam 1 kompresszort, IFA sztem. Ebbe alul milyen olajat kell tölteni? Spec kompresszorba való, vagy motorolaj? Meg ez a szürke izé a végén mi, hogy jön ebből ki a levegő, vagy ez csak lefúvószelep?
Fogod majd délután mikor lesz kamerásom is hogy ne csak állóhelybe halljad meg
A világosítók már dolgoznak reggel 7 óta
fasza de még mindig nem hallottuk a hangját.
szerintem még ha töltöd és veszi is a töltést jó lehet de te tudod!
szeptemberbe kivettem és leraktam a földre 5fokos raktárba a fél éves aksit és semmit nem csináltam vele
az hogy nem volt vele foglalkozva nem azt jelenti hogy kuka.Nálunk is vannak ilyen aksik és semmi baja.Ha normál körülmények közt van tárolva akkor annak jónak kell lennie!
Aha mikor Atinál hagytam kint volt a szabad ég alatt betakarva.
Volt pár negatív szám a légkörbe. Amikor elindítottuk nehezen akart beindulni töltöttük az aksit. Mikor elindultam 110W világított elöl mind a 2 lámpa bekötve és meghúzta az alig töltött aksit és elfogyott az amper.
Tegnap vittem próbagyertyát és nem adott szikrát akkor hívtalak. aztán Ábrust aki azt mondta aksi gyenge volt még neki. És így is lett feltöltöttem és hozta Ati anyukája a képet és pöccre elsőre beindult. Lehúztam az 1ik lámpám és faszán megy a motor. 14.1-14,2 töltéssel. de veszek 1 aksit mert ezzel fél évig nem volt foglalkozva.
az akkut mindig elfőzi az már a végét járja remélem a gyujtásmodult még nem bántotta
Természetesen melegszik,azért van alatta egy alu hűtőlemez.Valószínű a komparátor kör meg van szakadva,és ahogy melegszik,nyúlnak az alkatrészek meg vezetékek,egy idő után összezár.Cserélni kell mert tönkrevágja az akkut meg akár a gyújtásmodult is.
az a jelenség hogy ha rámérek egyszer-egyszer 25 v-ot is mérek főleg hidegen de csak kb 2 mp majd fél perc 14 körűl majd megint 25v és ahogy melegszik a feszszab egyre ritkábban tölt sokat ,egyátalán melegedhet a feszszab?ha ön szerint is az a baj akkor érdekelne az épített feszszab
De akkor most lehet tudni mi volt a baj?