Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Nekem a sötétkék Valvoline jött be idáig http://www.olajwebshop.hu/term...
30 a 30000ellen és na vajon ki nyert?
https://www.youtube.com/watch?...
Volt a szar zselés HOLS. Utána a MOL az nagyon fasza volt de a kúton rohadt drága a 400milis 2800. Most Castrolt vettem 3000ért 2x400ml. Itt árul a srác az apróba 1600ért.
500-600km-enként általában
Ezt csak most láttam
Irigykedsz, mi?
Milyen gyakran fújjátok? Én kb. 1000km-ként. Akkor szoktam megtaperolni és ha már nagyon száraz és fényesek a görgők akkor átfújom. Sokat számít a spray minősége...Nekem a Motorex vált be még a Biker-be vettem jó pár éve. De mondta is a csávó, hogy 1000km-eket kibír egy fújás. Nem akartam hinni neki.
Nem kevered, ez a ragacsos, de nekem eddig még nem sok mindent szedett össze, pedig 3-4 hónapja biztos használom már...
Jó, mondjuk tény hogy nem megyek vele keresztül a szántóföldön és szar úton (ahol sok ganét szedhetne fel) is csak viszonylag ritkán, gondolom ennek is köszönhető, hogy nem gyűjt össze mindent.
Csak a múltkor elfogyott és fújnom kellett a régivel (abba volt még egy kis maradék), bementem melóba meg vissza és úgy nézett ki utána mintha 10 éve nem lett volna letakarítva

De a láncom amúgy kuka (van benne részemről több mint 27e km, meg még ki tudja mennyi), csörög, zörög, kattog, ráz, de ha teflonossal van befújva akkor legalább csöndbe van
Akkor lehet keverem valamivel a ragacsost....
Már egy ideje használok teflonost, szerintem nem gáz

Csak ennyi a különbség a teflonos meg a köpködős között
nem, arra ragadni fog minden szar és iszonyat hogy fog kinézni
De ma vettem kasztrolos láncsprét (teflonos) talán az nem köpköd annyit mint az osanos
Ez ugyan annak a tárcsának a másik fele, ha "elfeszül" akkor innét miért jó?
Elég dzsuvás volt az... de talán nem megyek annyit, mint te, és nem is fújogatom sprével állandóan
Azt hogy csináltad hogy neked belül szinte alig volt kosz?
Ezt én 2011-ben jáccottam
Igyekeztem, dehát így sem lett tökéletes, szét kellett volna kapni teljesen, leszedni a láncot, meg miegymás, de ahhoz most nem volt túl nagy hangulatom.
A "ződsárga" meg több mint 1 éve rajta van, eddig még nem volt vele baj, de köszönöm, akkor orvosolom a problémát!
Pedig nekem is úgy tűn, az egyik gyengébben nyom, és elfeszül a féknyereg. Vagy eleve ferdén van rajta
Szép tiszta lett.
Én még annyit, hogy az a ződsárga szigszalag nem jó semmire, mert nem állja a hőt, és akkor fog leolvadni onnan, mikor a legjobban fáj és csinál zárlatot.
Meleg helyen ilyet nem szaban használni, csak zsugorcsövet, vagy vászon alapút.
József, így jártam el.

Lehet nem lenne cápafogsor ha nem 70et keresnék...
De így legalább harap
Bazze Go Pro kamera 100eft+ és mindegyik zörög
http://www.youtube.com/watch?f...
Az meg a fékezhetetlen forgatónyomaték miatt van.
De nem szorulnak, és szemmel láthatóan a fékkar elengedése után vissza is húzódnak mindkét oldalon.
Qrvára nem tartozik ide de mentem délutánra.
És tessék ráhajtani a biztosítólemezt a végén.
Tessék megzsírozni a... szóval ott amiben a fémgolyó van. A lánckerék meg akár egy kölyökcápa fogsora is lehetne.