Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem is pont 160 van benne.
bontott?
Ez is bírta a gyárival 160párezerig...
A mi Suzinkban 100e van, és 12 éves, és még az eredeti van benne. Sztem nem kopog, de az asszony jár vele ő nem kerülgeti a kátyúkat, sőt sztem mindbe belemegy
Ha cserélni kéne, én biztos az olcsót venném, mert az egész lomért nem kapnék 300-at, akkor minek kőteni rá? Épp menjen, az a dóga
én földutazok a fábiával eleget. eddig egész jól bírja.
Nya ha panaszkodunk a tragacsokra én is jövök:
Úgy mentem el több boltba h nekem suzuki első lengőkar kell,nem a legolcsóbb,mert nem hobbim a szerelés,az ára normális kereteken belül mindegy,csak tartós legyen.
Hát a paletta viszonylag széles,az alja 14 E/pár (ugyan az amit egy pár sarokkal arrébb 21 ért adnának),de csak azért drágább a másik boltba ,mert az eladó állítja h ezeket bizony hamísítják, de az övét tuti h nem.
Van viszont 25-30 -40 körül is,de hogy mit rakjak bele,azt igazából senki nem tudja megmondani,csak hogy garanciába még nem hoztak vissza semmit sem.Amit nem csodálok,mert egy fél évet vállalnak rá mindössze. Egyesek szerint bármi kerül bele 25 -30.000 km után cserélni kell.
Namost járjak úgy a boltba h minden második olajcserénél vegyek egy pár lengőkart?
Olyan szívesen fogadnák ,kipróbált!, tanácsokat olyanoktól akik hasonlóan zúzzák földúton is mint én.
Még egy apróság: Valamennyit úgy árulják h a gyárival megegyező minőség.Ami mint később kiderült nem a tartósságra,anyagokra vonatkozik hanem a méretekre
Ezen felbaszva az agyamat mentem a gyári után meg is kapnám 65-70 ezer körül,de a jó szándékú eladó megsugta h az sem lesz olyan mint amivel megvettem
Ígyhát kopognak,egyre hangosabban,néha mérgelődök,aztán feljebb nyomom a zenét
Ő is tekercsel,hívd fel.
http://www.kepesmotor.hu/elekt...
06703717352.
Ha kihúzom a csatlakozót a vákumszelep kapcsolójából akkor ez is egyből dobja a diag. lámpát a műszerfalon de ha csak lehúzom a csövet a membránról amit működtet és rádugom egy csavarra akkor kapcsolgathatja a vákumot, csak az nem csinál semmit.
A 110 lovasnál nem lehet így trükközni, azt mechanikusan kell "lefalazni".
2000 utániak rögtön átállnak vészüzemre ettől. A Vectrában az max. 2500 fordulat, ebben még nem próbáltam, de biztos telexarja hibaüzivel.
Holnap kipucolom, legalább az meglegyen, míg várom vissza a csigát.
Vásárlás után az első dolgom volt lehúzni a vákumcsövet az egr szelepről. (itt szerencsére csak annyi történik hogy nem fog kinyitni)
oké jövőhéten megejtjük
A maiakkal se lenne semmi baj, ha ez a környezetvédelmi baxkódás nem lenne
Hülyítenek bennünket, hogy cseréljünk gyakran légszűrőt, mertazmijenjó, közben meg az EGR rendszeren kersztül visszafújják az elégetlen kormot, ami tele van éles gyémántkemény részecskékkel.
Nem csoda, hogy kifexenek a motorok max. 200e után.
Az egyik márkatársam az egész EGR rendszert kibaxta belőle, katalizátorral együtt, csak hozzá kellett idomítani az elektronikát.
Az autó jobban megy, szebb a hangja, és 2 literrel kevesebbet fogyaszt.
Aha boltolható
Győzelem! Leugrott, fél délután munka (egy csomó katramóc útban van, először azokat kell lebontani)
Este beszélek a javító emberrel, visszük el a 7en.
Szép lett :
Gratu

Pupu megvan még az idom? Leboltolhatjuk
Ati :

06/30-9782754
ezt megtaláltam
Hali Valakinek az ATI száma nincs meg?
Más a telóm és az most nincs kéznél amiben megvan

köszi
Köszi!
Hali
Nem találom az ATI SZÁMÁT DE KERESEM
Azt mondja Feribá,hogy te értesz a generátorhoz és ezért kereslek!
Sziasztok!
Gyula,meg adod a számod? Kéne beszéljünk!
Barátom 92-es Passatjában 450000km van,és bontatlan a motor.TDI
Mondjuk én azért nem a beszívott tetű agilitásával megáldott oldtimerekre gondolok hanem mondjuk egy tdi-re a 90-es évekből. (megy is, takarékos is, tartós is ezért le is kellett selejtezni őket)
Zsömek és Bocek! .