Azt azért nem árt tudni hogy a Pegaso és a BMW F650 erősen rokon lelkek, ugyanis 99-ig az Aprilia gyártotta és szerelte össze az F650-eseket a Pegaso melletti gyártósoron. És többek szerint felháborító módon a termék BMW néven sikeresebb lett a piacon mint Apriliaként, pedig az utóbbi valahogy egy kicsit jobban sikerült. A formaterv más (baltával faragott ordenáré kinézetű első generációs F650 vs formás Pegaso) de a műszaki alapok szinte azonosak.
99-től a Németek áttették Berlinbe az F650 gyártását, viszont belátták hogy szépérzék terén bunkók és jobb ha engedik az Olaszokat formatervezni, na onnantól már ki is néz valahogy az F650 is.
Szia ha kutyacsonttal emelsz akkor változik a futómű geometriája egyenesfutás romlik kanyarba könnyebben bedől. Ha rövid a csont emel ha hosszú csökkent a magasságon.
Sziasztok! Lenne egy pár kérdésem felétek! Van egy 96-os Thunderace-em és meg akarom emelni a segédvázat/seggét! Hogyan tegyem ezt? Mit ajánlotok? Valami halvány fogalmam van a kutyacsontról de valaki ha elmondaná hogy az mennyiben is változtat azt megköszönném! (jelenleg hegeszteni akarom de a mi fórumonkon valaki bogarat ültetett a fülembe ezzel a dogbones megoldással .. ) Köszi előre is!
Tévedés.
Jelenleg nincs kutyánk, viszont befogadott macskáink vannak. Gyerekkoromtól fogva Németjuhászaink majd legutóbb Óriás Schnauzerünk volt. (csak rendkívül nehezen válok meg 10-12 évente szerető családtagtól úgyhogy ezért nincs kutyánk de mindig is szerettem őket)
Gyere be hozzánk Csepelre,a sport orvoshoz,sport masszőr! Példa: Volt egy srác gerinc sérv után elsorvadt a vádlia és az orvosok is lemondtak róla! Szokjon hozzá a kerekes székhez.... Most nyert meg egy kick-box versenyt.... Ez a srác nagyon lelkes és ez teszi őt most boldoggá,hogy másokon segít!
99-től a Németek áttették Berlinbe az F650 gyártását, viszont belátták hogy szépérzék terén bunkók és jobb ha engedik az Olaszokat formatervezni, na onnantól már ki is néz valahogy az F650 is.