Azt hogy akkor ugrik a Spiegler villahidad mert ehhez nem jó.
Inkább csapd a hónod alá a két első telót ha lesz egy kis léd és mutasd meg nekik. Megperselyezik neked a csúszócsapágyat meg megdolgozzák a szár felületét és már jók is a száraid és nem kell variálni semmit.
nekem 2-3 ezrest megért, hogy nem ment el egy teljes szabadnapom azzal hogy elmegyek megveszek mindent, és ki is cserélem a bicajon. Most ez miért fáj? egyébként meg a 7-800 alatti részben semmi nincs amit szívesen hajtanék ezután a motor után, és ha nem vennék meg, akkor igazából csak a futóművel kéne kezdenem valamit, ami a plusz 5-600-hoz képest nem vészes, 100-150ezer. és igen a 20-ast sajnálom kitudjamilyen sufnis bontott cuccokra. akkor már inkább többet jobbért, nem? Ne legyél ilyen pöcs lehurrogós
Ja meg zongorázzál hozzá egy új tengelyt is meg alsó és felső kormánykiflit stb...
20-ért nem volt hozzá jó az eredeti akkor ezzel mit akarsz?
Ráadásul rövidebb és szélesebb is, de te ügyes vagy biztos bele tudod pakolni, ha a biciklidet is szerelőhöz viszed.
Szerintem kb. egyforma csak a szíj tisztább.
A lánccal lánckereket is kell cserélni és fújkálni-állítgatni kell viszont a szíj meg önmagában annyival drágább mintha láncszettet vennél.
ha csak magamnak vennék utcára, simán lehet hogy valami ilyen egyhengeres lenne. De minden havernak nagy erős négyhenegrese van, és ugye akkor érzed h gyenge vagy erős a tied, mikor másokkal motorozol. simán elhinném, hogy egy ilyen 650essel is elpöfögnék, ha a többiek is azt a tempót nyomják. A DR big sem tűnt gyengének anno
attól függ. egy szíjhajtás csere simán lehet szűk száz, viszont elmegy annyiezer km-t is. szal egy 100 lóerő környéki motoronmár kicsit megérheti, erősebb, nagyobb láncgyilkosabbakon meg tökre megéri.
Én is valami ilyesmin gondolkozom másodiknak, mindennapi járkálósnak.
A GTR-t az asszony miatt vettem meg de mint a példa mutatja annyira érdekli a dolog hogy még egyszer sem ült rajta. (ezért is bánom hogy hallgattam rá és eladtam az FZR-t)
Engem amugy nem hoz lázba, hogy BMW. Jól nèz ki. D: most ez tünt fel elöször ahogy a hirdetèseket leskelödtem. 190 kg. Nem kell nagyon kordában tartani, mert nem egy erögèp, ès kènyelmesnek tünik
Inkább csapd a hónod alá a két első telót ha lesz egy kis léd és mutasd meg nekik. Megperselyezik neked a csúszócsapágyat meg megdolgozzák a szár felületét és már jók is a száraid és nem kell variálni semmit.
20-ért nem volt hozzá jó az eredeti akkor ezzel mit akarsz?
Ráadásul rövidebb és szélesebb is, de te ügyes vagy biztos bele tudod pakolni, ha a biciklidet is szerelőhöz viszed.
A lánccal lánckereket is kell cserélni és fújkálni-állítgatni kell viszont a szíj meg önmagában annyival drágább mintha láncszettet vennél.
A GTR-t az asszony miatt vettem meg de mint a példa mutatja annyira érdekli a dolog hogy még egyszer sem ült rajta. (ezért is bánom hogy hallgattam rá és eladtam az FZR-t)