Igen, nekem 4JH blokkom, van az övé valamelyik 3-al kezdődő jelzésű nem tudom pontosan, a lényeg,hogy régebbi .
Sejtettem,hogy a karbi is meg a CDI is más,de olyan nem oldható meg,hogy a koplett gyújtás rész kilenne cserélve? Tekercsek esetleg kendkerék stb a régebbiből az új blokkba?
Köszi a megerősítést!
Ha jól értem akkor a 4JH karbiját szeretnéd feltenni a 3HE-re.
Nos a 4JH-nak 36-os Keihin, míg a 3HE-nek 32-es Mikuni karbija van, amiből sejthető hogy sajna nem kompatibilisek egymással, mint ahogy a CDI sem.
Sziasztok!
Fontos kérdésem lenne, FZR 600 R-ből ( 1995ös 100lovas ) átrakható-e egy az egyben a gyújtás és a karbisor a kicsivel régebbi verziókba ( a 90lovasokba )
Azt tudom,hogy a blokk a vázba egy az egyben passzol, nekem van eladó 100lovas blokkom és egy srácnak kéne 90 lovas verzióba átszeretné rakni az én blokkomat, viszont nekem nincs hozzá már se kábelkötegem, se cdi-m.
A 90lovasnak a kábelezése összehozható vele?Tudtommal a cdi nem kompatibilis de ha tévedek, javítsatok ki!
Ha valaki úgy érzi,ő elég szaki az FZR 600 témában az adjon meg telefonszámot magára, én felhívom és részletezhetnénk, cserébe esetleg olcsón tudok adni motoralkatrészeket ( simson, rs 50, elefant 125, cr125, mtx 125, fzr 600, xl 600 )
Ezt arra írtam mikor mondtad hogy hogy lehet ilyen béna a sebzési arányom. Már nem használom "régóta" a B1-et, most csak ráértemben mentem vele.( a másik kettő épp csatában volt)
A BDR-t viszont szeretem amióta rajta van a 90mm-es löveg.
Mit mondtam a francia tankokról? Hogy majd pár ezer csatás tapasztalattal.
Te akartál franciázni, csak most épp a másik oldalon vagy.
Egyébként a problémádat a free xp nevezetű találmánnyal oldanám meg. Van hogy T6 alatt simán kiváltom a tankokat, mert összejön annyi ha olyanokkal megyek amivel kicsit sikeresebb vagyok (most is van 44000). Pl az E50-et szinte teljesen fullosra tudtam anno fejleszteni free xp-ből, amivel egy csomó szopástól kíméltem meg magam.
Itt a példája ha kivárok-célzok (lánctalp/alváz/tank segge) lövöm én de b.szhatom, kaviccsal dobálózás az egész. (B1 tank 47mm SA37-tel és a végén már arany lőszerrel, mondjuk KV1 és csörcsill volt az "áldozat")
A töltés, támadás, segítség stb parancsokat meg be lehet állítani tetszés szerint, de alapból asszem F2-től vannak hozzárendelve billentyűk
mert nekem annyi van hogy spotolom a célt védd a bázist neg ok reload
A szerzett XP 5%-a megy Free xp-nek.
Tehát ha egy csatában 1000xp-t kapsz, akkor a free xp-hez 50-el nő.
Sejtettem,hogy a karbi is meg a CDI is más,de olyan nem oldható meg,hogy a koplett gyújtás rész kilenne cserélve? Tekercsek esetleg kendkerék stb a régebbiből az új blokkba?
Köszi a megerősítést!
http://youtu.be/raRIjubkVqA
Nos a 4JH-nak 36-os Keihin, míg a 3HE-nek 32-es Mikuni karbija van, amiből sejthető hogy sajna nem kompatibilisek egymással, mint ahogy a CDI sem.
Fontos kérdésem lenne, FZR 600 R-ből ( 1995ös 100lovas ) átrakható-e egy az egyben a gyújtás és a karbisor a kicsivel régebbi verziókba ( a 90lovasokba )
Azt tudom,hogy a blokk a vázba egy az egyben passzol, nekem van eladó 100lovas blokkom és egy srácnak kéne 90 lovas verzióba átszeretné rakni az én blokkomat, viszont nekem nincs hozzá már se kábelkötegem, se cdi-m.
A 90lovasnak a kábelezése összehozható vele?Tudtommal a cdi nem kompatibilis de ha tévedek, javítsatok ki!
Ha valaki úgy érzi,ő elég szaki az FZR 600 témában az adjon meg telefonszámot magára, én felhívom és részletezhetnénk, cserébe esetleg olcsón tudok adni motoralkatrészeket ( simson, rs 50, elefant 125, cr125, mtx 125, fzr 600, xl 600 )
Köszönöm előre is a válaszokat!
üdv!
A BDR-t viszont szeretem amióta rajta van a 90mm-es löveg.
Te akartál franciázni, csak most épp a másik oldalon vagy.
Egyébként a problémádat a free xp nevezetű találmánnyal oldanám meg. Van hogy T6 alatt simán kiváltom a tankokat, mert összejön annyi ha olyanokkal megyek amivel kicsit sikeresebb vagyok (most is van 44000). Pl az E50-et szinte teljesen fullosra tudtam anno fejleszteni free xp-ből, amivel egy csomó szopástól kíméltem meg magam.