Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valószinű régen lett használva :ilyenkor a kuplung lamellák közül kiürül az olaj és összetapadnak a lamellák.90% az szoktt ilyet prodokálni. Tipp:
Húzd be az első féket és 3-4000 fordulatig ,utána válts
jövőhéten elugrok arra
Annak jár egy kis süti!
Na joccakát mindenkinek lépek meg nézem a Kinai nagydíjat.
Az majd fog.
Aki nem kávézik?
Kösd direktre a támasz kapcsolóját. Ha megjavult, megvan a hiba
Akku rendben? hátha gyújtás
igen, fel volt hajtva az oldalstender
Az sem. . . az érdekes az, hogy ugy a 8ik lefulladas után simán megmaradt 1 ben
Igen,eddig az volt a csúcs! .
A kuplung kérdésed meg megválaszolódott 20:13-kor.
Olyan ritkán jutok hozzá,hogy nagy élményt nyújt amikor végre megyek az Omegával.

Hát a munkahelyen meg...bár még azt is élvezem,csak fáraszt. Sokan hülyének is tartanak miatta.
A tiétekre is.
JÉzusom
150 körül.
Faternak volt 600-as Fazer. Az ezres hány pacit nyom?
Én már nem. (bár egy S600-ban talán )
Én csak a tömegek miatt aggódnék. Na meg az összes többi miatt, amit az a borzasztó erő tudna okozni, ha nemvárt dolgot csinál Azért nem ártott megtanulnom a kisebben, hogy milyen, amikor elindul a segge. MONDJUK ÉN IS NAGYOT VÁLTOTTAM NSR 125-RŐL, EZ IGAZ. EZÉRT ÉN IS KEZDŐNEK SZÁMÍTOK SZTEM
Ez? Ugyan már, a mézes-fahéjjas tej készítését még ne is olvastad.
Szeretek vezetni.
Én is kezdő vagyok,és az is maradok. Motorozni nem tudok,csak szeretek.

Bár az enyém is 1000,de csak 66kw! Gyengébb mint a haccáz. Papiron legalábbis.
Pfúúú de kurvanagy szöveg...