Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hopp! Itt egy!
Mér? Bruce Lee filmet forgattok?
Egy példa a rendes igazi komoly motorkerékpárra:

Engine
Four stroke, transverse four cylinder, DOHC, 4 valves per cylinder,
Capacity
1074 cc / 65.5 cub. in.
Bore x Stroke
75.5 x 60 mm
Compression Ratio
11.2:1
Cooling System
Liquid cooled
Engine Oil
10W/40
Exhaust System
Stainless steel, 4-into-2-into-1-into-2
Lubrication
Wet sump
Induction
4X 40 mm Mikuni BST
Ignition
Analog CDI
Spark Plug
NGK
Starting
Electric
Max Power
114.7 kW / 156 hp @ 10000 rpm
Max Power Rear Wheel
101.4 kW / 137.8 hp @ 10000 rpm
Max Torque
115 Nm / 11.7 kgf-m / 84.8 ft-lb @ 9000 rpm
Clutch
Wet, multiple discs, cable operated
Transmission
5 Speed
Final Drive Chain, 114 links
Gear Ratios 1st 2.71 / 2nd 1.81 / 3rd 1.41 / 4th 1.18 / 5th 1.04:1
Frame Double-cradle frame rails extruded aluminium alloy, pentagon-shape

Front Suspension
Kayaba upside-down forks, preload, compression and rebound damping adjustable.

Rear Suspension
Bottom-link type, preload, compression and rebound damping adjustable
Front Brakes
2 x 310 mm discs each with six-piston caliper
Rear Brakes
240 mm disc, single piston caliper
Wheels
Alloy aluminum, 3 spoke Enkei rims
Front Rim
89 mm / 3.5 in.
Rear Rim
140 mm / 5.5 in.
Front Tyre
120/70ZR17
Rear Tyre
180/55ZR17
Rake
24.8°
Trail
100 mm / 3.9in.
Dimensions
Length 2130 mm / 83.9 in.
Width 755 mm / 29.7 in.
Height 1190 mm / 46.9 in.
Wheelbase 1485 mm / 58.5 in.
Seat Height
815 mm / 32.1 in.
Ground Clearance
130 mm / 5.1 in.
Dry Weight
231 kg / 509 lbs
Wet Weight
254 kg / 560 lbs
Fuel Capacity
21 Litres / 5.5 US gal
Average Consumption
6.7 l/100 km / 14.8 km/l / 34.8 US mpg
Braking 60 km/h / 37 mph - 0
13.2 m / 43.3 ft.
Braking 100 km/h / 62 mph - 0
37.2 m / 122 ft.
Standing ¼ mile
10.5 sec / 222 km/h / 138mph
Top Speed
272 km/h / 169 mph
Ilyet keresek
És nem is tetszik.
Különben is... a bajor fosnak még váza sincs, és te kezeled helyén az igazi, klasszikus motorkerékpáros felépítésű integrát? a bmw-hez képest az inkább konvencionális motor.
Meg se nézed amit megnézel. de ilyen a gp800, vagy aprilia logóval srv850. Műszakilag az is motor, csak robogónak néz ki. De a tmax is ilyen. Sőt, a nagyburgmannek is külön van a blokkja a "normális" helyen, csak a szekunder hajtás nem lánc mint a fentieknél ( új tmax már szijas), hanem fogaskeréksor.
Még a gyengébb swt600 is ment 170-et, ami műszakilag "robogó". Hol nem elég neked 170? Amúgy az integra, amit láttál, egy rendes motorkerékpár. Műszakilag TÖKÉLETESEN MEGEGYEZIK az nc széria többi tagjával. Szóval amit fitymálsz, az egy rendes motorkerékpár, csak robogós stíluselemekkel készül, egy bizonyos vevőkör miatt.
Tegnap láttam egy ilyen Honda 750 robeszt. Olyan komolynak láccott, 160 sport gumi, meg nagy fék, meg úgy Egyáltalán.
Aztán megneztem neten 237 kg és 55 LE, szóval nem komoly
Szóval motorozni lehet vele, de azért kezeljük helyén.
Azt nem tudom sajnos de szerintem valami különbségnek biztos kell lennie
És valyon egyforma lehet az összes 1000-é?
Köszi!
Szia. A tank egyben van, 600-tól lefelé van külön.
Sziasztok, lenne egy kérdésem: az 1988-as 1000-es Genesis esetében a tank egyben vagy külön van a "külső" burkolattal?
ja, ez nem komoly.
Megtaláltam köszi
Ráfért már egy karbantartás. Eléggé le van lakva.
Ugyan már
Nem, csak nem voltál elég határozott.
Persze hogy nincs. Dirt gépekre minek.
Szegény Ábrus!

Most miattam szív a motorral.
Tévedni emberi dolog
Bocsi.

Balfasz voltam ezek szerint.