Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Reggelt.Lehet hogy van valami idióta folytott verzió/piacos viszont itthon nemhiném hogy ugyhagyták volna...A forgalminak nemkel hinni
Sziasztok!
Én még új vagyok és arra szeretnék választ kapni ha valaki tudna segiteni,hogy nekem van egy yamaha tzr 250 1kt 1986-os mocim egy igazi ékszer de a papirjára 20kw-van irva az ugye 27le.De mentem már 30le körülivel is de az ennyém jobban megy de komolyan.Mert azt is halotm már,hogy 50le körülüiek.De ha tudnátok válaszotokal segiteni meg köszönöm!
Reggelt.50le és 63le alkatrészek,apróban ha valakit érdekel..
a lényeg lemaradt
Hali!

Takarítom a padlást.

Ha érdekel titeket ;)

TZR 250 első felni gumistól 10e

20/3745144
06 70 392 7395
Műszakis 200 000 ft
Az alvázszám miatt
Csak kiváncsiságból...Miért ragaszkodsz annyira ahoz a 125ös vázhoz?Valami különlegesség?
Najó de ha nekem csak blokk kell nem komplett motor
Azért meg sajnálnék annyit kiadni
Majd várok hátha vlaki jelentkezik, v én találok..125-ös blokkot is imént vitték el, egy gondal kevesebb
Ezmár csak ilyen nehéz dolog...amikor kell ugysincs helyedben vennék 1komplett rendszámos 250est....(azt gyorsabban találsz...)
Kár h ilyen nehéz találni egy normális blokkot

Vagyis egyáltalán talál ni

Ha vlaki tud írjon 250-350cm3-ig bármi érdekel!
Tényleg díjazom jó ötlet
Bár én csak odaviszem perkálok aztán jövök visszavele, nem fogják nézni a motorszámot
Szia

elkelt a 350! be se kellet indítani! BONTÁSRA VITTÉK!
alkudni nem is akartak !
Az Af es szám tényleg jó dolog japó belpiacos gépeknél az van mert ott csak típuskód van!
V2 es tzr blokkban sincs szám gyárilag! nekem is af es volt!
Pedig jó ám ez megkönnyiti a motor átfaragását...
Nálam ez a gond nem áll fenn, nem kell semilyen aluminium lapba kódókat vésnem
Amikor nemolvasható vagy nincs motorszám és vagy váz..(csak kód)Régebben beütötték 1 aluminium lapba a számokat a kpm-nél..
milyen "af"-re gondolsz?
Akkor ugy mondom 40-50le között van ..És azmilyen jó átépitésnél ha 1 motornak "af" táblája van .
Akk tényleg kroszmotorblokk lesz, mert ez a soros 2 hengeres nemoké nekem.
Am sztem több 40le-nél, az yz-m 50le és egyhengeres 250-es.
80as évekbeli futómű,40le körül van(sor2)És ritka(a jó állapotu föleg..)
Am az ilyen rg gamma 250-ről tudtok vlami jót mondani? motorikusan futóművileg milyen lehet?
Egyenlőre más választásom nincs
Ja ragaszkodsz a megszokott ülésedhez
am 45-50 körül adom a blokkját ha érdekel vlakit