Ellenállást mérsz, a három fázisból bármely kettő egymáshoz képest egyforma és a testhez képest "szakadás".
Járó motorral alapjáraton 20V~ (AC!) magassága ki kell jöjjön belőle, fordulaton 50+
Köszönöm a gyors választ! Akkor nem szedem le a baloldali deklit (amíg nem szól a szabadonfutó, hogy "cserélj ki légyszives":). Akkor csak forrasztgatok. Az oldalsztender kábellel is így jártam, az is most derült ki ... Vizsgára visszatettem a gyári dobot, de nem figyeltem rá, hogy az oldalsztender kábel nagyon belógott. Nem tudom meddig bírta volna, de biztos hogy vakarództam volna, ha megáll alattam.
Jellemzően kontakt. A saru oxidos lesz vagy nem érintkezik jól, az átmeneti ellenállásán átfolyó áram meg fűti a csatit. Nem egyedi.
Forraszd direktre, akkor nincs kontakt.
Sziasztok, sajnos így néz ki a generátor-fesszebályzó csatlakozó. Ez csak egyszerű kontakthibától van, vagy a generátor lehet a ludas? (Virago 500L) Nem mértem rá, de mielőtt letettem töltésproblémát nem tapasztaltam. A fesszabályzó SOLVART.
Amúgy sejtettem, hogy ez lesz. A tankot ki kell venni a csap javításához. Nem a felsőt... az alsót, mert annak az alján van.
Meg kell bontani a vázat, ki kell pakolni mindent a tank körül, sárvédő betétet, akkutartót, benzinpumpát.
Sok a tróger szerelő, aki a munkát kiszámlázza, de nem végzi el - és ennek is ilyen szaga van.
A két vezetékét nézd meg.
Az egyiken kosntans 12V kell legyenm, ha a kulcs ON-on van. A másik testel, amikor nyomod a gombot.
Ha ez stimmel, a kürt van berohadva.
Nem hiba, inkabb jellegzetesseg.
Az valoban olajszint jelzo, ahogy a legtobb Yamahan az van. Amikor magas a fordulatszam, az olajpumpa kiszippantja a karterbol az olaj zomet plusz az olaj a valto iranyaba megy a tehetetlensege miatt, a lampa meg kigyullad. Ezert alszik ki gazelvetelre.
Fokepp hidegen avagy suru olajjal produkalja. De nem kell ettol megijedni, mert igy legalabb tudod, hogy kap a hengerfej kenoanyagot vastagon.
Tapasztalásotokra hagyatkoznék, egyenlőre tájékozódás jelleggel.
Bekerült a családba egy 1985-ös - 56E0 - Virago 750.
A motor pár évet állt, mert a volt tulajdonosa nem használta, ennek tudatásban lett életre keltve.
Blokkban az olaj+szűrő+légszűrő csere elvégzésre került, gépkönyv szerinti olaj és mennyiség ment bele.
Észrevétel ami végett most írok.: Gyorsítás közben, kb 4.000min/ford.szám környékén az olajnyomás lámpa bekapcsol, majd enyhe gázelvételt követően elalszik, ezt nem rendszeresen.
(Olajnyomást még nem mértünk, szerszám hiányában. Ismerőstől felmerült ötlet, hogy a nyomásérzékelő hibás/ kontakt hibás.)
Tapasztaltatok vagy találkoztatok már hasonló hibával?
Járó motorral alapjáraton 20V~ (AC!) magassága ki kell jöjjön belőle, fordulaton 50+
A generátort megmérhetnéd speciel, csak hogy ne véglegesíts mielőtt ki nem derül, túlélte-e. A Solvart jó eséllyel.
Forraszd direktre, akkor nincs kontakt.
Amúgy sejtettem, hogy ez lesz. A tankot ki kell venni a csap javításához. Nem a felsőt... az alsót, mert annak az alján van.
Meg kell bontani a vázat, ki kell pakolni mindent a tank körül, sárvédő betétet, akkutartót, benzinpumpát.
Sok a tróger szerelő, aki a munkát kiszámlázza, de nem végzi el - és ennek is ilyen szaga van.
http://youtu.be/05M9KMwCso0?si=w1KvNCu2cFGmofV7
Berohadt kürttel mit lehet csinálni? Csak csere?
Az egyiken kosntans 12V kell legyenm, ha a kulcs ON-on van. A másik testel, amikor nyomod a gombot.
Ha ez stimmel, a kürt van berohadva.
Már csak a duda nem működik.
A szint jelző olvasása után Nekem is hasonló gondolat fordult meg.
Az valoban olajszint jelzo, ahogy a legtobb Yamahan az van. Amikor magas a fordulatszam, az olajpumpa kiszippantja a karterbol az olaj zomet plusz az olaj a valto iranyaba megy a tehetetlensege miatt, a lampa meg kigyullad. Ezert alszik ki gazelvetelre.
Fokepp hidegen avagy suru olajjal produkalja. De nem kell ettol megijedni, mert igy legalabb tudod, hogy kap a hengerfej kenoanyagot vastagon.
Valós infó lehet?
Tapasztalásotokra hagyatkoznék, egyenlőre tájékozódás jelleggel.
Bekerült a családba egy 1985-ös - 56E0 - Virago 750.
A motor pár évet állt, mert a volt tulajdonosa nem használta, ennek tudatásban lett életre keltve.
Blokkban az olaj+szűrő+légszűrő csere elvégzésre került, gépkönyv szerinti olaj és mennyiség ment bele.
Észrevétel ami végett most írok.: Gyorsítás közben, kb 4.000min/ford.szám környékén az olajnyomás lámpa bekapcsol, majd enyhe gázelvételt követően elalszik, ezt nem rendszeresen.
(Olajnyomást még nem mértünk, szerszám hiányában. Ismerőstől felmerült ötlet, hogy a nyomásérzékelő hibás/ kontakt hibás.)
Tapasztaltatok vagy találkoztatok már hasonló hibával?
Hasonló az öreglány, mint a mellékelt kép.