Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csinálj A2 kategóriát... ccm korlát nélkül vezethetsz 35kW-ig motort.. azért az már elég nagy szabadságot ad.
24 évesen!
sziasztok valaki megtudja mondani hogy A korlátlanra szeretnék jogosítványt ezt hányévesen fogom tudni megcsinálni? ha tényleg 25 akkor bő 7 év fekete motorozást kell válalnom :/
Kapsz holnapra egy mailt egy vipmail címről...
megpróbálok regényt írni a motorról
De még ott az emailom feltüntetve.
Ára meg közép ár amit írt. Végül is nem rossz. :)
Nincs facebookon, de a GS topicban megtalálod. Mellesleg ott le is írta a minap mennyiért adná
Mennyi az annyi? Ha tudsz ide írj ne itt offoljunk :)
Értem.
Ha régi GS-t veszek akkor nem szeretnék túl lépni 500nál ráköltéssel, de ha újabbat veszek akkor meg 550ezer nél.

Na de ez majd kiderül csak szerencsém legyen

Köszöntem
Fékbetét kormánycsapágy kerékcsapágy gyertya és légszűrő karbiszinkron az olcsó kategóriába tartozik. A többi lényegesen drágább. (feltételezve hogy szerelő szerel, és nem te magad)

89-97 közötti GS-ért csak akkor adnék 400nál többet ha megszólal. De mivel nem fog, ezért ezeknek a 270-300-400 közötti mezsgyén van a reális áruk. A 25 kilowattos papír árfelhajtó, azt azért figyelembe kell venni.
Tavasszal az Ak-val vezethető 87-es GS 450S-em 270-ért adtam el, úgy hogy garantáltam hogy 50-100k forint közötti ráköltést igényel. Az első pár évjáratú GS 500 is kb ennyit érhet.

98-2005 közöttiek mehetnek 400-600 között, az újabbak meg ha makulátlanok belekerülhetnek 700-ba is, szemrebbenés nélkül
Én is inkább a GS felé hajlok.
Mennyi az a pénz amíg még megér egy régebbi GS?
Típus hiba van náluk? Mit nézzek meg először a mocin melyik a legfontosabb ami húzós lenne megjavítani? Legalább az ne legyen rossz ha jobbat nem találok :)
az első futómű olaj és szimering cseréjét kihagytam. Az is jellemző szokott lenni
Nincs nagy különbség érzésre a fojtott meg a fojtatlan darabok között egy bizonyos sebességig.

Azt kell megvenni amelyiknek a legjobb az ár-érték aránya.. jó ha az a motor egy GS lesz.. főleg hogyha 2-3-4 évet le akarsz vele húzni.

Ha nincs baja, akkor is tuti biztos hogy ebből a listából valamire már az elején..kvázi azonnal kell költeni (meg persze vétel után egyből olaj és szűrő csere)
Ha ebből a listából minden cseréért kiált, akkor végösszegben majdnem ott fogsz járni mint amennyibe a motor került.. és ezek csak a kopó dolgok, a motornak nincs baja.


Szelephézag ellenőrzés, állítás
Karbiszinkron
Láncszett
Gumi
Fékbetét
Féktárcsa
Kormánycsapágy
Lengővilla csapágy
Kerékcsapágy
Gyertya
Légszűrő
Esztétikai problémák (ha zavaróak)

Utána meg lehet venni rá az egyéni igényeknek megfelelő kiegészítőket.
Kawa meg honda nem kell ráadásul a linkeltek sem meggyőzőek. Az egyik baromi messze másik meg csak papíron 25kW. Nem szeretnék az első fának loccsani. Eddigi legerősebb motor amit vezettem az egy 60-as simson volt. Már a menetszél majdnem lerepített :D

NA szóval kivan nézve 2bandit 2gs és amelyik a legjobb állapotban van, jól megy stb akkor azt kell megvenni? Jól gondolom?
Az ár érték arányút én is néztem de megkell nézni élőben mint a többit is akkkor lehet tudni igazán hogy mire számítson.
A jó állapotú messze van.
Szép színű nem rossz de kicsit messze, bár muter ott vette az Audiját :D
Ez a Bandit van közelben.
Ez gyönörű de nagyon messze van.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_er-5-6246121

http
://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cb_500-6301047




Esetle
g megnézheted a Kawasaki ZZR 250-t is sok van belőle 25kw-s papírral. Nekem volt olyanom és meg voltam vele elégedve!
ja, látom.. előbb még jó volt pedig. Az a lényeg hogy van egy rakás 25 kilowattos a hahun.

jó ár-érték arányú
szép állapotú
szép színű, de olcsó

meg még jó pár más is
Rossz a link.
Kb 5 mocit tettem be kedvencek közé amit meg kellene majd lesni.

Linkeljem azokat?
2000évjárat előttiek ocsmányabbak de ha nincs más jó az is de nincsen mert külsőleg le van lakva pedig 400e és a másik hogy egyik sincs a közelben.

Eddig 2 Banditot találtam szinte a legdrágábbat és esztétikailag nem lelakott itt a közelben és egy új GS-t 500 körül ez is közelben van

Régebbi GS ből ha van 25kW-os az mint nagyon messze van és lehet hogy arra is kell költeni valamennyit.
Van itt kínálat, ennyi motor között már csak van egy valamire való
Banditból jó lenne az öreg, de GS-t meg nem is keresel 2000-as évjárat előttről? Ez eléggé érthetetlen.

Vagy ez most egy olyan tender, amit csak a Bandit 250 nyerhet meg.. ha törik ha szakad
350nél drágább Bandit nagyon nincsen

GS-ből meg pont a legdrágább a 25kW-os, ami nekem jó lenne az sose nincsen. :(
http://www.kepesmotor.hu/tura_...
Én még nem láttam olyan olcsó motort, amire ne kellett volna rákölteni.... Minden motortípusból lehet melléfogni, és kifogni valami kókányt. GS-ből is. 350e Ft-ért ne várjon senki csodát. De szerintem 500e Ft-ért se.
Milyen az ideális első "nagy"-motor? Ami kellően kezes, könnyű, a teljesítménye megfelel a jogosítványnak és a motoros gyakorlatának. Ha néha baja van? Egy olcsó motornak bizony elég sok baja tud lenni, de így legalább a műszaki dolgokat is megtanulja a kezdő motoros. És nem utolsó sorban szeresse a gazdája!
..a bandit..főleg a 250-es verzió többségének a lelke ki van hajtva..
egy ismerősöm sokat szívott vele..
..tény ,hogy tetszetős..és olyan felnőttes....de van aki szerelni..van aki motorozni szeret
Nagy összegben mernék fogadni rá hogy a 350-ért vett 250-es bandit már az első év végére többe lesz mint 550.. ha tényleg minden bajával foglalkozni is kell majd, és nem csak gányolva lesz javítgatva

Ennyi pénzért (350-550 között) már lehet nagyon jó állapotú 25 kW-os GS-eket is találni.


Mi az hogy ne kelljen hozzányúlni.. és mi az hogy kat. váltásig? A motor nem időben "gondolkodik" általában hanem kilométerben
550körül néztem GS-t Banditot meg 350körül.
Szerintem ebböl a maradék 200 bol jól helyre tudnám pofozni hogy a kat. váltásig ne is keljen hozzâ nyulni.

GS is tetszik de nem annyira mint a Bandit.
ER5 el csak az a bajom hogy 25kW-os nem nagyon van.