Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mondom én sem húzhatom neki, mert bejáratós... max 80
Nekem lenne kedvem csak oan lassan meg mongyuk akkor megkéne irnom az adásvételit meg biztositást kötni.
Nem tom majd megnézem a számot... most nincs kedvem leballagni érte:)
na jövő hét hétvégéne akkor bp-iek meg akik a közelben vannak ki van benne egy kis mocizásban? megnéznénk az interwheelt és utána kicsit járkálnánk...
jóvanna utánna leesett hogy hülyeséget írtam,de nem lehet törölni a kommentet!meg nem születhet mindenki olyan okosan mint te
füred környékén is vannak dúrva kanyarok ahol 150-16 al szoktunk csapni,, végig kint a térd,,, szegény mito már szitál, amúgy kurvajóó, ha ott ragadna akkor csusszanék egyet :)
150el kanyarban? te nem kanyarra hanem egy kis hajlasara gondolsz az utnak sztem
nem kell 30al venni csak a tetves kenyszerolajozast lekotni es kevereket 1:30ba.
Bazz, most hogy belegondolok, télleg érdekes lenne ha kanyarba ragadna meg.
Mostantól minden kanyart max 30-al veszek be .
idiota hulyegyerek.juj de sotet vagy ocsem.minek neked az a motor?mert hogy nem erdemled meg az biztos
Nekem is van rajta de az csak maga a motort állítja le, tehát sebességbe marad és ugyanúgy blokkol a hátsó kerék, szal akkoris kuplungolni kell.
uh az nagyon kellemetlen lehet!az enyémen van ilyen esetekre ilyen vészleállitó!biztos nem hülyeségből raktak rá olaszországba bencee hallod neked mi a motorkódod?csak kiváncsi vok hogy egyezik e!nekem a forgalmiban 407493 van írva
ez kellemes...... remélem velem iyen nem fog előfordulni nekem még be kell járatni, kb 200km még van a bejáratásból, de már alig bírom... de azért kivárom... 4000-en meg alatta furikázni hááát....
a volt Futurám az 120nál, előzés közben szorult meg... igen kellemes volt.. Szerencsére rögtön kikuplungoltam, visszasoroltam majd kigurultam a fűre.
igazából mindíg attól paráztam hogy 150körül kanyarban fog megragadni, mert ott akkora taknyolás lett volna belőle mint az ólajtó...
Nekem is ugyanez volt. Hátsó kerék megállt aztán csúszott egy kicsit, mire rájöttem hogy csinálni kéne vmit --kuplung
Nekem a mitomon 160nál álltbe annyi volt hogy megállt a hátsókerék én meg behúztam rögtön a kuplungot és kigurultam szélre.
De komolyan oyankor mivan ha 150-el csapatsz és megragad a dugó? elszállsz mint a győzelmi zászló vagy mi? egyáltalán mi történik? elkezdesz csak lassulni vagy leállsz vagy mi? full para
Én biztos befogom tartani a szervizelést. Nekem elvileg 2000 km volt a dugóba mégis megragadt 130-nál.
Matens látom el kell valamit magyarázni.....
Apriliánál gyárilag elő van írva a 10ezrenkénti dugócsere nem véletlenül.... 10e után igenis ki kell cserélni nem megvárni amíg szétmegy
Pl egy autónál elő van írva mondjuk 100ezernél a vezérműszíj csere akkor te megvárod amíg elszakad????? Akkor elég nagy hülye vagy... Az ne vegyen 125-ös sportmotort aki nem tudja normálisan szervízeltetni illetve cserélni az alkatrészeket..Aki nem tartja be mondjuk a 10ezrenkénti dugócserét az megérdemli h jól megragadjon 150-nél és összetörje a hülye pofáját!!!!!!!

de azért kimegyek megnézni a többieket
szép rs :D
huh,bazz 125ccm-be is van polini,
mikor lesz és hol valami 125 gyorsulási verseny?????

amúgy sz.tem ez a 10.000ként dugócsere az kicsit sűrű lenne..nekem 35.000-nél állt meg a gyári dugasz..a normáélis élettartama egy dugónak 25000km(2ütem-be).Fasza dugaszt kell bele venni azt kész megy az sokiáig.
ma nem tudok
GYERTEK MA CITADELLÁRA !!!!
na !!! megkérdeztem a versenyidom az Rs-re 300 Euro/ komplett idomset
Az még mindegy h hol van
Lényeg, hogy budapesten van szóval annyira nem lehet messze, de egyébként a BS-nél szerintem