esés nekem is volt... inkább csak eldölés mert kikapart a füvön a gázholtjáték micsinyessége miatt.
de volt egy olyan hogy benéztem a harckocsibeállóba...majdnem
a hátsókerék meg is akadt a szélében
de kisegitettem magam picigázzal..a hülye paraszt
nem nagy waszizdaszt kell elképzelni..8-9m széles 2-3m mély +a szélén a domb amiről ugrok 1m magas meg a tuloldalt ugyan az...
de lyaú meredek a domb. olyan pattintós elugró...nekirongyolni kár is volna mert úgy pofára küldene mint a fény... szépen odaguritom és gázfreccsel ...nagy gázfreccsel olyan erőssen naggyal
na már most a bemelegítőbe mikro a kezem lyaúl bedurrant és ma kis gázholtjátékkal már alig birtam operálni a nehezen mozgó csuklóval...
jól elkapott fordulóból nagyon gázon robogok az árok felé... de mivel nagy volt a gáz odáig a gázfreccsel nem akartam szétrepülni a kék eget ezért a beállt csuklóval nem éretem a finomabb gázt és thúl finom lett-... de azért átvitte csak a hátsó keréknek ott volt a lenyomata az árok szélén. .
ezt nem is csináltam meg többször...inkább ha már túl nagy volt a lendület túlugrottam a picsába ...leszarom az égen a repdzsiket...majd max kitérő pályára állnak
leérkezéskor meg a wakondok kaptak agyrázkódást
de 30 perc után már hova finomkodjon a paraszt
neeem?
Szewa!
Megy még a teló biznisz?
Szét van borítva a vas, ha lesz zseton és van kapacitásod telót csinálni, elpostáznám/vinném elsőt hátsót valamikor, majd kereslek telefonon, ha aktuális lesz a dolog.
Kell annál már a hátsókat is.Nekem is kellett pedig csak tologatom ide-oda és nem is olaszbóll való,hanem spanyolból Vedd meg nyugodtan már a féléves motorok is egy rakás olyanoka,aki meg mást mond az nem használja,vagy kamuzik
Szereltem ma, bepakoltam az RMX-et az asztal alá
Kivettem a blokkot, lehúztam a hengert, kivettem a dugót, ránéztem a kuplungra is.
A kuplung csörgést, csattogást már értemhttp://www.youtube.com/watch?v...
A hajtókar alsó csapágy lógás viszont még szervíz intervallumon belüli, elvileg 3mm-nél kell kukázni , mindegy úgy is elviszem szerelőhöz, hogy mérje ki, mert a hajtókar felső csapágyház kopást úgy se tudom kimérni, nincs mérőórám
Rossz indulattal ez max 2mm. http://www.youtube.com/watch?v...
A dugóm az cserés(mondjuk egyébként is, mert 200 üzemóra körül van benne), szaros szintén 200 üzemóra körüli AETC2-es power szelep már megint marósat játszik
A prox dugó szett egyébként jól vizsgázott, egyben maradt , pedig jócskán üzemóra limit felett ment, kíváncsi lennék a kopásokra, majd lehet kiméretem
Kérdés: A hüvely aljában, vannak apró felpattogzások. Az mitől lehet?
micsoda alvós banda ...éjjel alig aludtam ..itt izzadtam majdnem 38 as lázat regisztráltam magamon köhögök meg tüsszögtem és már reggel nyomtuk is a motorozást a 6 fokba...mondjuk nem fáztam kicsit se ..félúton még befeküdtem erdei patak hűs vizébe is de nem kellett hazamennem mert alig áztam el....szerencsére csak kisvíz volt az se látszott mert belepte patakot a falevél rendesen...tiszta meglepetés menet mostanság az erdő......de nagyon jól éreztem magam ma ...pedig 5 darab fainat estem....mekkorákat nyerítettünk ...mentünk 70 km-et....
A motorról nem tudok mondani semmit majd a többiek beavatnak,
de egy dolog általában jellemző, az olaszból behozott motorok romosak, tisztelet a kivételnek, lehet ez az, ezt nem tudom,
de nézd át rendesen, mielőtt megveszed.
lyaú volt
a végére a 40 percet elnyujtottam mert mocskossul élveztem. olyan mint mikot két csaj jön. de egyszerre!
15 percnél billentem át majd 30percnél elhatározta ma hosszabbítást..12jutalomból mert élvezni kellet ...de nagggggyon.
mondom olyan kétcsajos volt 30perc után.
a paraszt most lyaúl meghuzta a gázbovdenó dióját és nem tudta m kitépni pedig nagy parasztba nyomtam....
csak kissé rövid lett a bovden és kis holtjátékkal volt a gáz és az első két bemelegítő futamokon volt olyan hogy...szóval kell egy kicsit több üres játék a gázkaron.
ezt kiküszöbölöm...bár a nagy menetben annyira nem volt zavaró de egyszer azért csak majd megviccelt a hirtelen gáz...
a lábam jobban megyek motorozás óta mint reggel mikor dolgozni indultam, de nem azéé .
az mc 4 mocskossul jól teljesitez a 6 rálydja de már látszik hogy akanyarodó bütykök...le fognak majd szakadozni...mint a csoresz motorjánál....mert az a igazság ez a gumi a kemény föves gyöpes talajon iszonyat naygot tol kanyarban... kötelező hogy ezt nem fogja birni. de amig megy addig meni fog és valszeg utána sem lesz más mert ez a gumi istenien fog ezen a talajon...is!szerintem itt a sztár krossz nem tud a kemény füvesen igy fogni...meg semmilyen gumi sem...max a kenda 770ese... ide nem kell tapadás csak az hogy a kemyény hegyes bütyök belefog beleharap a fűbe és iszonyat nagyot tol a motoron
ugy látom akkor ...akkor mindenki élvezett...
az kiláj
de volt egy olyan hogy benéztem a harckocsibeállóba...majdnem
a hátsókerék meg is akadt a szélében
de kisegitettem magam
nem nagy waszizdaszt kell elképzelni..8-9m széles 2-3m mély +a szélén a domb amiről ugrok 1m magas meg a tuloldalt ugyan az...
de lyaú meredek a domb. olyan pattintós elugró...nekirongyolni kár is volna mert úgy pofára küldene mint a fény... szépen odaguritom és gázfreccsel
na már most a bemelegítőbe mikro a kezem lyaúl bedurrant és ma kis gázholtjátékkal már alig birtam operálni a nehezen mozgó csuklóval...
jól elkapott fordulóból nagyon gázon robogok az árok felé... de mivel nagy volt a gáz odáig a gázfreccsel nem akartam szétrepülni a kék eget
ezt nem is csináltam meg többször...inkább ha már túl nagy volt a lendület túlugrottam a picsába ...leszarom az égen a repdzsiket...majd max kitérő pályára állnak
leérkezéskor meg a wakondok kaptak agyrázkódást
de 30 perc után már hova finomkodjon a paraszt
neeem?
bálint megmondta:
én
mindég
mindenkinél
lyobban
szerethető vagyok
70...
az jaú
a tsávónak van szerencsecsillaglya...nem is edgyj.
déw
az a pattogás... nem szép de nem kell vele kezdeni semmit!
ha pikkelyesen lenne az már nagyobb baj...
de ez még múkodgy
Megy még a teló biznisz?
Szét van borítva a vas, ha lesz zseton és van kapacitásod telót csinálni, elpostáznám/vinném elsőt hátsót valamikor, majd kereslek telefonon, ha aktuális lesz a dolog.
Hű bameg, 70 km, az igen!
Gyógyulgassál!
Kivettem a blokkot, lehúztam a hengert, kivettem a dugót, ránéztem a kuplungra is.
A kuplung csörgést, csattogást már értem
A hajtókar alsó csapágy lógás viszont még szervíz intervallumon belüli, elvileg 3mm-nél kell kukázni
Rossz indulattal ez max 2mm.
http://www.youtube.com/watch?v...
A dugóm az cserés(mondjuk egyébként is, mert 200 üzemóra körül van benne), szaros szintén 200 üzemóra körüli AETC2-es power szelep már megint marósat játszik
A prox dugó szett egyébként jól vizsgázott, egyben maradt
Kérdés: A hüvely aljában, vannak apró felpattogzások. Az mitől lehet?
De eddig miért nem lehetett oda járni?
De ez hány éve volt?
de egy dolog általában jellemző, az olaszból behozott motorok romosak, tisztelet a kivételnek, lehet ez az, ezt nem tudom,
de nézd át rendesen, mielőtt megveszed.
lyaú volt
a végére a 40 percet elnyujtottam mert mocskossul élveztem. olyan mint mikot két csaj jön.
15 percnél billentem át majd 30percnél elhatározta ma hosszabbítást..12jutalomból mert élvezni kellet ...de nagggggyon.
mondom olyan kétcsajos volt 30perc után.
a paraszt most lyaúl meghuzta a gázbovdenó dióját és nem tudta m kitépni pedig nagy parasztba nyomtam....
csak kissé rövid lett a bovden és kis holtjátékkal volt a gáz és az első két bemelegítő futamokon volt olyan hogy...szóval kell egy kicsit több üres játék a gázkaron.
ezt kiküszöbölöm...bár a nagy menetben annyira nem volt zavaró de egyszer azért csak majd megviccelt a hirtelen gáz...
a lábam jobban megyek motorozás óta mint reggel mikor dolgozni indultam, de nem azéé
az mc 4 mocskossul jól teljesitez a 6 rálydja de már látszik hogy akanyarodó bütykök...le fognak majd szakadozni...mint a csoresz motorjánál....mert az a igazság ez a gumi a kemény föves gyöpes talajon iszonyat naygot tol kanyarban... kötelező hogy ezt nem fogja birni. de amig megy addig meni fog és valszeg utána sem lesz más mert ez a gumi istenien fog ezen a talajon...is!szerintem itt a sztár krossz nem tud a kemény füvesen igy fogni...meg semmilyen gumi sem...max a kenda 770ese... ide nem kell tapadás csak az hogy a kemyény hegyes bütyök belefog beleharap a fűbe és iszonyat nagyot tol a motoron
ugy látom akkor ...akkor mindenki élvezett...
az kiláj