Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen ..el sem tudom képzelni milyen lehet...
idén csak 5ször 3 napot töltöttem ott.
énekem akkor szolja ha az esztergomb és környékét mutatják mert azt még sohasem láttam.
téháeniksz
miiiiii?

a 2t nek a vezerlese ,a likak magassaga,attol lesz teljesitmenyed,ha magas a kipu nyilasa,de akkor alul buta lesz,mert sok frissgaz (elosuritesbol feljovo)kiaramlik a nagy lik miatt

ha kicsi a kipu magassaga,akkor felul lesz buta,ezert valtoztatjak a a Yamaha talalta ki YPVS

egyebk a 2t nel mindig kimegy friss gaz is ,a kipu feladata h vissza tartsa a hengerbe a kiaramlo friss gazok jo reszet,ezert a 2 t emissziojanak nem a co a nagy resze,hanem a hc a szenhidrogen
szerintem igen.

rély. waágom ezt a thuningot meg azt is hogy sokat kell raúbálni..mert azelémelt meg a djakorlat... szóval kiszámitani ilyen szinten...szerintem nem lehetdee próbával lehet érzni.
van egy mondás: a phuding próbálja az evést.
ez a polír igazán soha csak mindégh olvastam róla meg nekem ezek a dlyári dolgok eléggé...behangolás tuán sosem mondta mhogy rossz kivéve a 650berget...mer az akár hogy lőttem nem akart forogni..egészen a veztengely cseréig.
pl a 450 az olyan amilyennek lenni kell a 380 az is jaú volt ...meg mind úgy hogy én a tuningot meg a kalbulálást a 650nél tanultam meg...és azon nevelődtem ki a karburátorból is.
a 450 az úgy van behangolva ahogy a legjobb, annak nem kell thunning az finom meg erős meg alul is felül is meg indul is...a fogysztása meg egyenesenn elképesztően takarékos ,nem tom miért de ez ilyen ..valszeg igy született
Duna tv2 most megy a Romániai Bihar hegység bemutatója!..hihetetlen szép
Okosítsatok már ki pls!
Elmondom az elméletem: a power szelep lényege, hogy az alacsony fordulaton járó dugónál a robbanásból eredő nyomás hosszabb úton hasson a dugóra, ezért a kipufogó rés tetejét lényegében lejjebb szállítják vele. Azaz alacsony fordulatokon van jelentősége a power szelepnek. Ha megoldom azt, hogy nem csúszik rá teljesen a henger palástjára, hanem mindig van egy pici hézag az lesz a hatás, hogy a "legalacsonyabb" fordulaton nem lesz annyi nyomaték, mint volt, de feljebb lényegében semmi változás nem lesz érezhető. Jól gondolom?
háhá
Ez nagyon komoly
Jó estét!
húúú de hideg van kint
mondjuk a gyujtasrol nem szoltam,de a 2t nel is kuuuuurva fontos,meg ,h hogy szabalyoz,ha a gyujt beallitod hozza,na onnan kezd majd hatolni rendesen
de elmondom,h csinalnal egy fokolotarcsat a vezermukerekre,es elkezdened egybenyitni ,meg szetforgatni olyan kul ereznel,h ihaly


na a 4t nel ,ha kezded kaszalni a fejet,hengertalpat ott1,mm itt .5 oda mar kell a fokolhato vezerkerek,h a helyen alljon a vezerles
mondjuk,ha csak ,4 talptomitest hasznaltal volna akkor arany kozeput,es jo lett volna,de azert a 95 benzint kerulni kell

igazabol ez sacc/kb,de ki kene kobolni ,mennyi a robbanoterfogat

a robbanoter formaja sem mindegy ,bar mar regota a felgomb format nyonjak,

azert .5 magassagcsokkenes nem nagyon kavar be a vezerlesbe,nem azert nem forgott

en is felraktam egy fmf gnarly csovet,de 3,4,5 cso probalgatni kell oket

a polir lofaszt sem er,ki kell portolni rendesen,de ha te mindent felpolirozol nem erzel tole semmit,persze ha sok idod van,meg szereted magad nezegetn a polirozott auminiumban...
Ez mit gondolt mikor nekivágott az iszapnak?
lyol van rély.
már azt hittem csak úgy semmi alapképzés és reszelgeted csiszolgatod a hol lyaúlesik...mer a gasgasnál mindeki .
hűű...
lye.
mi egy 300exc próbáltuk a 0,8m es tömítés helyet a 0,2est..nekünk nem lett jób sőt. alul jobb lett felül meg nem akart forogni ell csörgedezett. igen mert a kompresszió nött a rések viszont lejjebb kerültek ami a forgás ellen van...ugyi?
visszaraktam a 0,8as és azzal meg tök jó alul felül.-mert már előtte be lett karburálva..am isegített rajta az a 36 karbiból 38ast tettem rá..az alul javitotta a2006ost..de az igaz iz az lettm ikor valami fmf rendszertt kapott..bekarburálás után egy 10essel nőtt a VÉGSEBESSÉGE +buta erős lett felül...mondjuk az egy ilyne fmf rendszer volt..azt mondta a srác van vagy 3-4féle ezekből is.

én nem mernék semmit reszelni a kétély..mondjuk nem is tanultam az autómatizálás robottechnika szakon sem ami a polírt illeti mehet..bekarburálás...az meg az oda vissza. 525tel jártam úgy hogy belőttem olyan volt mint az atom...de a tulaj mondta hogy ez azért kicsit...nem is kell ilyen erő egy gépbe....de
az igaz hogy a finomitások polírok sokat lyelentenek. a 4ténél is..asz összehozom a hengert és a szívócsonkon az t a 0,5mmert is számít főleg fordulaton...mikor pöncörgőas a paraszt akkor...nem.

én a 650berget tuningoltam azt is csak úgy hogy az újabb bergeknek a bütyke 0,5mmrel nagyobbat nyitott és kapott egy olan veztengelyt +behangolást...190volt a vége krosszgumikkal
nem tudom mire volt jó ez jó de beteg erős lett
pl a földutakon elképesztő mit tett az asztalra...
120al mentme vele 6ban ...gáz rátesz elejét kissé meghúztam és már úgy mentem vele egykeréken mit a raketta.
+endúróban patakban egy full szivás volt mert a 650et dög nehéz rugni a 450hez képest + jobban melege is volt.
hozzászólnék még ehhez a thémához.
husaberg fc 450 2005 ös!
már az enyimély.
acél szelepes dupla szeleprugóval!ez nagyon fontos! ugyanis a 2004ben még a veztengelyen volt egy kis csavar..az ötben már egy acélszegecs! na az a csavar képes arra hogy elrepedjen kilazuljon és edgycő csak behullik a vezérlésbe...két kiló nem futi de akkor az egy teljes felújítás is! mondjuk ha épp nem kellett volna a kkor piros ..hatos
bergnél az egy szeleprugósoknál! sok sok szeleprugótörés volt.. az is drága. én egy moötorszerelő mastertól vettem a bherget. az a djerek kicseérlt benne ilyen dolgokat és ezért ez a berg is hibátlan...nálam 3,5 éve tudomásom szerint még gyári dugóval gurulok.

most költöttem rá 8 ezret...előtte 3 évig csak olyanokat tettem rály a mint a kéttélyre tenék...szerelni szoktam de költést nem igényelt!
ez az olajszűrő amerikalyi!és acélhálós mosható ez miatt mostmár 1250 forint helyett 5000ért nem kell több olajcserénél venni ilyet..csak kiveszem és valami speciális folyadékan...azt hiszem g.á.z.o.l.a.j.-ban kell kimosni és levehővel kifújatni.

én pl tudom hogy a kétély ocóbb de azért van négytém mert a motorfék miatt a hátsó fék lényegessen kevesebbet kopik!
amiáltal kispórolom a kéttély drágább kisfogysztásást.

végetvetek a vitának akinek négy tékell vegyen kéttélyt aki a filyúkat szerti erről a fórumról az meg buzi.
kivéve zsumankát+ a thöbbi meg nememlített szupercsalyt
viccletem nincs vége.
ha olcsóbb a kevesebb alkatrész akkor mia kúrva annya kerül egy 300ecbe 100ezerrel kevesebe mint egy 450excbemér nem 300ezer...mer amúgy a gigasok alkatrész....

egyik havereknek 300excje van 2008as.
letört vagy két fog a qúplungkosarából és mikor mondja hogy a boltba a teliára 150ezer!.!.!.!.!
hát azt hittem stockot kapok
oszt vaalmi gigakedvezménnyel vett 100ezerért helyett... bontottat 50ezerért bontottat!
a megbiz...hatóság mi. a kempingben ment tönkre!kiesett a póverből egy ...valami be a blokkba olyan hangja volt mint egy recelőnek.
egy hét múlva a váltólabirint tengely tartó lazult fel... osz a váltással volt a hibu.
mer megbizhatóbb mi?
a fene a belátom hogy belátod.......
azert ,h az LM suspenzion feliratot mindig belekomponalod a kepbe,ez mostmar nyilt reklamnak minosul
mondjuk ,ha nem a karterba sziv, akkor a szivot lefele kene,de mar mindegyik karterba sziv
hat ha szelesited ,akkor nyomatekosit,ha felfele nyitod akkor feljebb fog menni,jobb csucstelj lesz ,ez minden likra igaz 2t nel


persze figyelni kell a hurmeretekre , a gyuru miatt,meg a nagy likaknal lecsokken a gaz sebesseg,es csak nagyon nagy fordulaton tud rendesen tolteni,tehat szarabb lesz
igen
csak gondoltam hátha tanulok valami újat.. mindig szivesen tanulok..
menyit szélesitettél a felömlőkön oldalirányba? oldalanként 1-2 milit..?
jaa,mert van mas megoldas is?
mivel ellenőrzöd a préssávot? gyertyalyukon cin?
hey halliii szomszéd
ja volt olyan is ,akkor jott vissza Svedorszagbol,csinalt is rs 125 hengereket,de nem voltam elajulva tole,meg csinalt vmi 80 as krosszblokkos gyorsasagi motort az egyik sracnak


Szegeny vmi autobalesetben meghalt,ugy tudom.