Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

meg hozzakarburaltam ,nehogy keves legyen


sztem enduroban ez alegnehezebb,ha bealitod csucsra,a szopoknal jol besokall,ha kicsit vekonyabbra all, elkezdi nyelezni ,aztan elszarad...
Az anyjuk picsáját ,azt mondták pestiek csinálták,de nem tom minek,kopás szinte semmi nem volt Kompenzálta volna meg a kúva anyját
Hejj,szasz szomszéd
Mészáros János "JMR" ,én meg tőle is tanulgattam takonykoromban,de
a felomlokon oldal iranyba szelesitettem picit,a felomlo aljan aaz aramlast kijavitottam,tulajdonkepp a vezerles nem modosult ,a gyari ontershibak lettek lefinomitva,pressav beallit,h azert a dugo ne fejeljen a fejre
szeva ,Balatonalmádi -2 fok...
szerintem ez valami tanyasi sukli megoldás lehetett , gondolom a csusz persely kopását akarták igy kompenzálni...
joo napot LILLE 12c
réjj, erre kiváncsi lennék mit faragtál a réseken..?

a hengertalp az oké, , azt mindig megcsináljuk, a bevált az a 0,5-ös, amugy a KTM-is bele rakja alapbol az összes tömitést, hogy szelid legyen és jo hosszu...
éppegy kibaszott géprajzot csinálok fú de hányok tőle
ez a nyomatékos dolog azért nem teljesen van igy, pl ha lett volna lehetőséged kiprobálni extrém szopos mászokás patakmederben, ott a 300 pici gázzal 2.-ban csodaszépen mászik felfele, néha egy kis kuplung pöckölés és ugy megy fel mintha zsinoron huznák...
nadehogyanmárr-eee... hát nem az volt hogy sokat eszik meg sokban van a fentartáása, mostmegmár kéne..?

há mi vagy te orbán kormány,? egyszer ez egyszer az?
Az igen. Akkor te ezeket kened vágod.
Múltkori hüvelyes bakim után, csak óvatosan , de bevallom, nekem is van egy gépipari-minőségbiztosítás végzettségem még középsuli technikumból, de hülye vagyok hozzá, már egy műszaki rajzot se tudnék rendesen megrajzolni némi gyakorlati érzék azért megmaradt, de azt még kölyökkoromban szedtem össze, nem a suliban.
tádáááámmm
jarmugepmernok vk,de a 2t , meg simsonon meg a HPSE ben a versenyszereloktol,meg olvasgatva kulfoldrol tanulgattam.Azert voltak,vannak am nagy 2t zsenik ithon is,Szollosi Zsigmod,Pecsi Tibor,Agoston Ivan,,,,,


amikor meg Simsonnal versenyeztunk,akkor is volt wegy ket faragos urge akik olyat csinaltak,ami muszakilag,esztetikailag 110% volt,csak ugy neztunk
Szewa!
Látsz egy két Mekk Elek megoldást, még könyvet is írhatsz belőle
1. Recept: Folyik az olaj a telóból, de nincs pénzünk szimeringre.
Vegyünk egy kis szilikont és nyomjuk tele vele a teleszkóp szárat.
de megteszi a púrhab is
2. Recept. A csavarossal mit is akartak?
Az ilyen tákolmányos csavarrögzítős szerelgetésektől meg rendesen okádok Összeraggajtják még vele a lemezelést is,meg nem mozog aminek kéne,ráadásul,még a levált darabok eldugítják a fuartokat,elhajlítják a lemezelést,stb.Deee,megcsinálták ,minden fasza belül és mégsem jó Ilyenkor lehet babrálgatni vele Szeretem a ráhúzott lemezeléseket is,és még össze is teszik vele A maszek, csinált deltoid lemezeket,stb Mindegyna,de megpróbálják ,bár ne tennék
Szeretem amikor bíbelődni kell mások barmolásaival Szilóval összetenni,bammeg,ilyet Na,de minden be volt szilózva,nehogy tegye a dolgát Most vagy ide dugták el a mangelt szilót,hogy ne találják meg ,vagy ez egy new technika amit még nem láttam
Szerencse h ez GG fórum
Ma megyek a sráchoz, van órája, majd méricskélek kicsit kopás ügyében
Köszi, hogy megosztottad! Akkor gondolom most már örülnél a GG nek.
azért mert ec be versenyeztem és II. o ba meg mondjuk még III. o ba is cross szakaszon mindig otthagytak enduro az ment jól azzal nem volt gond és gondoltam h rágyúrok a crossra (300as gg al nem nagyon lehet) aztán anyagi nehézségekbe ütközött a dolog és nem versenyzek már így nem is járok nagyon crossozni inkább endurozok azt jobbna szeretem na hát durván ennyi a történet
300 as GG-t lecserélted egy CR250 re?
Ha nem titok, leírod miért? Tán crossozni akartál? Másra nem tudok gondolni
"Natura 2000 endurocross team"