Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szeva ronis
Mikor döl be az euro?: http://vimeo.com/32190261
az USA törvénykezés teljesen más alapokon nyugszik, nálunk pl nincs precedens jog,
ami azt jelenti hogy lehet az egyik esetben megnyerik adott pert, de a másik tök ugyan olyan esetben nem,

és hiába hivatkoznak precedens értékel , hogy de a mult héten ugyan ezért pont forditva itélt a másik biro.... ez senkit nem érdekel.
szoval veszett fejsze nyele...
ez mind szép és jo....

de attol mert ő elmondta a tuttit nehogy bárki is azt higye hogy holnaptol eltörlik a deviza alapu hiteleket... merthogy minden egyes szerződés alján ott az aláirás amiben a szerződö vállalta a feltételeket....

az állam viszont mindig védeni fogja a bankokat, törvényileg.... soha nem fog az előfordulni hogy visszaveszi a MNB -tol ami valojában egy magánbank a pénz kibocsájtás jogát...

ugyhogy innentöl fogva ez az egész cikk spanyolviasz amit újbol feltaláltak... a baj az hogy sok naiv emberben hiu reményeket ébreszt... na ez már baj....
itt vagyok ragyogok..
Köszi az eszmefuttatást.
Köszi. Ezt a deviza átverést a Drábik is kifejti a videóban, amit zoozee linkelt nemrég. Viszont az egy dolog, hogy ezt tudjuk, sokan tudják, gondolom a deviza hitelesek csoportjának/képviselőjének kéne pert indítani a bankrendszer ellen valami tökös ügyvéddel az élen, aki ezt felvállalja, bár a jog szerinti igazság meg a valós igazság két különböző dolog s ezt nem én mondom, hogy ügyvéd mondja. Úgy mint az USAban az Apple ellen indított IPhone akksi per, de ugyanezen az alapon az IMF ellen is lehetne, stb. mert a geciségek tudottak, csak nem lépik meg.
egy kis szősszenet

Vége a banki átverésnek! - dr. Lentner Csaba cikke * 3. rész
2011.11.27. 18:05
Meggyőződésem, hogy a szükséges átvilágítások olyan eredményeket hoznának, melyek alapjaiban megváltoztatnák az adósok szorongatott helyzetét, sok esetben akár büntetőjogi következményekkel is járhatnak a bankok vonatkozásában. A rosszhiszeműség ugyanis nem győzőm hangsúlyozni, okkal vélelmezhető! Az ebből fakadó banki veszteségeket pedig a pénzintézeteknek házon belül kell orvosolniuk, azt semmi szín alatt nem terhelhetik rá az ügyfelekre, akik nem tudták, nem is tudhatták, hogy csapdába csalják őket! Tehát kedves átvert becsapott hitelesek robbant a bomba, mert nincs frank, nincs CHF, nincs árfolyam kockázat!"
Telekné Tóth Anna
Vége a banki átverésnek! - dr. Lentner Csaba cikke * 2. rész
2011.11.27. 18:02
Ez ugyanis nem az! Kérdés: Hanem mi ? Dr.Lentner: Gigantikus átverés. A svájci jegybank legfrissebb adatai azt igazolják, hogy a külföldi bankok Magyarországon működő leánybankjai az általuk nyújtott hiteleket nem refinanszíroztatták frankkal, nem vettek föl valós bankközi frank hitelt, és nem bocsátottak ki frank alapú kötvényeket sem. A Svájci Nemzeti Bank pénz kibocsátása ugyanis nem növekedett olyan mértékben , amilyen mértékben szükséges lett volna ezen csere ügyletekhez. Egyszerűen nincs annyi frank a piacon, amennyi a frank alapúnak mondott hitelek fedezete kellene legyen... Az a hitelezés amit svájci frank alapúnak mondanak, valójában fedezet nélküli hazárdjáték volt. Kérdés: Akkor mire alapozták a bankok ezeket a hiteleket ? Dr.Lentner : Nagy valószínűséggel úgynevezett swap ügyletekre.... Meggyőződésem, hogy a szükséges átvilágítások olyan eredményeket hoznának, melyek alapjaiban megváltoztatnák az adósok szorongatott helyzetét, sok esetben akár büntetőjogi következményekkel
Telekné Tóth Anna
Vége a banki átverésnek, lelepleződtek! - dr. Lentner Csaba
2011.11.27. 17:55
A banki átverésnek vége!


Érdemes elolvasni, s továbbküldeni!

"....FIGYELEM! OLVASSÁTOK EL, OSSZÁTOK MEG, KÜLDJÉTEK MINDENKINEK EL, AKI ÉRINTETT! KÜLDJÉTEK EL NYUGODTAN A BANKOTOKNAK IS. A BANKOK VEZÉRIGAZGATÓINAK!

A párizsi Sorbonne Egyetem doktori iskolájának a kutató professzora Dr. Lentner Csaba által a holnapi Demokratában megjelenő nyilatkozatából idézek : A cikkből részlet itt olvasható ( FONTOS el kell olvasni, nem vagyunk felelőtlenek illetve nem is voltunk soha):

A hitelezés amit svájci frank alapúnak mondanak, valójában fedezet nélküli hazárdjáték volt. A bankok szerencsejátékot űztek, és rajtavesztettek. A rendszer bedőlésért elsődlegesen ők a felelősek! Kérdés: -A deviza hitelek drámája szinte sors tragédia lett. Hogy jutottunk idáig? Dr.Lentner: -Tisztázzunk valamit mindjárt az elején! Teljességgel téves és helytelen a szóban forgó problémakör esetében deviza hitelről beszélni. Ez ug
Telekné Tóth Anna
dév.
mit nem értesz? a karbi az szabályozza a motort a te kezed által.
eddig stimmel?
a többitt autómatán csinál mindent!
neked nem kell semit. nyitod a schúbert a motor fordulata nő membrán engedi amennyi kell pont mindég a depresszió függvényében annál tökéletesebb nincs...persze van membrántuning meg forgótárcsás gépek amik a végfordulaton lehet...talán erősebbek a mambránosnál...de általában a membrán az naggyon takarékos és pontos szivóoldali vezérlés szabályzó szerkezet..(a pl simónál a dugó vezérel, trabinál a vezérlőtárcsa nyitja a karterteret egybe a karbivan... a membrán az egy jobb dolog)

ekkor jön ovább a keverék és a dugó lefelé iráynuló elősűrítő mozdulaztával praúbálja kinyomni magaalól a friss beny levegő keveréket...membrán zár, szivó rés nyit...de megtörténik a fetöltés szivórés zár de...a kipufogó rés nem zárhat mert visszafelé akipuffanó rés nek nyitni kék...itt jön be a pauer szelep.
ez a rés kis fordulaton naggyon nagy töltésveszteséget okozna a kiáramló tiszta benzin levegő keverékkel és ezt próbálja lejjebb zárni kis fordulaton.
emelt fordulaton viszont a gázlengések miatt meg az kéne hogy magassan ...hamar nyisson.
na itt jön be a rezonátor által javitott teljesítmény és fogyasztás.
az állóhullámok... visszfelé induló gázlengése a hengerbe visszatolja a kiáramló tiszta keveréket a visszafelé áramló! kipufogó gáz segitségével.
amit lehet fejleszteni és csinálta kis még 80as években..a kipufogót egy db szelep nyitotta majd zárta. mint a 4tnél. csak itt minden fordulatra volt a nyitás zásrás... hamar nyitott majd bezárt az átöblités vége után hamar..men úgy mint a rések hogy majd idővel becsukódik...ez be lehetett állítani...(bütyökprofil)
biztos láttál már kétütemű diesel motort...
valami hasonló ..azzal a különbséggel hogy a dieselnél nem előkomprimál hane mvalami feltöltöböl jön nyomás alatt a tiszta elevegő..ha jól emlékszem.
ezt hivják vegyes vezérlésnek...
volt is ezzel valami európabajnok endúrós...zozi ugylehet többet tud róla.
membrán vezértete a szivást a felömlökön került a dugó delé ..majd a hengerfejvben egy kipufogószelep volt és az volt a kipufogó rés helyett.
ezzel jó fogysztás jó..nagyon nyomatékos lett.

a szervezők baszakodtk hoy gmilyen géposztály ez 2t...vagy4t...
de ez evidens..attol kétté mert 1frdulatra egy munkaütem 4t kétfordulatra egy munkaütem..ez 2t volt tisztán...keverék olajzással!
persze a szelepvezéréls az olajozva volt...
hogy mért nem lett belőe semmi?azt nem tom mer amúgy igéretes dolog...talán az hogy a szelep duplasebességgel nyitott zárt mint a 4tknél és ez egy 8 fordulaton olyan mint egy 16ezret forgó 4t...
és talán az 1980as években ez sok volt...nekik?

nyomatékos volt 30-40% jobban mint a 2t a fogyasztás is hasonló képpen csökkent..talán nem volt kiforrott és megbízható?
A második videó korrekt!

Ez a pálya sem rossz:
http://youtu.be/8RZ4-9j_6iY
van egy marék fuvokám itthon, inkább a lustaság ami vissza tart

meg ha a motor megmaradna és megint használnám akkor visza kéne épiteni a másik HGS kipufogot, menni azal is , valoszinű azzal is másképp megy ilyen 1-2 fokban...
"rosszul értettem Raaaay [152974] leírásából, hogy a power szelep beszól, hogy mennyi friss beáramló benya/levegő keverék megy ki a kipuff csövön."

amiröl réj ott beszélt az a 2t veszteség benzin-levegő keveréke ami kimegy a kipufogo nyiláson mivel a résvezérlés mindig némi veszteségel jár,
erre is szogál a rezo a gázlengés révén visszanyomja az elszökött benyát, igy növeli a teljesitményt
Tessék, videók
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/watch?v...

Egyébként ezt is a Graham gyerek nyerte meg ,
az erzbergi bakit leszámítva idén mindent vitt
Bár szerintem Erzberget is megnyerte, amit ott kihagyott ha azt megcsinálja, akkor sem fogta volna be Taddy
Hát karburáld át Vagy kell másik fúvóka is?
Nemrég tanulmányoztam a karburátorok működést, az alapot az már vágom, hogy van alapjárati kör az mire jó, szivató hogy szuperál, meg a fő rendszernél mi a pálya, úszóház, stb. viszont még nem állt össze a kép teljesen.
Ronis, én ehhez még hülye vagyok, ezt felvállalom , de igyekszem tanulni , s közben felteszek ilyen vad kérdéseket
Egyébként hogy jön ide a karbi? Nem a benya mennyiségre gondoltam, hanem a beömlési sebességre. Biztos rosszul értettem Raaaay [152974] leírásából, hogy a power szelep beszól, hogy mennyi friss beáramló benya/levegő keverék megy ki a kipuff csövön.Addig 152971-ban leírtakat gondoltam, hogy csak a kipuff áramlást szabályozza, de valószínű ez az egész összefügg
Annak, aki csak nyálcsorgatva olvassa a topic-ot, jöhetnének a videók!
át kéne karburálnom, nem ugy lép mint kéne...
ejj Dew miröl beszélsz.?

ne csináld már, a benzin mennyiségét a levegő keveréssel együtt csinálja a karbi, minek a ffelömlőbe egy rohadt bonyolult cucc..?

a power szelep a kipufogo gázt szabályozza , semmi köze a benzinhez...
Így tovább! Látod milyen jó, hogy megmaradt az a GG
akkor menj motorzani.. fiatalodsz rögtön 10 évet.

mondjuk én is most ültem bő 2 honap után először motoron, már van térdem... jeeee, igaz hogy nem tökéletes, de én se vagyok az..
nagyon kellene ebben az időben a dupla plekszit, akármit csinálok folyton párás...

az orcámra meg majdnem ráfagyott a lefolyo izzadság.. de ez egy ilyen játék...
De jó neked! Én már azt sem tudom, hol a motor eleje, meg a hátulja. Csak az emlékeimből élek.
dejot motoroztam..
Én csak akkor hoznám el ha lenne egy generálra keret még a megvétel után. Azért közel 10 éves géppel ami még nem volt bontva, főleg hogy 50-es, nem indulnák neki a szezonnak egy szétborít(tat)ás, átnézés nélkül...
Jön egy hülye kérdésem
A power szelep jelenlegi helye a kipufogó rés szabályzása helyett elméletileg nem lenne jó, ha a beáramló friss benya sebességet szabályoznák? Azaz a felömlő keresztmetszetet változtatnák. Csak elméleti kérdés, gyakorlatba nem tudom, hogy oldanák meg
Köszi a választ