Na,szóval minden kopott,túl sokáig ment az olaj.Tiszta alusár,ami szépen csiszolgatott,dugattyú és lemezek beverődve,a tű begyantásodva,a krómszárak teljesen szétcsiszolódva egymilliárd szögletűre,vannak benne mélyebb beütések is.Nem baj,jó lesz,de máskor időben kell olajat cserélni,mert ilyenbe hiába tennétek már új szimeringet akkor is engedne.Nem tudom ki tette össze,de a sapka sem jól volt feltéve,így a fele állítási lehetőség sem volt kihasználva.Baba lesz,mint az új
kösz a tanácsot amúgy tudok róla hogyvan nagytank 12literes eygetlen baj van csak vele hogy 60ezer ft és a következőbaj az hoyg én még iskolába járok szóval pénz ablakba van éppen annyit tudok minden héten összeszedni hogy hétvégén tudjak menni motorozni de volt hogy arra se volt most nem panaszkdni jöttme ide csak szólok hogy miértnem vettem még másik motort miért nicns nagytankom stb most ezvan
mire kiérek oda ahol találkozunk 1et beel lehet tölteni biztos amúgy vágom mióta megvana cr és endurozni meygek így megyek votl hogy kiszúrta valami azt elfoylt a fele de hát ezvan
Na végre kikalandoztam magamat(gunkat) egy kicsit. Elkapott egy kicsit az eső de a pocsolyáktól meg így is úgy is szóval tökmindegy volt. Lényeg ,hogy jólesett
figyelgesd napközben sokat a fel power tape-et flakonokat mert a legkisebb eldöléstöl is képesek elkezdeni folyatni... néha én is szoktam csinálni, de inkább szeretem a hátizsákban 2 db 2 literes verziot...
mondjuk nekem ritkán kell vinnem benzint mert az enyém termeli hároütemű...
ezt má egycő leírtad nem
vagy csak nem ..megent...
ne agg ódj. engem már vagy 20on8an hivatak ebből vagy 8 mondott hogy jön ill 5 igérte hogy január elején
majd ha már nem lesz itt a garagéba akkor elkelt.
addig meg... a múlthéten pl beinditottam mert csak lassan egy honlapja hogy nem járt...de ne csalódtam benne.. 5 gázfreccs szvató és első lökésre már pöcörgött is...bemelegitettem két hár om erősebb gázfereccs majd pihi..amig nem jönnek érte vagy havi egy beindítás..
csuka.
mért nem veszel rá nagytankot?
kérdezd szalit. ő is ilyen tankspecialista.
biztos a cr re is van 9litykós vagy nagyobb thank.
amúgy meg képzeld mi a faszt csinálnál ha nem kén a este ...igy feltuningolnia gépet...szétvetne a unalom
amúgy meg szereted nem ..hát akkor ne hallgass zozi hülyeségeire...mutasd meg neki hogy is van a endúró...de vigyázz mert ha meg kell menteni csak az 525 fog
figyelgesd napközben sokat a fel power tape-et flakonokat mert a legkisebb eldöléstöl is képesek elkezdeni folyatni... néha én is szoktam csinálni, de inkább szeretem a hátizsákban 2 db 2 literes verziot...
mondjuk nekem ritkán kell vinnem benzint mert az enyém termeli hároütemű...
vagy csak nem ..megent...
ne agg ódj. engem már vagy 20on8an hivatak ebből vagy 8 mondott hogy jön ill 5 igérte hogy január elején
majd ha már nem lesz itt a garagéba akkor elkelt.
addig meg... a múlthéten pl beinditottam mert csak lassan egy honlapja hogy nem járt...de ne csalódtam benne.. 5 gázfreccs szvató és első lökésre már pöcörgött is...bemelegitettem két hár om erősebb gázfereccs majd pihi..amig nem jönnek érte vagy havi egy beindítás..
most már csak valaki vigye el hogy ne lássam
mért nem veszel rá nagytankot?
kérdezd szalit. ő is ilyen tankspecialista.
biztos a cr re is van 9litykós vagy nagyobb thank.
amúgy meg képzeld mi a faszt csinálnál ha nem kén a este ...igy feltuningolnia gépet...szétvetne a unalom
amúgy meg szereted nem ..hát akkor ne hallgass zozi hülyeségeire...mutasd meg neki hogy is van a endúró...de vigyázz mert ha meg kell menteni csak az 525 fog