Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Honnan a faszbol tudná?
makki fejből tudja......de nem biztos ...
Itt az esztergomi festékkeverő űrcentrumba benne volt a gépükbe a kod.Ha esetleg nem tudod megszerezni megkérdezem neked majd ha aktuális.
jövőre én is át akarom pacsmagolni narancsra a vázat, azért érdeklődtem
Igen
























Igen
mert akkor örökös lenne mint a szegénység, abba nincs haszon
gyári színkód alapján kevertetted a sárgát?
Szép ez a festés , mondjuk a tartóssága érdekesebb
Igen, végül is nem egy eget verő munka, de...
pl nagyanyám főző edényei, nem tudom hány évesek, de tököm, azokon még most is ott a festék és ütik vágják, mosogatják, aztán semmi baja. A motor vázra mi a ... nem lehet ilyet tenni gyárilag?
fasza. csak nem kéne annyiba hagyni a dolgot. Anyaghibás a cucc akkor térítsék meg a kárt.
Az szép
Mikor ilyen finomabb volumenű dolgot vittem homok szóratni mindig adta a srácnak egy 500-ast és akkor a használt homokot és abból is a legfinomabbat töltötte vissza ( alufelniket is így szoktam csináltatni) és észre se lehetett venni a vázon a homokólás nyomokat. És utána kapta a szintert. Nekem elvileg 3 éve van színterezve a váz feketére, de semmi baja, csak a szokásos helyen van megkopva.

Következőnek ha csinálom, úgy fogom hogy a homokszórás után elviszem legalvanizáltatni a vázat és utána kapja meg a szinter réteget.
Itt ZÉÉ vel pont indulunk motorozni az összerakás után csak épp a kézvédőm nem volt még kész Okádék is volt nélküle
fasza
Amugy meg szarjál rá az egészre mert kb 1 ora lecsontozni kopaszra a vázat.Én tavaly csináltam meg akkor lett narancs a váz ugyanigy csináltuk kromofág meg 1 jo képességű zománcfesték.Én ugy vagyok ha 3 évente megkell csinálni akkor mi van?Télen én szivesen elbütykölgetek ha ilyen van.
Hát az ovalitás az lófasz, bárcsak az én hengeremben lenne ennyi kúposság az már lehet megérne egy hónolást, de ezt majd megmondják a szakik itt a fórumon
Az nem lehet, hogy a nikasil rétegen belül van ez a hiba? Azaz maga a felületed az ép, csak alatta látszódik ez? Nálam is vannak furcsa gombák alul a hüvelyben, a felületen viszont nem érezni, na jó én nem mikroszkóppal néztem.
Mindenképp kérdezd meg őket, aki csinálta, hogy mi a fasz van, de ha nem vállalnak minden felmerülő költséged, szerintem ne postázgasd. Mondjuk az ciki lehet, ha amit felraktak réteg, az majd így szép darabokban széthullik
Nicasil news part 2:
mondom a fejleményeket (Dew-et talán érdekli ):
1 szaki teljesen körbemérte a hengert (nem kívülről ) és a lényeg hogy max. 0.005 ovalitás van. Kúposság 0,01mm ami úgy néz ki hogy a felső kb.10mmen van 0.01mmel kisebb furat. Máshol mindenhol egyenletes (függetlenül a kopásnak látszó dologtól)
2 másik motorszerelő szaki (egyébként komoly versenyzők voltak) egymástól függetlenül, azt mondták hogy szégyen-nem szégyen nem láttak még ilyen hibát!
DE: mindketten azt mondták hogy nagy valószínűséggel a Nicasil réteg minőségével vannak komoly problémák.
mikroszkóp alatt az látszik hogy a szilicium karbid részecskék fordultak ki a nikkel "ágyból". Ennek nem szabadna úgy előfordulni hogy közben sem a gyűrű sem a dugyattyú nem sérül.
Holnap küldöm a Moi disztribútornak aztán meglátjuk mit mondanak. Közben azért készítem a levelet a Powersealnek is.
Szinte biztos hogy veszett fejsze, de azért csak 70rongy volt és nem bírt ki 5 üzemórát.....
Köszi a választ neked is. Kromofág maratás után alaposan át lett mosva az egész magasnyomásúval, aztán letörölgettem, utána meg lánggal szárítottam le róla a maradék vizet, szóval kicsi az esélye, hogy maradt rajta.

Színterrel két gondom volt, ami miatt nem akartam, állítólag a homok szórt felületet szereti, ezt már nem akartam megint, másrészt meg ha felsérül igaz, hogy felül úgy látszik minden oké, de alatta meg elkezdi enni a rozsda a fémet.

Ha ez is fostalicska lesz, mint a saját fújás, akkor nem éri meg festőhöz vinni, tényleg marad a színter vagy amit az előbb írtak bemártatni valami króm fürdőbe

Mindig okosodik az ember valaki másokra hallgatva, valaki meg saját kárán
meg hát , bízd rám
megyek szigetelőszalagért
Gondolkoztam alvázvédő festéken is, lehet kapni belőle úgy is feketét, azzal átkenem jó vastagon oszt jól van
A homokozással csak egy baj van, szerintem koptatja a felületet, s ezeket a vázakat így is papírvékony lemezekből csinálják.
kell neki némi idő mire kikeményedik normálisan a felület.

Amúgy ha kromofággal szeded le a régi festéket alaposan át kell mosni vízzel, mert ha csak a menetben megül kicsit a cucc, akkor az szépen elkezdi vissza fele marni az egészet.

Nem lesz egy tartós dolog. a szinter mint gyárilag is van sokkal tartósabb, és mégis lekopik.
Ezeket a csavarokat azért raktam bele, hogy a menetekből ne kelljen kapirgálni a festéket, ezek nem a rendes csavarjai csak amiket épp találtam, a kormánycsapágy védő is csak azért kellett mert azt nem borítottam már ki, tavaly lett cserélve, semmi baja.
Rendben,majd értekezünk
Hát ezeket célszerű lett volna kiszedni belőle leginkább mindent az utolso csavarig.Én tavaly ugy csináltam
Homokfúvó kellett volna kívül belül,régen a cz-ket is úgy csináltuk Jó is vót is.Ezek a nyugatiak meg egy motrizás,me amannál nem ért oda a bokád rendesen szóóóval,mártsd szurokba,vagy ami festéket most rátettek,tekerd körbe tesával vagy színes szigetelőszalaggal,azt legalább nem jön le