Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez valoban igy van ezért találták ki a KTL festést a tüzihorgany helyett ami a mercédesnél pl. 500óra sopermetet kell kibirnia de ha nem jön be a fekete ezt simán lehet porfesteni amilen szinre csak szeretnéd
Tűz nélkül nem jó?
Itt Hódmezőn nincs akkora kád.
Jójó, de mit szól a váz anyagszerkezete ehhez:
"A tűzihorganyzás műveletében az acélt kb. 450 °C hőmérsékletű cinkfürdőbe merítik. Ennek hatására a cink és az acél kölcsönhatásba lép egymással, és az acél felületén vas-cink ötvözet képződik."

Lehet ez után egy esés és elhajlik a váz mint a picsa, szóval át kell ezt gondolni, mit minek a rovására.
persze lehet nem lenne baja, de ezt én ki nem tudom számítani
hal van benne?
ugy hijják fotoshop
galván akkor tűzihorgany azt hali 10év
kádméret a mosoncinknél 12m hosszu*6m széles*10m mély az szerintem elég nem? ja és max 50t sulyu alkatrész
A kép jobb felső sarkában mi a fene az az örökzöld cucc?
Te kabát, meg betörő maszk, falevéllel tele a víz, az meg ott zöldell
Látom neked se jött össze ez a dolog
Részemről erre is rábasztam, bementem a csapágy boltba kerék csapágyat rendelni még múlt héten, ma nézegettem a proxt más ügyben és szettben találtam annyiért kerékcsapágy meg szimeringet, mint amibe nekem 1db csapágy kerül. Vagy a prox szettben van valami gagyi csapágy, vagy a csapágybolt drága. Bár a főtengely csapágy a proxban Koyo volt, nem tudom mit adhatnak kerék csapágynak de ha ők is Koyo-t, vagy NTN-t, akkor a csapágybolt kurva drága
1 db KOYO 60032RS 2400Ft a szett meg 2650Ft
Ma megnéztem a cuccot, jobb a helyzet, bár most másik csavart néztem, most már nem jön körömmel, fémmel is nehéz levakarni, viszont még így is fostalicskának tűnik, mintha nem tapadna az alapozó, azt hiszem szórógittel nyomta le, utána ment rá a szín.
Hali én amikor még a kawámat szedtem szét akkor le akartam galvánoztatni az egész vázat de nem fért be a galvánosnál a kádba így csak a konzolokat meg egyéb kisebb dolgokat csináltattam meg ami galvános lett az király volt még egy év múlva is csak kicsit mattabb lett.
a kromofág tényleg gyilkos cucc... hidegvizes sterimob biztos hogy nem fogja rendesen közömbösiteni a kis réseket...

én ha csinálnám inkább homokfujás+szinter...

vagy vegyél egy 2005-elötti gasgas 300-at az gyárilag kromos, nincs festés probléma nincs sirás..
Zolikám ne ugorj kérlek...nem is tudsz uszni..
jahh fellépésem van a csapágyboltba 2 db 6205 z csapágyért, tegnap szétszedtem nagy hével hogy ugyis van itthon, aztán kiderült ami összevolt fogatva gyorskötözővel jopár az a nagyobbik a 6004-es...
tököm figyelgette hogy egy picit nagyobb,

azt a bunkert már leraboltuk, a páncélszekrény amiben a tirkos sár volt már rég otthon figyel, csajom tart befötteket benne...
felmérjük a helyzetet....
még autószerelés van ....
Jó motorozást nektek!
Magasnyomású hidegvíz...lehet tényleg ez a baja, de majd csak pár nap múlva nézek rá, de már azt is sajnálom, hogy belekezdtem kromofággal, mert belül is kinyírta a festést, ahova befolyt és ott még csak újrafesteni se tudom rendesen...
Ő még húzza a lóbőrt, vagyis inkább a hegedűt, de is lehet a motor fülét cibálja már valamerre
Bálintnak fellépései vannak ugy tudom
hol a prímásunk ?
helló..ilyenkor kell felkelni
Napot!