Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

áhoj
zozi tudnál nekem árat mondani ktm125sx 2006 kormány csapágy szetre de ha van külön csak a porvédő mivel az is elég volna nekem ha volna köszönettel
Legyen már valami GAS-GAS is a GG fórumban.
EC 300 nyomatékgörbéje van valakinek elfekvőben?
Kíváncsi lennék, hogy mit hol adnak le.
Thx
Jöhet KTM EXC 300 is viszont most csak 2T érdekel
Hát igen, hülyeség néha az már fárasztó is tud lenni
de ezt most ne fejtsd ki újra légyszi :)
Ha még csak a motorozásra lenne hatása, de ez nem így van
lassan le kell szállni a motorról is bazz a héten 10-10 ft-tal drágul mind2!
eszem eldobom
és most akarok visszaülni 2 télyre há hülye vagyok én is?
Jók ezek a trabantok, én nagyon szerettem az enyémet .
Egyszer télen még a fóti krosszpályán is végigmentem vele, meg volt, hogy kézifékes ökörködéstől lefordult a lapos bal első a felniről.
arról nem is beszélve ,hogy egy dízel autó sokkal többe kerül független attól ,hogy használt vagy új. illtve nagyságrendekkel többe kerül az alkatrész és több bonyolút alkatrész van bennük. na ezé nem fogok soha többé dízelt venni. ha lesz pénzem cserére egy benzines 1.6 -1.8 as furgont fogok venni. bár lehet már nem is gyártanak benzines furgont. akkor beszoptam.
Igen erre gondoltam én is, hogy több a dízel felhasználás most.
S valószínű összefoglaltad a lényeget egy mondatban, a benzin+dízel előállítás díját(lepárlási folyamat) ráterhelik arra, aki veszi és használja.
jajj lemaradt a végéről a rohadjanak meg a mocskos lehúzós patkányok...felirat
éljen a 2T


amúgy nem jók az arányok ..még mindíg fordított az arány nagyobb rész a dieselolaj felhasználás....mert gondolj a teherautókra egyebekre amik sokat esznek és még jócskán diesellel mennek ....


a benzinesek közül sokan locsolták a bioetanolt ...meg hát a gázüzemű kocsaik is nagyban felugrottak...és úgyérzik több pénz kéne ....mert ami csökkenti a bevételeiket nagyban a benzin oldalon az még az embereknek nincs pénzük pörögni effektus...

szóval azokon szedik a pénzt akik még mennek sokat és azok bizony a dieselek....
ez is kemény ...főleg a gátlók..ilyenünk is volt...






http://youtu.be/1UxkVdOHGPY
a válasz a kőolaj lepárlásban keresendő, meg benne van a megváltozott felhasználás is, hogy sokan dízelre váltottak.
Arra tippelek, hogy egy lepárlási folyamat leegyszerűsítve termel mondjuk 50% benzint meg 50% dízelt(olvastam van még petróleum, stb, azért írtam leegyszerűsítve) a folyamat kerüljön 100Ft ba, azaz normálisan 50Ft a benya és 50Ft a dízel, de a dízel felhasználás 70% a benzin most meg már csak 30%, azaz a nyakukra marad 20% benzin, s hogy ne legyen veszteségük ráterhelik a dízel árára a különbözetet, azaz 70Ft lesz a dízel. Korbban azért lehetett fordítva, mert több volt a benzin felhasználás és a nyakukra maradt dízel árát ráterhelték a benzin árára. Lehet hülyeség viszont ha így van a 2T vel jót teszek a dízel áraitoknak, mert csökkentem a nyakukra maradó benzin felesleget
http://youtu.be/hPO6CicAb20 születtem a limo változatban ...[/L]
mer szutyok benzines kocsija már nem volt senkinek...csak azoknak akik nem járnak sehova vele....

aztán ,hogy szopkodjuk a faszt .....bár én nem sírok 1.9TDI -vel...nem tudnak nagyon kiborítani...2500 ft-ért hasítok 100 kilométert... és nem kell vigyáznom a gázzal nyomhatom nyugodtan meg a helybejárás se borítja ki mint a benzines fosokat...

trabant kocsi micsoda pénzpocsékolás 5000 ből nyomja ugyanezeket köröket lassan ..fűtés nélkül.. ....nem azért mert 2T ,,,csak úgy ...































fino
m
mert a köcsögök felemelték? rájöttek többet használnak dízelből ezért. amúgy én sose vennék többet dízelt.
Találós kérdés, miért lett drágább a dízel mint a benzin?
Én se tudtam, azt se ki az a Walker, csak rémlett a neve, utánanéztem és linkeltem Lájkoljátok
a 27 . számú tétel. az a karbi mögötti bilincs ami a légszűrőházra kapcsolódik rá. azt is tőletek rendeltem tavaj. direkt a gyári bilincset akartam rendelni ami csavarral szorit olyan kis körkörös lemezen. nem egy sima vasbolti avab bilincs. és mégis azt kaptam :) mondjuk ,ha olyat szerettem volna bemék a vasboltba és leaksztom a szegről. na mindegy összesen ennyi bajom volt évek alatt:)) amit küldtek sima avab volt és egy forintot nem ér mert elferdül mikor meghúzom, ráadásul nem mindenhol szorít rá! bemegy a kula alatta . szóval fel se tettem. amúgy lehet az újakon már az van. mert a zacskón amibe jött is 50-70 ig volt irva house clamp . csak nem értem miértnem a hagyományos bilincset használják mert az sokkal egyenletesebben szorít. nem úgy mint az avab.
na akkor ennek se néztem utána. mindegy volt 20 éves is! meg ült már motoron.
64.547.32.064.000 ENTLÜFTUNGSCHR. MIT KAPPE BLEEDER SCREW WITH CAP 1db
26. 581.32.026.000 DÄMPFERELEMENT DAMPING ELEMENT 8db
39. 548.30.039.000 GEHÄUSEDICHTUNG 2003 ENGINE CASE GASKET 2003 1db
26. 548.30.024.000 KUPPLUNGSDECKELDICHTUNG 2003 CLUTCH COVER GASKET 2003 1db
31. 0770250015 O-RING 25,00X1,50 NBR 70 1db
18. 0760253570 SHAFT SEAL RING 25X35X7 BTSL 1db
10. 0760385273 SHAFT SEAL RING 38X52X7BTSL 1db
1. 54830007200 I PISTON CPL. 250 2 RINGS 05 1 db. (66.34 mm) alap méretes )
27 . 51006027000 HOSE CLAMP 50-70MM 1db
7 54833007000 COUNTERSHAFT 2003 1db
JONNY WALKER
Born: 27/01/91
Eredmények:
* 2000(9 éves? ): 1st British youth trials championship and Pinnard Trophy winner
* 2001: 1st British youth trials championship
* 2002: 2nd British youth trials championship
* 2003: 3rd British youth trials championship
* 2004: 2nd British youth trials championship
* 2005: 2nd British youth trials championship
* 2006: 6th British youth trials championship
* 2007: 5th British youth trials championship
* 2008: 3rd British youth trials championship and 15th world and European championship
* 2009: 8th world and 4th European championship
* 2010: 5th E2 British Enduro Expert championship, season plagued with injury
* 2011: 10th Overall World Indoor Cup, 3rd Overall British Enduro Sprint Championship, 3rd Overall Erzberg Rodeo.
zozi. köszi szépen hogy reagáltál! küldtem neked egy emailt pontosan mi kéne. cikkszámokkal a ktm partsról. ha tudnál arra reagálni borzasztó nagy király lennél. és ha esetleg van időd úgy kéne hogy tételesen mert nem biztos hogy egyszerre meg tudom venni az egészet! természetesen halagatok rád a tömítéskészlettel kapcsolatban! remélem van benne főtengelyszimering is ! mert akkor meg aztán végkép zsír! a listámban 4 tétel legalább de inkább több akkor benne van abbana szettben. szóval nem kel keresgélni. dugóban meg jó sima dugó is még tán a tűgörgőt se cserélem ki felül . a lánckeréktengely meg csak érdeklődés. azt még sajnos kínoznom kell egy iedeig.

aztán békén hagylak és természetesen egyben egy helyről szeretném megvenni. Judit ismer ,tavaj kurvasokat vásároltam náluk. csak rohadt lassan reagáltak bármire és órákat telefonáltam mire jutottam velük valamire. és vagy 50 x kellett telefonálnom egy vacakság miatt is. ezt leszámitva nagyon korekt banda ! hátha általad kicsit leegyszerűsödne a dolog. igazából ez a tervem :) a pézt meg el tudom küldeni előre nem a levélben küldözgetéses módszerrel mert az kicsit necces volt .

ha tömítésszettet nézzük akor 2006 os hoz nézd. eza motor egy rohadt öszvér. van ezen már minden . 2004-2010 ig.

kint voltam palinál. szerinte a főtengelyszimeringek jók voltak. viszont a dugót megmérte arról már 4 század hiányzott! fura mert ennél szarabb dugókkal is jártam már. alul mérte a szoknyánál. 66.30 volt.(66.34 helyett) tán ott a legkövérebb lent. a gyűrűkre azt mondta hogy nem rossz a hézeg. szóval rohadt érdekes ez az egész erőelmenetel. a póvert is jónak mondta. szóval megállt a tudomány. egyenlőre az új dugótol várom a csodát. a henger gyári állapotú . milyen is lenne 25óra után. a váltómnak meg semmi baja. nem tudom miért nem tudtam néha kettest akasztani. mondjuk ezt csak akkor csinálta ha feljáróban terhelés alatt akartam felpattintani:)

tel. 06702424696 ha bármi kérdés van én szivesen visszahívlak. és köszi mindent!


amúgy joni valker ki fogja mosni a pofájukat a romaniaxon de csúnyán! a semiből tűnt fel a csóka de rohattul ott van az extrem versenyeken az első 3 ban! 20 évesen. lehet sok viszkit iszik azzal erősít!