kiscsuka.
há fel ne kapd már a vizet
há persze hogy tudnék válaszolni egy ilyen lámpás kérdésre...tessék:
igen.
valami változás
gecsa is megadta a választ...berg fc enduró jó...450nagyon...550indítással már lesznek gondok..extrémben fájni fog!
650...
már akkor felejtős mikor leirtam..650
ez nem vakítom hogy jobb egy ktm 525nél ..mert erről szó sincs!de nem is 600ezer!
kicsi pénzből sokat...jót ....na azt lehet vele motorozni...
ez amúgy négy gangos(25ezerből 6os váltó belerakható!) de nekem ...nekem a 3,5 év alatt(én vagyok a második tulaj)nekem nem volt létszükség... a kétüteműeket igy is agyonveri utazóban is.
erővel kezelhetőséggel megbízhatósággal súllyal nincs gond....
2t-4t..ez meg faszság..ha üzembiztos megbízható egy gép akkor tök mindegy..én ezt a 450et imádtam.
olyan helyekre elvitt.. megbízhatóan...akár hol...
na mindegy.
lyaú éjt
hát ezaz! ma is lejön haverom,megnézni a gépet..hu de jó...és persze ő is nagy enduros volt..de ma már rá se ülne...nemhogy egy betonos pályán motorozzon...egyszerűen nem értették mit ugrálok az erdőben 3 farönkön...pedig jó dolog
de majd meglátod, ha összedobsz egy extrémebb részt ott a homokbányátokban azt a gaz fogja verni, mert rajtad meg 1-1 haverodon kivül senki nem mer majd rámenni...
sok pályát épitettem már , van tapasztalat bőven... itt ugyan ez a trend, ...
fc 450 2004, 6sebességgel lámpával!
kopp jó volt a motor...kb 2x forraltam meg,agyagba beragadva egyhelyben,meg egy kis homokbányában 1-eben pöfögve
1L olaj kell bele,10óránként dobtam lefelé..
hidd el jo kis motorok!attól hogy fc sztem bőven el lehet vele endurozgatni..pláne a zarándiéval
gecsa hidd el sajnos igy van... én is ott voltam elötte valo nap már sokadmagamal összerakni a pályát, meg a verseny vége után is, szétszedni rendet rakni.... de az érdektelenség siralmas volt...
az az igazság a magyar EC versenyző társadalom nagy része szerintem bekulázott és egyszerüen nem mert eljönni, nehogy blamálja magát... gondolom...
ugyan ilyen verseny osztrákban vagy németben 150 indulos kiesés futamokal...
bazd ki itt keleten kezd összeállni egy normális kis enduros brigád...annyira igényelnénk hogy csak na...láttam a képeidet,meg többen is tettek fel! ennyi kéne,csak! ha adna az önkormányzat egy területet minden akadályt megtudnánk valósítani...nekem van kútgyűrűm,árok gyűrűm,farönk nem akadály, teherautó plató is van, csak hely kéne!
amint enged az idő a mozdítható cuccokat én viszem is kifelé a homokbányába
semmi értelme, nemhogy még kupasorozatban is gondolkozni....
itt mi Marko Isti vezetésével és szervezésében .. jo sokan társadalmi munkában összedobtunk nem ilyen hanem ötször ilyen extrém enduro pályát meg is tudod nézni a metzeler extrém enduro képeket itt is, de még nekem is van galériámban 2010 pillanatok-ban egy csomo kép rola... volt minden , a betonpumpátol, a kamionokig , törött auto amit csak akarsz ,sőt még néző is volt.... csak éppen indulo alig... sajnos
első osztálybol Nagy Peti jött el egyedül, azért ez elég szégyen a magyar versenyző társaságra nézve....
nem véletlenül mondta Isti hogy soha többet nem akar rendezni ilyet... meg is értem, ha ekkora az érdektelenség...
Részemről már gondolkodtam rajta, hogy csinálunk ide helybe egy ilyen akadályosat, de aztán jobban belegondoltam és letettem róla, mert elhordanák a pályáról a fát+követ, max. a gumikat hagynák ott
szerinted ha leszarom minek kérdezem? mikor átküldted nem volt pénz a kártyámon mellesleg az előbbi szöveg megírásával már meg is írhattad volna a választ és visszatudnám nézni a hsz t későbbis de mind1 úgyis még megvan a honda
há fel ne kapd már a vizet
há persze hogy tudnék válaszolni egy ilyen lámpás kérdésre...tessék:
igen.
valami változás
gecsa is megadta a választ...berg fc enduró jó...450nagyon...550indítással már lesznek gondok..extrémben fájni fog!
650...
már akkor felejtős mikor leirtam..650
ez nem vakítom hogy jobb egy ktm 525nél ..mert erről szó sincs!de nem is 600ezer!
kicsi pénzből sokat...jót ....na azt lehet vele motorozni...
ez amúgy négy gangos(25ezerből 6os váltó belerakható!) de nekem ...nekem a 3,5 év alatt(én vagyok a második tulaj)nekem nem volt létszükség... a kétüteműeket igy is agyonveri utazóban is.
erővel kezelhetőséggel megbízhatósággal súllyal nincs gond....
2t-4t..ez meg faszság..ha üzembiztos megbízható egy gép akkor tök mindegy..én ezt a 450et imádtam.
olyan helyekre elvitt.. megbízhatóan...akár hol...
na mindegy.
lyaú éjt
de majd meglátod, ha összedobsz egy extrémebb részt ott a homokbányátokban azt a gaz fogja verni, mert rajtad meg 1-1 haverodon kivül senki nem mer majd rámenni...
sok pályát épitettem már , van tapasztalat bőven... itt ugyan ez a trend, ...
kopp jó volt a motor...kb 2x forraltam meg,agyagba beragadva egyhelyben,meg egy kis homokbányában 1-eben pöfögve
1L olaj kell bele,10óránként dobtam lefelé..
hidd el jo kis motorok!attól hogy fc sztem bőven el lehet vele endurozgatni..pláne a zarándiéval
az az igazság a magyar EC versenyző társadalom nagy része szerintem bekulázott és egyszerüen nem mert eljönni, nehogy blamálja magát... gondolom...
ugyan ilyen verseny osztrákban vagy németben 150 indulos kiesés futamokal...
amint enged az idő a mozdítható cuccokat én viszem is kifelé a homokbányába
semmi értelme, nemhogy még kupasorozatban is gondolkozni....
itt mi Marko Isti vezetésével és szervezésében ..
első osztálybol Nagy Peti jött el egyedül, azért ez elég szégyen a magyar versenyző társaságra nézve....
nem véletlenül mondta Isti hogy soha többet nem akar rendezni ilyet...
szoval felejtős de nagyon...
Bár azt hiszem akkor pont másutt volt,
Itt kergetőzött
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/watch?v...
Menjél inkább a Bakonyba korizni
Motorozás odébb ugrik
nem hiszem hogy túlságosan sokba kerülne egy ilyen pályát összerittyenteni valahol...akár több fordulós kis kupasorozatban