a sár az alap, de ez nem zavaró, patakban áll a jég, de olyan vastag, hogy nem szakad be a motor alatt
hány fokok lehetnek éjszaka?
mondjuk az olaj ami benne volt...arról nem is beszélve hogy el volt dugulva több áteresztő.
ezt majd meg kell szokni
bár a karbin még próbálok állítani, hátha...de nem sok esélyét látom, mivel csak legalul van gond.
úgy kell magam drukkolni, hogy ez ment, neki merjek menni
, de leginkább a bal nagyujjam zavar, visszatört 1 hónapja és amikor terhelést kap fáj elég rendesen
kondiról inkább nem beszélek
de látom előkerültek elveszett emberkék
Mi újság arrafelé?
bent vannak a gátlók, még így egy helyben rugóztatva is teljesen más a móka, kíváncsi vagyok menet közben milyen lesz
de már a tököm tele van a szereléssel
A 125-ös bergből ez lesz,de titok,ja meg minden csavart átfúrunk,falvastagságuk,001 mm lesz mindnek,de
Nehogy megóvják
Dehát kell a tuning
Használjátok egészséggel
Egesz profin felszerszamoztad magad,a kosarjavitashoz....sajat kutfobol,v gondolom valaki segitett?
Ha mar ravetted az esztergalyost ,kikonnyithetted volna a kosar belsejet is,kicakkozni,kis nyomatek lehet elojott volna..