Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

most talaltam angol ebay n 170 fontert hengert,meg van perselyezve,de powert is adja hozza
nem is kell teljes ovál profil, csak két fél kör a két szélébe, ami oldalt megvezeti a powert na de azt pontosan illeszteni, kimarni...ez olyan henger kockáztatós dolog lenne, annyit meg nem ér ez a próba.
nem a kimaras a meleg,azt sima maron is meg lehet,h mikepp illesztesz bele egy perselyt?az oval profilba..

CNC marós szerintem simán meg tudná, de azt én nem tudom megfizetni
Fonokom,van valami tuningja exc 450 11 es elejebe,enduro hasznalatra? hamarosan olajcsere lenne ,es akkor esedekesse valna
aha, na majd megneznem,azt aki ilyen oval profilba csinal perselyt,amit belenyom
Jól jártál, nekem 2009 ben volt 70eFt
Egyébként nem hülyeség perselyt csinálni bele, eleve így kellett volna konstruálni a gyárban, de ilyen alakú perselyt nem csinálnak nekem, többe lenne, mint egy új henger.

Most egyenlőre elment a kedvem a szereléstől, majd egyszer lehet nekiállok és csinálok bele perselyt...csak ki kell maratni ezt is.
Hejj,most vettem egy pár powerentyűt 35 píz Pedig van anyagom,csuszterga minden.
Meg kellett volna állni és elvenni tőle, beleinni, majd visszaadni neki és megköszönni
Lehet csak látta a TV ben, hogy kerékpárosoknak kulacsban vizet nyújtanak hajtás közben, gondolta ad neked is
kimaratod a kikopott hengert,es reszelsz bele tulmeretes power nyelvet
bizonyám! vannak bedőlve is szép fenyők... 10km-re van itthontól...ki fogok tekerni bicóval és majd csekkelgetem a fákat,meg jelölök ki valami nyomvonalat benne...mellette még van 3 oldalról telepített nyár, oda is bevezetem majd a nyomot,de itt a fenyvesbe kell 2takarítani" kopp érintettlen
Vissza lehet, kiveszem az alátét lemezt, csak akkor mivel a henger ki van kopva, a power szelep sarka bele tud marni a dugóba esetleg még a szelep sarkát tudnám leszedni, hogy ne tudjon belekapni...de így a tuti, csak ennek ez az ára...egyébként megszokható, csak a tötyögős helyeken kell nagyobb gázokat adni.
Ha nem tudom megszokni majd kitalálok valamit.
valahogy vissza kellene csalni azt a magassagot....
Egyebk mivel a power nem is parhuzamosan van a dugoval ,hanem dontve,meg kisebb a kulonbseg,ha .5 mm t elcsaltal...
Belegondolva igazándiból a kipuff magasság így nem 0,5mm el lett feljebb, mert az egész powert kijebb húztam 0,5 mm el, s így elszelel mind a három nyelv mellett... azaz lényegében egy teljes power magassággal feljebb került a kipuff rés, csak nincs teljesen nyitva.
Vagyis pontosabban fogalmazva 0,5mmre állandóan nyitva van az egész power, ez már logikusan érezhető lehet...
hat ahogy felszcelerszamoztad magad,az profi

a csajomeknal van Budakalaszon a kutya,magyar vizsla,azert o is kifaradt


Mult heten az edzo koromon,a kis erdoben ,latok egy terepjarot,benne 2 vizsla,ember sehol...mikor meg nyomtam 4 tempos kort ,a 4. nel valami idiota no az erdoben vizzel probalt locsolni.....nem mondtam neki,h hazaig mar kibirom
Nem tudom mi az oka, de érzem, hogy legalul nincs erő...erre gondolok, az nekem is fura, hogy 0,5mm-et megérez a vas.
Gondolkodtam még a karbin, hogy ott nem stimmel valami a lassú körön, még próbálom állítgatni...remélem megjavul.
Laposabb hengertalp tömítést nem tudok, 0,3 as klingerit van bent, felül meg a gyári.
Ezekhez a reszelgetésekhez már Te értesz, nem az én asztalom,
de értem a logikát nem is azzal van bajom, hogy acél, hanem azzal, hogy tömör, ha jól láttam...bár a lemez alatt lehet ki van könnyítve. Tán pont a Viktor írta, hogy a berg 4T ben acél kosár van
Itt az van amit írtam, patak jeges, talaj egész jó, de vannak meglepetések, ahol egyszer csak jeges, nem mentem sokat ma, csak megnéztem a motort, egy 20km kb.

Ha nincs kedved akkor ne menj...úgy nem is jó.
Milyen kutyád van?, nem emlékszem rá, amikor ott voltam.
Ne mondd mar,h .5mm t megerzel a kipu magassagban?


Adjal nagyobb kompr neki,laposabb hengertalptomites, v a fejbol elveszel.
Hat ezert kellett volna kikonnyiteni a kosarat....sokkal rugalmasabb lenne alul....
Mivel a primer hajtast nem csinalhatjak alubol....na az kene meg,h acelbol legyen a kosar.....

Nem sok kedvem van kimenni,szaraz a talaj,ma is a kutyaval jartuk az erdot Ko-hegy,Lajosforras.

Arrafele mik a viszonyok?
Üdv!
Lesz motorozás a hétvégén?
Az alap ötletet, hogy lemezt hajtsak rá netről néztem, meg itt dumáltunk róla a fórumon, az hogy ilyen módon saját kútfő, remélem tartós lesz
Az a baj a kosárral, hogy a hátuljára rá van baszva egy nagy tömör acél fogaskerék, ami 3 szor olyan nehéz mint az egész alu kosár nem is értem a kosarat már miért nem csinálták inkább acélból.

Nem tudom kimotorozni a motort, egyenlőre elég ez a nyomaték ami benne van, most meg hogy "full új" a blokk jóval erősebb lett mint volt, egy baja van, hogy legalul a power hekk miatt(feljebb húztam 0,5mm) elment az erő, s azzal szerintem nem tudok csinálni semmit. Majd megszokom
Ejj de jó ott a talaj
Itt a tavasz, mindenki szerelmes