Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na én is mének alukálóba...
lyaú élyt.
szali ott egyedül megoldotta.

de voltak akik 4egy 1 motort!

a mai napi eredemény még erőssen befolyásolja a az eredményt..
majd holnap meglám hol is vok.
az este..hát ...
mocskos sok múlit vitsmint beszedtem..vagy 3at +az offroadmániától kapott izo tec nevű porból lettem löttyé változom cuccos hatására..az össszes izomgörcsöm elmúlt...
még olyan izmaim is begörcsöltek amikről nem is tudtam hogy vannak

reggelre..fitten üdén ébredek...megent megnézzük mit is írt a ki...
hát az prológ és a zelőzöna p együttese alapján fejöttem a 31dikról a 29dik helyre...
há mondom ez fasza...
8 órát alszom a kocsiban és tessék..2 helyel előrébb vagyok...
há mondom akkor az eligazítás után lefekszek aludni megent 8 órát és garantáltan a 27dik vagyok ...zsír

ez az utolsó nap ez más volt mint az első..előrrébb voltam ami jót hozott nem kellett küzdeni...felesleges köröket lefutni...+a B nyom is úgy jött kis nem volt sorbanállós rész...
nekünk sem volt olyan igazán leszop hely... ..egy darabig
haladtam megent szépen bár az első 3m magas eloldalazós felfordulóban 3an megcsináltak mert lecsúsztam..bele a patakba..és ezzem megent időt vesztettem mire vissza csináltam őket...
de haladtam ...egész a köbányáig ami..hát maga volt a csoda...
a két videó a bányából....
http://www.motoclubhaita.ro/db...
ránézésre állat volt..valójában két lyaúhelyen leadott gázfreccs...

de a második végén megent tt volt szali..én szépen megcsináltam a sziklás bohóckodást. de leőttem páran nem..és megent látom szalit előtte kettővel a szikla felső részénél..épp már húzzák fel kötéllel az utolsó 2mert...
felmegy az előttem levő is oda onnan őt is felhúzzák..sity sutty.
már én is idaállok hogy...erre a kötelet nem dobják le hanem lejön a csávó s éa a mögöttem lévő motortoshoz megy.....
mi van?
há mondom ide gyere kicsicsávó..mer beóvok ..ez kb annyit ért mint ha azt mondom..ha nem engem húzz fel..perig én vagyok a következő, én vok előrrébb!szóval engem húzol fel különben szólok anyááádnak.
hát csávó nem egy anyás fajta.. én meg nem egy feladós...
felruggattam a geciben... egész addig hogy két izsmeredlen tsávó..elértem már az első keremet kézzel és felpattintottuk..pik pakk a gépem...erre egy magyar hang megszólal valamelyikból...
hély..abba nehagyd a fórumozást!

az internet gyakorlatilag felsegített..két olvasó képében
a köteles meg ... ó..... még úgy lehet most is azt mögöttem 10m-re lévő verdát húzzák

na ekkor megent jött egy kis pirítás..aztán a végén megent A-B nyomváltás...na itt megent találkoztam szalival...
többen sdegítettek egymásnak... románok is ..de én há egyedül felküzdök..szali meg odaszól valakinek...
ó hát jössz segíteni...és már neki is ott volt valaki..egy barátja....
ó- mondom- mekkora egy bajnokok vagytok ti...és ez igaz is ..ott többen a barátság bajnokai voltak...
na mindegy gyorsba lezorrózok szali elé..elindulok a meredélyen felfelé..majd a végén..a vége előtt 0,01mreldobok egy jobbos t a fának és vissza zugok...
már magasan de azért full leszopom magam mire helyzetbe kerülök...hogy úlyra elinduljak...
na ezt a momentumot hogy szalival oda vissza előzzük egymást ezt vagy 3-4szer megjátszottuk...persze a tankolóponton megent vizet is töltök a hűtőbe persze addig szali...megent megcsinált..pedig neki 10litert kellett beletölteni...megint üldözhettem
aztán a vége felé már az utolsó 1/2 -1 órában nem találkoztunk...
már egyedül mendegéltem persze mikor a B nyom is csatlakozott hozzám mindég volt kivel pirítani...persze a sziklás igaz is fasz a patakokan...egy helyen még sajnáltam is hogy nincs ott senki..dehát ez van..megoldottam..igaz hogy scak épp úgy hogy a meredek nekifutómentes részről az 1,5m magas szikla tetejére épp csak fel tudtam tenni a blokkot és libikókában megálzt a motor...onnan meg felcibáltam...de végül is egyedül is jó volt...
szóval..már majd azt hittem vége ..volt a meredek dánhill meg ápp hill...mikor is volt egy 2 nyeles hosszú hosszó feljáró..
az alján sok sok figyelő...semmi rályder...
mondják gó...hát neki piringatok...mint az állat kellett tölteni..meredek volt de haladt is felfel...a vége felé kellett dobni egy balost mai elsőre nem sikerült jól és 2m rel a teteje előtt leáltam..volt két segító de gyakorlatilag 2méter magas falra függólegessen a büdös életben sem visszük fel ..3man sem..igy inkább visszamentem az elajára..persze másodikra ezzel sem volt gond..nagy üdvrivalgás meg minden mutatják mennyek 100m aztán forduló lefelé...
megek látom a jelet..de nincs csak egy szakadék...a szélén a zászóval...lenézek...10m függőleges..utána épp csak van valami függőlegestől lankásabb rész..de ez bánya talaj...balra látsdzott egy kifekvős fordulós hely ...de inkább kissé jobra volt kizászlózva...de oda befordítani..majd a fill zuhanásból bele egy vályúba a mi meredeken lefelé...a kiabáló nézőkhözvagy 70m magasból...
ezek hülyék

hol a köteles csávó aki leneged..vagy valaki mondjon már valamit..persze az organék..az organályzerek(gyengébb angolosok kedvéért szervezők)len kiabálnak mutogatnak...
mivel nem tudtam akkor hogy van másik út is(utólag kiderült jó páran kihagyták és inkább a 60perc büntivel továbbgurultak)
szóval kitalálta ma balra bedőlö nyomba a 10m zuhanás után van még 20mrem hogy elfektessem ha nem akkor onnan kb 40m magasból zuhanás tovább.
lebuktattam
blokk fék a hátulja repül utánam a seggem a hátsó sárvédő után ráfezsülve a motorra majd a zuhanás utá na fékkkel próbálom .de lófasz van lassulás helyett..de azlért csak szépen bedőlök a hegynek és megfogom bukfenc nélkül...(mondjuk azt nem tudtam volna leíri hogy bukfenceztem..mert ha bukfenc van 40m magasól a akkor viktor nincs )
aztán mindenki üdvrivalog és mondják hogy ha tovább megyek balra oldalazva ki tudom kerülni a kis leszakadt hegyoldalt..és le tudok jutni..meg is volt..az utolsó 15 métert egy sóderoldalas lecsúszással hoztam ki..be az út előtt lévő sziklák tetejére..de azzal már nem volt gáz.

innen még volt 3-4 egygázos meredély..ezek nem akadály szerintem senkinek..és jött a redbull kapu...
a mai nap leszámítva ezt a kissé sem életveszélyes lejárót sokkal egyszerűbb volt mint a tegnapi...sitty sutty és már meg is volt
tegnap 16kor értem be ma 13 óra 15perc körül...
na itt a különbség...
mire a többiek beértek már bedobozoltam magam meg a motort a vanettbe és már robogtam is haza...
negyed hétkor meg már itthon szabáltuk a magyaros pizzát

majd még mesélek de egyenlőre ennyi.
Remélem Ricsi tollából/videójából lesz B nyomos beszámoló is
Szerintem le a kalappal a 30 környékére biztos változik még

Az is tök jó, hogy segítettetek egymáson
Ezek szerint kemény terep volt, ha már fatert/téged is huzigálni kell
Csak ennyi? Semmi beszámoló vagy videó? Viktor legalább ír egy csomót
na beszámoló végre csak rövid, de hát jóíráshoz idő kell
Happy Birthday
Hú bameg jó öreg vagy de nem a kor a lényeg, hanem amit belül érzel
Remélem mielőbb egyenesbe jössz minden téren
tegnap.
reggel..eligazitás..
már ekkor a parasztba beleültetik hogy dúúúrva lefelé lesz..itt...durva zorrós hegy ott...mocskos sziklás emitt .
na mindegy...
már nem a 83dik helyről indulok legalább...

elindulunk..pirongatóüs lefelék oldalazók tömkelegével füves fel-lefelék...
majd egycő csak egy sáros valami felfelé kerül elénk...hát itt számitott volna ha még előrrébb vagyok...mert a hely nem volt semmilyen de benne álltak vagy 8an..bedúródok...
feldagonyázzuk..de a következő 5 méter múlva még 5en egy sárossabb nyomon ami lendületből megent lófaksz..de igy hogy 5ten..dehát ilyen a race..tegnap kellett volna villantani és most nem a közepén vagyok...
na mindegy..nagy nehezen felcibálják egymást majd ...
kitisztult a nyom és sity- suty már én is fent vok...suhhanok tova...
majd egyszer csak egy semilyennek únő meredeélyből a fákon túl egy gigabrutálmeredek zorrózandó hegy...
felbénázok valameddig...felnézek...és a hegy telis teli motorossal...
szali aki sokkal előrréb volt!...már a végefelé tart de még nme ért fel... ..
gyakorlatilag kilátástalan helyzetben éreztem magam(a többivel együtt)..de csak haladunk felfelé.. emberfeletti küzdelemben..küzdök hogy mocsok helyekről be tudja rugni a kibaszottil makacskodó 525öt...5 perc alatt lekészültem...de vigasztalt az hogy akik a prológon 10le előttem voltak..már mögöttem vannak és ők is csak figyelnek felfelé...
majd balfelé a hegynek elkezdenke eltünögetni a rályderek..alólam...1,2 már elgurult valamerre...
kiabálok..arra mi van?
ó..mondja ggáki..hát erre is szar..de csak arra megy tovább...
há mondom ha szar de mégis arrra megy akkor csak nem lyan szar?
hát úgy is volt a pár méterrel alattam levők már szépen kisurrantak...a hegy 3/4 magasságában...
balról volt egy füves egy ici picit lankásabb érsz ahonnan szépen egyben fel lehetett tölteni azt a 20-30métert...
na ott kiba sok ember lett megcsinálva...hangsúlyoznám,szabályossan!
azért mire feljutottunk igy a "könnyebbik részen"..hát igy is rendessen leszoptuk magunkat...minden porcikám pihenőért kiálltott
de fent a tetején meg lankásan induló ösvény várt...és race is van.nincs pihi...gó tovább...
ekkor már látható volt ez a 47dik hel a nap végére...azért csak csökkenni fog...
aztán jöttek a lefelék... olyanok hogy csak hümmögtem..egy idő után mikor láttam hogy kettéválik az A és B nyom és lefelé indul...már borsózott a hátam...többször toltam lefelékben a morotrt mint eddig összessen.
de szimplán csak azért mert előtte már jópárszor melkassal letöröltem a hegyoldalt
ha felfelé kellett menni..azzal nem volt baj...az ment., de lefelé..
több zorrós hegyoldalt találkoztam szalival ggákival..faterral...
aztán szali..meglépett előre..emezek meg lemaradtak...
de ezután jött csak a szopó....hiába ráztam le fatert már jó 5-10percekkle mikor egy béna helyen nem birtam elkerülni valakit meg kellett várni még felszenvedik a motorjaikat...fater megent csak ott volt mögöttem..persze neki is csuklóból mennek ezek a felfelék úgyhogy élből jött is utánam...na ze volt vagy 3 szor..mikor már hátraodítottam a többiekenek(Bsek) ha felengeditek után am megint én ...csak felengedték mögém..nemsoká megint kitisztult a nyom..mehettem előre..de az addigi előnyöm mindég kinullázta ..de ezzel nincs gond..ez a race.
a tankoló pont ...a fele kibaszott sokára volt..azt hittem sosem lesz már...
na ott ittam tankoltam..de rutintalanul nem a sorban hanem oldalt leáltam...akit előtte megcsináltam 4-5 emebr hopsz...visszaelőzött és tankolás után a feljáróba indulnék és ...vissza küldenek...
mekkora egy rutintalan fasz vagyok
na mindegy..azét a feljáróban csak én lettem megent elöl mert ezek ...ezek nem jutottak fel egyből ...nekem ezek meg ...mennek
csak megent 5-10percet elbasztam...még ha nem is engedtem senkit magam elé effektíve....távolodok az előttem levőktől

szóval igy huzagoltuk egymást szépen voltak akik lemaradtak...de fater végig a nyomomban maradt..
majd egyszer csak olyan szitu volt fel kelett egymást húzni...ez az utolsó csekpont volt..előttünk 4gyen voltak fent.. 4en egy motort húztak...
persze fater megint beért amíg vártunk..de a velem érkezős sráccal felhúztuk az 525öt..majd húztuk volnaa 300husaberget mikor ..lelöktem a sác sisakját a nyomból..a hátsókerékkel
fater meg összespanyolt a mögötte levővel..én emberem meg megy a siskért...szerencsére..csak 20m gurult majd megfogta egy fa...
ékkor összespanyoloztunk faterral..és megbeszéltük hogy race ide oda de segítünk egymásnak...a tsávó nekem én faternak..fater a tsávónak...
na felcibáltuk a fatermotort és léptem tova...
fater segit az én segítőmnek

innen a redbull kapuig már nem volt benne semmi örült ötlet..csak nyelezni kellett az 525nek.

az este kiadták a passszust...csoresz...13dik de a legjobb magyar....
szali 23dik de havri és nagypeti után a 4.dik legjobb magyar..én a 31dik..szali után az ötdik legjobbmagyar.
ugyhogy úgy ált a dolog..a mia csapatunk..a segged és környékbelia adták ki az 5 legjobb magyarból 3at
offroad-mánia team +szali .

de reggelre változott a felállás
NA ezek is király helyek!
Mesélj még
Siettél, hogy elestél?
A 47. hely a prolog vége?

Élvezted a dolgot?
Jó estét!

Jót extrémkedtem ma egészen addig míg dobtam egy hátra szaltót, utána semmi a dugó meg se mozdult, így jöttem haza ennyire szét se kellet volna szedni
Vehetem ki a blokkot, henger le, lehet blokk fél is szét egyenlőre tököm tudja mi ment szét benne, ma csak reménykedek holnap majd szétkapom és kiderül
még!még! olvasni akarom
na hály fórumlakók.

mi a helyzet?
nem olvastalak benneteket 3 napja...
de helyett hoztam leírható élményhalmazt...
egy racer naplóját

ha valakit nem érdekell lapozzon
thnx

ghelari,2012.05.04
prolong dély...
hát ez nem volt túl bonyolult...A kategória indult először a nevezési sorrendben. mivel 99 en voltunk én meg a 83dik hát volt idő nézelődni.
ez volt az első akadály ,nevezhetjük feljárónak is ...talán.
http://www.youtube.com/watch?v...

na eze előtt volt egy ház..abba be kellett menni semmi az egész..csak pár betontuskó meg..teherkocsigumi...laúfasz.
na az elejéről...
szóval én 83dik rajtszámmal a 83dik helyről kezdtem a prológot.
elrajtolok..mint a racerok...majd 3 forduló után..a a házsarkon a gurló féltéglás részen ...suty kicsúszott az eleje...puffff.
mondom mentem már egyfolytába vagy 30...másodperce
na mondom ez fasza..de az ért sietni kék...
gó tóvább...
házba be, betonakadályokon át...gyakorlatilah az t a földbevésett valamit ugy vettem, minta rumplisort
mélynek mély volt de nem voltak nagyon távol egymástól...
aztán jött ez a feljáróvalami..hát 83dikként láttunk egy pár visszafordulós ipsét...
csak arra konszentrálódtam..hogy szépen induljon az eleje a nyomból nem kapkodni...
hát mivel akik voltak a nyomon..ha voltak is nem voltak útban úgyhogy a seggén ülve..zarándol féle szupertecsnikszkával (ülök a motorhátulján mint egy nagy ...súly)
szóval kényelmessen felcaplattam...majd jött a következő ...le fel..
hát azt lentről láttam hogy felugratni is lehet a feljáró végén..meg is csináltam...
ó mondom mekkora király vagyok.. a közönség ordít
na akkor firkantom már nekik a kis 525 agresszort...
egykeréken veszem a kanyart majd küldöm az egyenest 3,4ben mikor észreveszem...né már itt jobbra kéne menni...
satu fék....
full zöld fű full kötött hegyi talaj..
hátulja kicsúszik..majd átdob..a legrosszabb ami csak megtörténhet...
de mikor érzem hogy átbillen ..eleépek a motorról...kigurulok..(egy 10métert )
visszarohanok... felállítom a turul madarat..hamvaiból
hát a kormány csopperosra lefittent..konzolok monden felé...mondom megcsinálom...
erre már jönnek is a mögöttem levők...brrr...brrrrr
már kettő....három...
na mondom ennek a 0,5de sem tréva!
konzolokat helyrepofozom...és a csopperral indulok is tova...
hát ne tudjátok .meg a lefelékben..amiből volt nem kevés...a halálfélelem..az elmehet a picsába ahoz képest amit éreztem a csopperkormányos súlypontal...
mintha a térgyemet fogtam volna
minden lefelében úgy küzdöttem a balfaszságom miatt , hogy az egyébként kényelmes tempó helyett egy gagyimami tempóban csordogáltam lefelé... élethalál küzdelmek közt...
azért végig guringattam a prológot és a ggálki -aki mögöttem indultt 3mal.. után szépen azért a 47dik helyen zártam ezt a fosongot a 99ből
nagyon jóféle
csodálatos Románia!
Jó szerencse!
http://youtu.be/rvpzs4Mj97I
remélem még nem vót, isten videó!
7:12-nél szopacs helyzet
Boldogat jó sokat ZooZee!


BOLDOGAT ZooZee!

Kár hogy nem tudtam ma menni veletek szülinapi motorozásra
arra hogy a gyári membrán az elég hamar eltörik ezjóval többet bír én a régifalyta membránból évente 1szettet összetörtem és annak cseréje kb 20 aztán mikora 4. garnitúrát kellet venni inkább megvettem ezt de nemsokra rá eladtam a gas gas t úgyhogy visszatettem a gyárit, tényleg nem sokat ment kb 30órát és oylan 50ezer vlt kb németországból rnedeltemmert magyarba nem volt hozzá csonk meg elvileg a gázreakciók is javulnak bár én ebből nem sok mindnet vettem észre inkb arra jó hogy erősebb tartósabb mint a gyári, 06tól gyárilag ezvan benne vagy 07től
Szia. És ez mire jó?
eladó!
Isten Éltessen Zéé!
szülinaposunkat Isten éltesse!