Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

fuu remélem csak nem ragadtak össze attol a hirtelen jött piros-fehér motorostol..
jahh erröl jut eszembe ma is belefutottam az erdei tekergésben egy ezüst astrába amiben buzgon ment az eksön...

kirobbantam a fák közül majdnem pont a kalimpálo lábak közé...gondoltam is rá ha most lenne go-pro kamerám felraknám ide a felvételt milyen inzultusok érnek az erdőben...
remélem ma már tudtál motorozni egyet... vagy kettőt..
nem nem... a harmadik barna törzsű fánál volt...
mit irjak.. csicseregtek a madarak, zöld az erdő... a második barna tőrzsü fánál elfordultunk balra , a nagy kőnél jobbra....jo volt.
küld el sms-ben... 20 387-7107
Voltatok hajtani Ronissal, jó volt?
Szép napot emberek!
Megvolt a mai hajtás is, először egyik csapattal, ők haza mentek, utána a másik csapattal egy órácskát még akikbe belebotlottunk
Mikor megnéztem, hogy 9km-t mentem ma, az furcsa volt ez is leamortizálva A sziklás kilépőn fejtetőre tettem a vasat, utána ott kínlódtam a farokidommal, hogy visszarakjam, az első féktárcsavédő műanyagot letépte egy fa, a gázkar megint eltört, hűtő hűtővédővel együtt behajlott, bele se merek gondolni mi van, ha nincs rajta az acél merevítés Megint hódolhatok szerelő hobbimnak
Mindezek ellenére a mai is kurva jó hajtás volt
Le a kalappal a srácok előtt akikkel mentem, mindkét csapatból

Viktor, amíg srácok cigiztek/pihiztek, gondoltam rápróbálok a fára, most van aki mentőt hívjon, de szerencsére nem kellett
Tudod a nagyra, ahol kérdeztem hogy is kéne, de nem jött be az átkelés, pofára estem a túloldalon, csak csalán is volt extra ajándékként, szemüveg persze meg nem volt rajtam, már nem lesz reumás a képem se
szerdán tudok felrakni róla képet is..
riki.
jövőhét közepére kész lesznek a 2001-2007ig exc sx 450. 520,525 re való .50%növelt szállítású vizpumpakerekek.
ha valakit érdekell még 10ezerért van ill tudok még gyártatni.
póverpártsban .. ill bolyézennél sincs..csak 2008as ktmekre lehet szerzni...valami 30on ezer forint. a kerék meg a távtartó.
távtartót is meg tudom csinálni..akkor 17ezer...de szerintem a távtartót egy kisebb reszelőképességgel rendelkező ember meg tudja csinálni..
hály.
látom mindenki hajt...
remélem irtok is.
nem én irtok hanem ti irtok.
én ma bogarat nem irtok.
ti meg a blogba oldalakat irtok .
mert motorkázásmentes munkábna gazdag de haladásos folyamatokkal teli hetet zártam.
ablakkot kibontottam helyére ajtót tettem.
falba mellette 1mrel nyitottam az ablaknak helyet.
bloktégla minőségi malterral...én raktam..hú.bakker minden tégla háború volt..nem volt pihenés...
ellenséges csoportoknak sem kívánnám
kezemben a mutatóujj izület kikészült...
de kész lett.
ajtó ablak beállit bevakol.. sitt kitakarit ...asszonynak a régi garagét megcsináltam kamrának..kazánt kivittem az új helyére át..kifestette, kapott bele új polcrendszert..meg kap még bele egy kisebb fagyó szekrényt. hogy a magnumokat ..hogy ne járjak úgy mint mikor bálint azt mondta 35 fokban...3 óra motorozás után
persze vik van nálam magnum a táskába...
nem árulok el nagy titkot ha azt mondom a táskában SEM volt magnumja..de a fagyó otthon mostmár mindég lehet
ugyhogy nem is volt baj azzal hogy sehova sem mentem hajtani mert idén azért nm kell panaszkodni a motorkázások darabszáma és minősége miatt sem.
most meg haladt a motorgaragém..és ez igy van a jól.
Mondj egy emil címet,aztán elküldöm a telefonszámomat.
hova thűntetek..csak nem vásárhelyen tűntettek
elmentetek motorozni....
szóval pampi
ha olvasod egyből lyelezd a dr 250 bajtársaknak..vegyenek egy könnyebb ..és könnyébben motorozható verdát...

mert ez nem az orosz 6sereg..
ahol az a tecsnikák attól lyaúk hogy jó nehéz mert attól lyaú hogy van benne anyag...
én meg szégyen szemre..itthon maradtam.
kistás nélkül nem volt kedvem bóklászni a zarándolás közbe
ez van.
a másik haverek ...ztaki meg lesérült ...leamortizálta az ember magát...
mert úgy megy ztaki mind az állat...túlvállalja magát...mert mondom olyan helyeket vállal be a dr 250nel ami nekik sokk
mármint neki és a dr 250 részing fasztoriknak
mindég mondom neki vegyen valami lágyfosabb verklit..
egy 350 fíí rálydelt.. vagy egymégebbet ..egy berg 450est..vagy ha igazán könnyen alakraja a nehéz helyeket.. akkor a leglágyfosabb egy sx 525öt
na ezzel osz tényleg lágy és krémessek a hajtások..
nincs idegeskedés mert mindehol egyből fejut.. nem kell kavillálni a nehéz helyeken..ez olyan igazi csajos maotor..nem kell vele harcolni..csak rályaülök..ritkán állok..és megy amerrre csak rályagondolok..hogy arra kéne menni.
eze nem a férfias verda.
ez nem a kéktélyes zural..közdök vele mindenhol..ez a lágyfos..erőkimélő..sx525 szuperlályt
Így jártam.Ez egy ilyen sport! Nem szoktam túlfeszíteni,nekem is mindig inkább laza.Szerintem csak simán sok volt neki amit kapott a 7 év alatt. Tudod,igen szar az út a fagyizóig. Nagyok a kátyúk!
lyaúreggel-visegrád
Földút? Mi olyan helyre nem megyünk,mert ott koszos lesz a motor,azt meg utáljuk!
igazad lehet.
ezzel a természetrongálás alapjait lehet megszeretni.
olyan gyujtással kéne kijönnie ha meglát egy ződ telepjárót egyből leáljon
hát ha ez az exc előtti motornak kell elennie ..akkor itt a fhórumon már elkéstek vele..itmár lassan az exc utáni motorokat kéne gyártani
az 525sx-eket . .

na de 1/2re a trélyfával.
akinek ez kell ilyet vegyen..
akinek fet boj az olyat akinek a haja, buja.... az meg olyat...


kiscsuka.. az első kép is látható hogy a vége az leszakadásos meredekségű...nem kell f.sál...a pröfi szem látja
a második is hasonló de nem félelmetesebb..illetve félelmebetegeb

déw.
az eslő kilipp az a két perces az jó..naon lyaú
a második az extrémebb de nem a racéról.
tök egsztrém mikor 4.32nél a nagy sziklákon megy felfelé az állat.. mint valami isten és dévid blályt keveréke... felfelé a nagy lapos köveken..tidam..tidam..tidam...mert ezek a nagy lapos kövek ilyne hangot hoznak ki a verdákból...tudod..mikor kocsival mész át rajtuk
de kocsival könnyú.. motorrral viszont lályf déndzserosz
.
Az a helyzet, hogy kicsit én is lebecsültem a kis kecskét, hiszen ugye 950 super enduró, 525 (e)xc, mit tudhat egy ilyen kis fostalicska? De azt kell mondjam, hogy egy egészen más világ, mint a dögbrutál mindentszétbaszó istenostorai... Ez egy játékos kis jópofaság, amivel az ember szívesen eljátszik. Az 525-höz képest egy bringa...Nem vicc! Olyan volt, mint egy montenbájk, az 525 egy tufa traktornak hat hozzá képest... A 300 2T és az 525 4T között is jól érezhető a különbség, na itt ez 6ványozottan igaz. Fele pówer de fele súlynak is érzed. Amúgy meg tök jól van hangolva a kis kecske, sokkal többet tud annál, mint amit egy hobbista valaha is meg merne próbálni, ez a gép pedig hobbizásra készült, nem az Erzberg megcsinálgatására... Erre tökéletes. Arra találta ki a KTM, hogy akinek sok az exc, de vágyna terepezni, legyen vmi alternatíva. Aztán ha felbátorodik, szerez egy kis rutint, jöhet vmelyik exc. Okos, és valszeg működni is fog az elképzelés, mert ezzel a géppel csak beleszeretni lehet a terepezésbe....

http://www.onroad.hu/teszt/teszt-ktm-freeride-350.html
mondjuk ha választhatnák biztos nem ez kéne...de ez személyes...
érdekes motor, azt a dupla kipufogot feleslegesnek érzem...

egy itthoni profi triálosnak kéne oda adni tesztre ,aki szokott endurozni is.. na az ő véleményére kiváncsi lennék...