Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de pl az egyik helyen amit utálnak nekem meg fekszik.. most kétszer kellettenki mennem..mondta is hogy na végre ó hogy a fene egyen meg rágjon..nekem is lehet kétszer...neeeem?

ill a fogadós feljárónál a sziklák a latt neki is elszakadt a cérna..vagy 4dikre sem és eldőlt és egyre csak alacsonyabbig jutott..mondom hygd rá..de csak jön..a végén ő si orditott..volt ám kúrva anyád
na akkor mentem le megmutattam elmagyaráztam és ment neki is szemléletváltás volt ..mert az endúró folyatást ott ötvözni kellet a krossz parsztgázzal...
de már ezt is tudja..jövöre már csak akkor tudok vele hajtani ha hajlandó lesz várogatni rám
bálinyó.
muszály volt gabeszt fikázni mert elbaszta a fél napomat..pedig már ott sem volt.. állandóan gyagyást emlegettem..mert ott lehetett volna...3an mégütüsebb lett volna.
az a kijáró is eszembe sem jutott volna, de gyagyás(ezért szeretek vele hajtani)meglátta és már próbálta is.persze pofa is nagy volt de nem baj .. pedig elég szarul nézett ki ..+patakoldalról mocskosmeredekhylből..de az 525 ért fel elegelöl (öntömlyén indul)
és igaz hogy bolt bogárban szegény..de né a kúplung nem lankadt le..pedig azért fejjel lefeléha szarul bvan megscinálva..de nem legóbajnok cserélt déva előtt olajat se a fékbe se a kuplungba hanem én..hát nem is volt baj...

szóval azért irtma enniy fikát mert maga a hajtás túl eseménytelen akciószegény volt.. mert mentünk mint paraszt a szántásba mindenhol egyből..egy két kivételle. semmi várakozás csak ment...
esemény amiy volt nagy R emgtanulta hogy egy alapjáraton van hogy hamarabb feljön mint 2ben..soha..ill egyben

az a fogadósnál volt... már mérges volt hát lementem ...elmagyaráztam ..megmutattam..megnézte...és megcsinálta egyből...
na ezért NAGY az R!
mert az ember azonnal megtanuja amit lát végrehajtja az utasítást..és után nincs pardon
nem magyarázkodik nem kifogásol..teszi a dolgát
ály láwlyú szó máccs.

mehetünk..de csak egy napra..mert kettőre nem
mert egynapra... megvársz a kocsi mellett ha megent benhánysz..oszt kész.

hát az igaz hogy csúnya elkuplungolásom volt a szuper helyedel haol azt mondtad az a nyom kikerülni nem lehet..
de a következő csont nélküli feljutás... sok pihenés mire fel is jöt bár ki..aztán mire te..hát már robi is röhögött...
az biztos szar kúplungal nem lehet...
és mikor lementünk volna sgiteni a dévai A nyomos besértödöt
pedig tényleg fasza kis hely..bocsi hogy nekem csak másodikra sikerült...de nem akartam feltartani a próbálkozásod többel.
nekem is mehet néha másodjára ..neem .

a szerelési hibák..hengertalp csavar elrepedt a henger(észrevették 2 hónap múlva . ...
szerintetek...mert túlhúztam... hát gondolkodjál már
aztán átvette egy málysztórhoz...az elvitte hegeszteni.. meg is lett. de raktak bele az új hengerbe egy első túlméretes dugót...(az első dugó csere után )
aztán románban meg is szoritottattad..hát ez az én hibám..aláirom.
650bergben van igazság.. azt minden másodk motorozás után..haza kellett vonatatni...ha mondik legóbajnoknak van olyan akkor soha nincs második motorozás...
legutóbbi bergel azért beugathatsz ..vagy a most ktm mel..mert ezek motorok..nem gyári hibás husaberg 650ek.
tanuló pénz mindenkinél van..de talá az mikor a szkibával felruggattad az alátétet épp akkoriban volt örök hari..
az új futamot meg elmondtam hogy kell légkulcs nélkül is egyszerúen meghúzni(sebességben hátsófékkel)mert lyaú fej vagyok..és próbálom a legbajnokot segiteni..ha hagyja
most akkor a persejes munkahenger jó nem..ahogy mondtam nem kell új..ez is minő fordulat.

az hogy akor hoztál ki olajat akkor végül is nem igaz ..mert csak nem hoztál eleget...
a légtelenités ott kezdődik 1,5 nyomsz fel alúrról és akor tuti kijön az összes levegő..
tipikus levegő gond ha melegen hal be hidegen jó..egy kics..ici pici légbuborék is ilyet tud!.
szóval ha szaki vagy ..akkor össezlegózod és jól légtelenitsd le...
mert azért ..ha nem nyűszitessz hogy szar az a ktéem mert öreg ..azért jót megyünk.. az öregekkel is..ha nem javitod..legózod halálra.

il ha belerugsz olyan vagy mint.... az hogy a gázszektort nem rugtad szét.. azt azért nézd már meg mert nagy R mondta kapott olyat a csizmádtól..nehogy az legyen a következő GSX-R(gikszer)
szóval ha felépültél...(mind motorikussan mind fejben!) szólj.
de annak örülök hogy a fél éve szétkarburáált mostrod a gyári beállitásokkal lás csodát..jólett
a belsőim ne bántsd...
mert azt hiszem az évi egy defekt..nem gáz..főleg hogy nem is a ragsztás lukad ki..ezek vékony belsők...
de a két éves vastagbelsők azok már érettek a 3 defekt per napra

sajnos az van hogy a bicajomon is javitom a defektet nem pedig új gumi...
a múltkor számoltam meg..9 ragsztás(nem egymáson)..és egyből vettem is egy újat..de nem raktam be..majd a jubileumi 10dik ragasztás helyett lesz
igy van ez ha az ember 2500km bringázik egy szezonban
azért Viktor... hogy egy kicsit érezd a törödést,
ezt az egy oldalon keresztül valo Gabesz fikázást hogy igy meg ugy mekkora kokány mester és hasonlok....

azért pártatlanul megjegyezném, nálad nagyobb kokány bercit keveset ismerek.... és ezt veheted akár dicséretnek is ha akarod..... persze csak ha akarod..
na Ricsi neked hogy tetszett Sibiu, Rasinari környék.. mesélj valamit,
na elolvastam reggeli kávéhoz ezt a jo sok egymástbasztatos irományt és csak annyit fűznék hozzá....

Dew örűlök hogy tetszett az RBR, bár két napra én se mentem volna le ahoz baszott messze van , nekem még vagy + 200.. oda kell legalább 4 nap az már tutti...
nagynehezen végigolvastam ezt az öntömjénezéstől fröcsögő írományt.

Figyu vik.
ma megnézem vizalatt a munkahengert hogy hol szív farsot úgy hogy megnyomatom 2 bárral egy vödör vizben először az alját aztán a tetetjét majcs csővel együtt az egészet.

2. vittem hidró olajat ,készültem a problémára mivel nem volt időm kipróbálni rendesen a motort indulás előtti este és szét volt szedve másfél hónapig! szóval nem vagyok akkora pancser mint amilyennek beállítassz. csak sajnos kevés volt a hidró olaj a légtelenítéshez mert már amúgy sem volt túl sok a kisflaskában..,..

valószínű összefügghet a dolog a fejreállással de szerintem nagyobb köze van a melegedéshez ,úgy gondolom nem légmentesen van beleragasztva a persely és ott farsot szívhat hőtáguláskor a blokkból. ezt onnan gondolom ,hogy elsőre nem álltam fejre és mégis mikor egy helyben kapirgáltam kezdődött a hiszti. visszamentem a kocsihoz egy szó nélkül és szakosan alulról megnyomattam a fecskendős cuccal a hozott hidró olajammal. és jónak is tűnt. még 2 x rápumpáltam és légtelenítettem normál módon is ,de ekkor már nem jött levegő! ebből gondoltam jó lesz most már. tény sok levegő kijött talán túl sok is.... ezután mentünk a kispatakba ,ahol találtam a kijárót ,ahol dobtál egy ocsmány hátraszaltót 6 méter magasból lehajítottad a motorod bekflippben.

mikor felmentél elkezdte a motorom a kuplungköcsögölést ,igazából nem tudtam nekifutni rendesen kuplung nélkül de végül 3 jára feljutottam kuplung nélkül a fáig ahol te szaltóztál és béna mód felakasztottam magam. de mivel eddigre már abszt nem volt kuplung te meg fentről okoskodtál kezdtem lediferálni... és rendesen lilagőzös állapotba kerülni. végül felcibáltam a motort a béna semmi fos helyről.... és utánatok mentem ahol közöltem megint beszart... ekkor rugdostam meg aföldön a motorom. és köptem szájba.....

egyébként amikor a kuplungot lehuzattuk valóban siettem.. és tudod miért? mert egy idióta fasz 5 percenként hívogatott és írt sms eket hogy hogy haladok? stbstb.. holott szépen kértem rá ne hívogasson mert nem érek rá!... de neki jobb volt idegesíteni hisz ez az élete ,,másokat hívogatni és trécselni.....

a másik : iszom szavaid szerelő mester! kérlek mesélj a lehuzott hengercsavarról amit leszaggattál és eltört a henger... és megszorult a 300 as . kérlek mesélj a folt hátán folt belsőgumikról amikkel évek óta hajtassz és szerelsz minden 2 ik alkalommal.. kérlek mesélj a rengeteg kukából kiszedett különféle kókány csavarokról amikkel tele van a motorod... egyetlen épkézláb csavarod nincs viktor. kérlek mesélj a huzabergedről amit minden kibaszott alkalommal hazavontattam vagy otthagytunk az erdőben mikor még a mecsekben jártunk.... mert képtelen voltál motort faragni belőlle. pedig már ekkor is mérnök voltál csak még nem volt nyelv vizsgád. kérlek mesélj.....

és ne hari ,hogy leírtam

egyébként most meghekkelem a kuplungot és jólesz lesz időm is kipróbálni.... aztán hajthatunk . vagy megöökharizol 3 napra?
OK!
Jó reggelt mindenkibe
ami még velünk tőrtén.. azon kevés idő alatt amig élvezhetük nagy R szali társaságát.
a duma a következő:a qúplung prolem(2. aznap..után)
figyu. erről beszéltem nem lehet motorozni ilyen öreg szar ótvarokkal... állandóan szerelni kell..mindég csak a ráköltés minden motorozás elbaszva mert szarok a gépek...
-zarándol:-ne már szeli hát az 525 is 2005ötös..en mond már hogy kukák ezek...ezzel hogy lehet menni...miért?
szali:- na az is kész csoda hogy a tiéd meg...
na ez besértett rendessen.

igazándiból rálöttem másra is...
nem szabad bántani azokat akik a vén gépeket tákolják mokolják hogy mennnyenek.
nem szabad neki mondani hogy jobban járnának egy 700-800 ezres motorral.
de nem ám
ugyanis ezek a hobbi legósok...maguknak generálják a szart..ezek a legolandos fiukha za új motorral egyszer baj lenne..hát egyből belelöknék ugyan abba a verembe mint a régit...a szerelem állandóan és midég van neki valami hibája...
mert a legós fiuk nem veszik észer azért rossz szegény motor mert szerelik..és nem azért szerelik mert rossz!
hát nem mindegy..
szóval nekik kifejezetten jó a régi motor..mert mi a fasznak költenének drágább legóra...legózni jó az az öreg is...
akinek meg van pénze a drága legóra ez meg van annyi ésszel hogy ha fingja sincs.. ill halvány lila gőze van..mint maargitnak.. akkro nem áll neki szerelni.. elviszi szervízbe ahol az évi egy gondját megcsinálják....és nem inditja el az ördögi szervizlegó kört.. amit hibából hibába kergetnek a hobbi kicsavarom becsavarom mégsem lett jó szervizelők....

sőt azt mondom..neki kazek a gépek még túl jók is.. a szerviz hobbihoz elég egy szimó vagy etzély..az picipézből ki lehet legózni.. és nem is kap olyat a pofályának mint ezek...tehát ha szarul is van időben sokat kibir..

ugyhogy ezt kell..megemészteni hogy most akor szerelem és az a hobbim vagy extrémendúrózom és az a hobbim..ill ha mind a kettőt csinálom akkor konyitsak is már valamit hozzá...legalább az alap működésekre...

a haragudok zaréndolra mert valóban igazat mond de akkor is egy ködzsög
helyett inkább menynetek el egy tanfolyásra ..h már a szerelés a hobitok.. és akkr elmesélik nektek a nagyik.. ill a MAMI-k hogy mitől van a micsoda...
LYaúreggelt. báláim az úrban.

déw üdvözöllek a tovább élök közt
figyu. ez a 9 óra út ezt úgy mondod mint ha nem tudtátok volna.. 9óra oda egynap..meg 9óra vissza másnap..ez beteg.
3 napra menünk nekünk 7 óra és az sem egészséges.
ha 4,5 óránál többet kell utazni akkor az már két napban nem lyaú.


9 óra vezetés után a faszom se akarna motorkázni.. úgyhogy le a kalappal előttetek
kemények vagytok mint a rolling rock
végül is mennyit mentetek.. 15km egy kicsit kevésnek tartom...
vagy csak elolvastam valahol... az akkor 150km...mert az akkor állat
nekünk annó a egész nap végig menet...mondjuk akor még sűrűbb legállásokkal... reggel 8tól du négyig 2t 16liter ebnzinnel...!75km
na az állat volt este nem kellet tentézni senkit..másnap meg reggel 8tól kettőig egy 40km..mert lesérültem. de azért még aa kocsiig visssza tudtam menni paltinistől..nyomokon:-))
apukám a gyerek munkát büntetik
Morgen Béláim az Úrban! mehetek dolgoznyi.....ez nem annyira jó...

megnyerték ketten az 5 öst a lottón..ez se jó ....de volt egy kettesem...

erről jut eszembe egy vicc ...faszi kérdi a feleségét ..mit csinálnál ha nyernék a lottón ?....aszongya a csaj elvenném a felét és itthagynálak a faszba...férfi erre ..akkor itt van 600 forint (volt egy kettesem ) és azonnal takarodj a gecibe !

nekem is volt egy kettesem..nem is tudom mit csinálok a kb 1300 forinttal.....lényeg hogy le van adózva

amúgy nálunk nagy volt a HAJSZA MERT TESZTNAPOK TÖMKELEGE VOLT nagy cigánytábor voltunk utaztunk ide oda mint a cirkuszosok.....remélem a héten visszaáll normálra a helyzet ..... itt vannak a 2013 -mas crossmodellek nálunk ...
egy előnye volt a táborozásnak hogy szarrá próbáltam mindet...egész jók a gépek....de várom az exc-ket inkább...az lesz a nagyobbik öröm....majd szólok ha lehet velük kerekezni ....


amúgy sikerült hétvégén nekünk is menni egy fainat itt az erdőbe .....jó meleg volt de bementünk árnyékos helyre szopni ....párszor majdnem sikerült meghalnom.....mikor ez már a száguldozás minden 100 -adik méterében előfordult akkor hazahúztunk a faszba.... kicsit kihagytam lehet vagy a kölcsönmotor nemtudom....

na lépek jók legyetek...
Írok rövidet, aztán egyebek/meló majd később beszámolunk részletesen. Szubjektívan, mindenképp ki kell ide menni, nagyon jó a hely, de inkább 4 napra, kevés a 2...mivel 10-15 km full extrém és elmegy a nap
RBR-en szerintem a hobby, expert teljesíthető, legalábbis amiken mentünk , nem is a nyom a gáz, hanem a sok szopás egymás után, kibaszott jó kondi kell hozzá(nekem ez nagyon hiányzott), meg azért tudás is. A csak a profi nyom, na az oboa, mentünk pár ilyenen, még a román srácok is szoptak rajta, ott megforraltam a kuplungot a sok zorróval
RMX előtt le a kalappal jól bírta , és hála a gyújtás cserének a régivel nem mentem volna el, volt több hely, ahol 2 teli gáz és...elfogyott.
Amit Viktor írt a veszélyről full igaz, volt olyan lejáró ahol húzkodhattam első hátsó féket, a motor csak gyorsult, meg olyan helyeken kellett oldalazni, ahol ha beborulsz, senki nem szed össze
Végére a lényeg, rengeteget tanultam és fejlődtem és főleg hitben,
a motor és jómagam is fel-átjutok olyan helyeken, amire ránézek és élből azt mondom ez kizárt.
Minden tökéletes volt, csak egy bajom volt, kurva messzi van, 9 óra út
A motorozás része kibaszott jó volt annak ellenére hogy volt szopás/esés bőven
Jó reggelt mindenkinek!
Ricsi, hazaértem, egyben, Hortobágy felé szakaszosan akkora köd volt, hogy csak 1 oszlopot láttam el, egyébként is alig láttam ki a fejemből
románia..
geci jó volt.. a talaj kissé túl száraz..minden túl könnyen ment...
a duplasziklás tibipatakvége feljárót is belevetük...mert már mondom nincs elég kihivás..szörnyű az sem volt az
másnak robi is megcsinálta hibátlan
nagy por volt azon a kevés összekötün is ..meg feljárókban is...
patakok szétbaszva kihúzgálták rajtuk a fákat.sima mind..j ó persze azért vannak még jó patakok.. velnes völgy gyorok..na az jó volt...
onnan visza volt sok jó zorrós rész fincsi felfelé..
mameg az ismert részek negyedét berohantull.. 4,és fél óra alatt 5 perc pihi..
jól kitéptük magunkat tegnap is..és ma is ...


hazafelé előttem 300mre egy idióta besokoalt előzés vag y a kanyar közben és be a kukoricásba....pörgött a buzi vagy4-5..odaérek egy román autós is odaért...már másznak ki az oldalán álló kocsi abalakiain.. szedik ki a ..a 3 és 5 éves lolkókat.. perszea kicsi sirt.. én meg ....pont akkora volt mint az enyém
a szivem majd ki szakadt..de semmi baja.. szálnak ki a többiek is ..egy csaj mega a két okos előrról..a sofőr volt a legidősebb volt vagy 21 éves..
mindenki saját lábán kimászott gyerekek sirnak de semmi látható rossz dolog.
mondom hivjatok mentőt..ezek néznek rám mint akik nem érti mit mondok..há mert ezek románok
mivel én már hozzájuk tenni nem tudtam és éreztem hogy az agyam ia kezd elszálni .. léptem tovább...
övöltök ki az ablakon...legszivesebben kitaposnám a beled te hülyegyerek...
20éves és firkantani kell a havernak meg a csajnak.. vágom..de ha ott a két kiscsávó...mért nem egyedül döglik meg az ilyen?
autó egy pár éves ford mondeó lehetett...
már öregnek épp nem volt öreg..de hogy a pörgést a kukoricásban rosszul viselte az hót biztos..mert totálkáros lett.
de hál istennek az utasoknak semmi baja...
mert vasárnap du 3kor hülyének lenni...lyaú
Figyu. szali..ne tetézd a hülyeséget baromsággal...
abban biztos lehetsz.. a persely az vagy jó vagy nem ,de az biztos..déw hozzád képest kutá fásza.
szarul légtelenitetted lea a qÚplungot..kb ennyi a baja..de nem tudunk seGGíteni ha nincs nálunk olaj...
nem is -sérertelek...ha a qúplungot javitod.. hogy a retekbe nem hoztál magaddal hidoolajat ez lenne az alap.

a másik..te basztasd az t a motort.ha nem kezded kókányolni ..amit javitás néven futtatol akkor ez a az egész meg sem thőrténik.
oké hogy tudsz szerel(get)ni.. de valójában halvány lila gőzöd van
azhogy okostőbi vagy hogy elvidd egy servizbe..és tessék meg van az eredménye...

történet a következő(azért irom le szali..ha elolvasod..talán látod mekkora...okostóbi vagy .és legközelebb inkább segitséget kérsz!)mintsem neki állsz szerelni.
emberünk eljut odáig hogy a qplungat fel kéne szoritani de nincs otthon légkulcs...elviszi szakibácssihoz..aki jó szakember,biztos... de a ktmhez
szóval szakibácsi rávereti légkulcsal a váltó primer tengelyére a kuplungagy tartó csavart...rávereti hogy biztos ne jöjjön le.
csak a nagy meghúzási nyomatékról fingom sincs közbeneltöri a hátsó távtartó ÉS tűgörgőfutam perselyét..(ezálta a kuplung korsár szabadon futásdából z lesz hogy szorul..de mivel fingja sincs a két szakinak a témához nem is veszik észer hogy a tűgörgőkön állandóan szinte lötyögő(ezért is zörögnek a ktm ek alapjáraton)kosár..en hogy nem lötyög de nem si fut szabadon...ezt e gy szerrlő azonnal kiszúrja mikor rakja föl a kuplungot!)
szóval szali és szaki megtették a dolgukat...
emberünk kipóbálja a jól bekarburált motort(közel gyári értéken minden!)és láss csodát a szarrá karburált motor egyből megváltozik és ..hipsz hposz erős lesz mint rég.(még ilyet )
de a kúplung nem emel ki...
a második szerelői hiba(ezt is észreveszi egy szerelő!)a motort nehéz berakni egybe lefullad.. kuplung nem emel ki rendessen?
de miért
ha egy hozzáértő behúzza a kuplungkert egyből érzi hogy :azért nem emel ki mert levegős(akkor a kulungkar lófaszellenállást sem fejt ki..vagy..van kellő ellenállása mégsem emel ki.
egy hozzáértő egyböl megm,ondja.. né ez mozgatja rugalmassan faszául a kuplungot..mégesm elem ki rendessen...(egy hozzáértő!)
(az hogy csavart kihajt meg vissza meg szétszed összerak attól még nem hozzáértő a tag csak tud legózni!)(a hozzáértés ott Kezdődik ..hogy diagnózis!)
szóval a második hibánál ha nem csak ügyes(mert ügyes az fix)legózó hanem hozzáértő is vagy akkor nem álsz neki leszedni a kuplung munkahengereket..emrt érzed hogy rugalmassan dolgozik!hanem elkezded lebolnat ia kuplungot...
lépésenként..
csavarok ki.
dekni le..
kuplungrugócsavarok ki.
forgatod a kuplungot..külön az agytól...
né má..ez nem forog külön...
mi van..mért nem forog külön ha nincs benne egy rugó sem!
kiszeded a lamellákat.. ekkor sem forog.
ekkor már érzed hogy a kuplungkosár semmilyen oldalirányú játékkal nincs...
kuplungagy csavar lelazít... ekkor érzed hogy..képes külön mostmár elfordulni az agy és a kosár..és holtjáték is valamennyi van..
agyat leszeded..azta a két kis félalátétet meg a záróalátétet ha ripityára töröd..meghúzáskor akkor tud ilyet..de nemazok rendben...
szeded szét joban akkor látod hogy a kuplung kosár mikor lejön a tűgörgőkosár után....basszus..a tűgörgőfutam..ami egyben a távtartó is..törött!
tehát odáig elsem jut egy hozzáértő a nagy legózásban hogy szétszedjea a kuplungmozgató olajos szerkezetet..mert tudja hogy mitől és miért működik nem csak legóban van otthon.

ehelyett jön legóbajnok.
a szétörtetett csapáyg után megperselyezi a nem is foly se nem szivárgó munkahenget...
ami mivel jól felpersejezik ugyan úgy fog dolgozni mint eddig..és jön legó emberünk nagy nehezen elviszi egy szerelőhöz aki hipsz-hopsz szétszedi a kuplungot és láss csodát egyből észere veszi hogy mi is a gond...

na.
a másik gond amitől még mindég fingod sincs..illetve (mint a besenyő pistabácsi margitjának) maargit...neked halvány lila gőzöd van..
hogy a jól felpersejezett mókahenger.. a jó tömitéssel nem ereszt...ah ereszt látod.. levegő beszivásról..mivel ez a rugó kel elneben dolgozikk..szó sem lehet.
ha szar akkor az olaj elszivárog szépen elfogy és elvevegősödik..de nem ..a tiéd melegen szar hidegen jó fejre állsz szer...tudom mert láttalak kicsibogár( ez A nyom nem lehet kikerülni..a két fa közt..mindegy merről.hahaha)
szóval a tiédnek az a baja..mostmár -ha a te legószeretetedet leszámitjuk-hogy szarul van lelégetlenítve! illetve mostmár az olaj is szar amit rátöltöttél a kempingben...
a szar olaj tud olyet hogy hidegen jó..melegen szar hidegen megint jó..ha lelevegősödik akkor eleinte jó aztán szar és aztán mikor lehül..még mindég szar..nainnetől már nem csak lgó hanem diagnózis is...

úgyhogy rá költs már megent arra a szarra feleslegessen.
inkább gondolkozz..kérj telefonos segitséget...sőt akár többet is (gagyás )
a kuplunghengert szedd le hogy megnyugodj...vidd ki lapinak vagy hozd ide..megnézemzük hoyg ereszt e valahol a feleslegesen (pénz munka elbaszási lehetőség )megpersejezett mókahengeres ereszt -e.
de valszeg nem mert ha eresztene a kkor mondom hidegen újra nem lenne jó melegen meg szar..akkor elenged és szarmarad..szakikám.


csak tanúságként irom le ez a kis kuplungagy felrugatása egy mesterrel ez került annyiba mint déwneka a rámérése (mer unatkozsó időmilliomos vok)a laptoppal a cdi re.
és ha igy fojtatod hajazni is fogod...
az elbaszott idegedet nem is szólva.

hogy köcsög vok hogy leirtam..
IIgen
azért hogy vedd már észre...a hüleséget ne tetézd baromsággal..azt meg most egy még ráköltöm feleslegessen idióta mód...
utána ha megent szarul..szar olajjal töltöd fel levegősre.. megent szar lesz --még egyszre kijössz egyedül....elbaszol 300km meg egy napot meg ideget...mert neked a gázolaj is ingyé van az idegedet meg szereted tépázni..

szóval a fórumolvasóknak legyen nagy tanulság ha fingom nincs rólla a legójáték nagyon drága is lehet többszöröse normálisan szerelő bérének..csak akkor az jó lesz egyből ez meg.,.ki tudja hol a vége...(mármint szalinál)

mondjuk én seme viszem szerelőhöz..de én legójátékmester vok se gagyi se MAMI . .

remélem annyira megsértödtél hogy ráhagysz a fingom sincs róla de megjavitom kókányolással.
ha sohanem hajtunk egyet(mert most megent 3-4 napos ökökharira számitok)de megtanulod ezt már ért valamit az egész fórum irogatásom.

déw ver ár lyú...
riki?
én motoroztam, 9-kor értem haza...
Na mi van Belak,hol vagytok?es hol a FoBela?
Na ki motorozott ma?
a kosár rész 100% jó és új. kizárólag munkahenger jellegű a probléma. ha valakinek van ötlete ne tartsa magába és egy uj vagy ujszerű alsó munkahenger is érdekelne. dugattyúval kompletten légtelenítővel.
az mi, alulra is rámegy?,

vagyis a blokknál megegyeznek a csavarok és az átmérő? úgylehet beszoptam a munkahengert . lehet venni egy másikat. meg lett perselyezve. látszólag profi munka lett nem változott semmi. de lehet nem légmentes a persely falánál és ott farsot sziv a blokkból. nem tudok rájönni. fent jó nem ereszt! ha melegszik a motor elmegy a kuplung beesik a kar aztán megjavul. ha borigatom a motort. felkeményedik újra. rejtélyes

tegnap 2 x lelégtelenitettem aztán jó volt 10 percig. azaz az első feljáróig. aztán beszopatott. ráadásul elfogyott ahidró olajam is. pedig fecskendővel nyomtam meg alulról hogy tuti ne legyen levegős. valahol beszippantja a levegőt erős a gyanum.
Ha már ilyen meleg lett ma,lemosattam az inasommal a csizmámat!