Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezek szerint van motor és hajtasz

Nekem 2sem se lett igaz nem is szoktam játszani, kivételes volt, hogy feladtam.
Ezek szerint javul remélem a mozgó képessége megmarad
A képek nem lettek rosszak, persze a cucchoz képst, de sajnos csak kevés van
Bameg a kamerát, valahogy átállítódott HDre és elég gány felvételek lettek, van sok remegős is sajnos, stabilizátor se volt bekapcsolva remélem, nektek jók lettek

Ilyesmi a minőség.
Nem ettem végül azt, olyan kaják voltak, hogy a 10 újjam nyaloggattam utána

Simán csak gyenge román srácok adtak jó tippet, hogy lehet gyúrni rá, majd bevezetem, bár kicsit nehézkes volt a kommunikáció a gyengus beszélt angolom miatt, de nagyjából megértettük egymást
A legjobb volt, amikor az angolt kevertem a magyarral és csak lestek mit akarok, de nekem se tűnt fel, csak a többi magyar srác szólt, hogy mi az a "nyom" és utána kapcsoltam, megkérdeztem újra a track szóval, na úgy már válasz is jött
Akkor minden ok volt.

Lehet keves volt a pancelos gyikhus,amiatt gorcsolt ?
nem aludtam szombat este óta, szóval friss és üde az nem vagyok
A vasárnap már nem volt annyira vészes, rengeteg volt az átkötő, tudtam pihenni, illetve a szombat du nekem kimaradt "dilemma" miatt otthagytak a csába a szálláson. Görcsölt már az alkarom, mondom magnéziumot beveszem OK lesz, de a srác akinél volt, még nem ért fel kocsival, kimentem a dombtetőre telefonálni neki, mire lejöttem a többiek elmentek...de végül is jobb így.

Sima esés figyelő matricát kapott csak, bal oldal épp, jobb oldalt megzúztam, de a T matrica fent maradt a farok idomon
Kurva ügyes a Jarvis, lehetett pár ilyen, azért verhette el az egész mezőnyt
Mi ilyen helyen nem jártunk, de jobb is
Elég volt kicsiben, az viszont letudva 2. neki indulásra

2T vel sokkal jobb mindent lendületből mint a golyó, megugrani, fellépni, stb. akármi is legyen szikla vagy gyökér, ez az egyik személyes tapasztalat.
Hello !


Frissen,uden,kipihenten?
A diszperzites vodor megmaradt?
Jól elvagytok
Tolerancia szint szerintem mindenki bakizhat és senki sem úgy kezdi, hogy mindent tud, hanem kitanulja saját kárán
Szép napot
ugyanitt keresek 2004 sx 250 re alsó munkahangert bontva jót vagy ujat olcsón bontott árban. légtelenítő csavarral együtt. vagy 2006- komplett alsó felső szettet karral stb vel... lehetőleg ujat 10000 .- ért
ez kibaszott komoly volt. a kisgyerek azért szépen megcsinálta a 2 est. viszont az a játékhelikopter nem volt szar! bár ha elromlik és levágja jarvis fejét biztos nem örültek volna neki a táborban. mindenesetre szerintem pár motor ára biztos van egy olyan kis szitakötő.
Haaa,nem vagytok egyszeruek,az biztos.
De komoly a helis cam.
na még egy zárórugás viktorba aztán megnézem a videót .

a szerelésről és kókányolásról egy ucsó momentum.

még egy hete sincs hogy viktor 5 percenként írt egy sms t vagy hívogatott ,hogy taknyoljam meg a váltó léptetővillámat és mehetünk hajtani. mindenféle kókányolási javaslattal előálltál ami létezik a pelettán. hegesztessem fel és reszelgessem ki formát. co val rakassam fel és köszörüljem le. vigyem el neki majd ő.... stbstb... egy olyan kis vacak alkatrészről beszélünk amivel 4 hétig szopattak kecskeméten mire leküldték. hozzáteszem 1000 ft os valami. és a csillagkerék amit léptet. kicsi vacak ámde pontos megmunkálásu és edzett acél alkatrészről beszélünk. amihez mintám sem volt hogy neagyisten megkókányoltassam viktorral. és engedjek a könnyű, ingyen ,ámde igencsak hitvány javitás csábításának!
inkább kivártam a végletekig szopatott módon idejutó uj alkatrészt és 10 perc alatt véglegesen a helyére került. ami kb újabb 5-10 évet gond nélkül bírni fog és nem kel lebontani a fél motort hogy hozzáférjek és nem működö kókányt ujra cseréljem...

na mikor ez megérkezett akkor dobáltam fel gyorsban a kuplungot és eközbe viktor irkált és hívogatott pont mikor a kosarat raktam a helyére.. baszkuráltam halkítgattam a telefont olajos kézzel idegbetegen, hogy hagyna már békén szerelni..... nos ekkor történt meg az amit itt részletesen leírt ,hogy egy szaros kis hézagolót nem jó helyre raktam hanem a kosár alá és nem az agy és a kosár közé. ekkor huztuk le légkulcsal és lett lerepesztve a futam széle mivel nem volt alátámasztás a rossz helyre rakott hézagoló miatt. miközben viktor egyfeszt hívogatott na ,hogy állok és megyek e velük hajtani mert tudnia kéne hány ft ba lesz neki a hajtás ha én nem ülök be hozzáá...

na most pedig nézzük a videjóóót
alul ugyan olyan ráhuzos mint a KTM-é csak két gumi cső darabal meg kell vastagitani a műanyag csöcsöt... fent pedig kell rakni egy darab sk-szalagot és ugy a gyári gumi bilincs.... jahh és olyan a fénye beszabehu.. teljesen tökéletes éjszakai endurora
Köszi!

Nekem amúgy dizájnban is jobban bejön a WR-é
igy csinálja Jarvis mester.. , de Walker is gyönyörűen oldja meg, Chris-en látszik hogy be van fáradva...azért feljut ő is...

2012 RBR Appetizer. (Előétel)

http://youtu.be/XOSNUCjJN_8

http://www.youtube.com/watch?v...
35/35 wattos halogén, nem tudom melyik fajta, de a jo fény inkább a belül full lencsés foncsornak köszönhető, a strapabirás meg az előre hegyes vastag plexitnek...
enyém kapott már haveroktol olyan köveket mikor bent mentem a picsájába, mondtam is magamban ha ettöl nem tört szanaszét akkor ez örökös... jahh kapsz ilyet már 6 ezer ft-ért ...

a KTM-é szép de full szar... eleve a cseresznyés égő terepre alkalmatlan folyton elszakad, a lapos plexit meg rögtön szétreped ha követ lát... és arany árban van...
Bálintgazda, újabb ötezer forintos (+ ÁFA) kérdés:
a dDzsamaha fejidomban, amit a GG-ra applikáltál, milyen típusú és milyen teljesítményű izzó van
figyu.
én ajánlottam nekik...
mert mondtam az út több mint sok főleg két napra..az förtelmessen sok.
igy már azért érthető a 15km a hobby nyomon.
mondjuk mi mikor kiértünk... reggel hatos indulás egykor értünk ki.. délután még csapattunk kicsitt..de csak csizmát vettünjk fel semmi mást.
másnapra volt az ütős harmadnapra a délután kettőig +utazás haa megent 7 óra...
na az agyrém.
már eleve a 7 óra az agyrém...nekem a 4-5 óra az elég egy utazásból... abból kiön karánsebes vagy a bihar ezen oldala..zaránd....ill magyarországon bár hol(ami nnél nincs távolabb.hahaah

mondtam is déwnek.. gyeeertek csak gyeeertek.
majd kaptok vezetést..meg hobby nyomot de azt mondta riki inkább menek a pro nyomon kényelmmessen mint itt nálunk leszopassam őket nagy R rel...
hát mondom ez nem szép
végül is igazuk volt... jót is autókáztak...mert ha egynap kilenc órát autózól 4 et motorozol..akkor nem a maotorozás miatt autózol hanem az autózás miatt motorozol...már csak hogy képbe legyünk már az ok okozati összefüggésben.
de egy biztos 30-50km motorozásért utazni 18 órát..az extrém de nem kicsit..még jó hogy nem egy napra mentek.
mert végül is a matek kijön 9óra utazás..0órától...9ig kilenctőlaz még jó is mert nagy R el is kilenckor indultunk minden nap.
következő lépés: motorozás hat óra az az 15óráig....az azért lássuk be elég is..
haramadik lépés,hazaút: kilenc óra haza és már otthon is vagyunk élyfélre..egy napot baszunk el és motorozás is vót..

a matek kijön, csak ezt ember nem birja ki...úgy hogy kő motorozás van azalatt a 6 óra alatt.
jó jó itt a fórumon van aki ezt kibirja sőt 9óra út 18 óra motoroozás és 9óra haza és ez is vbelefér nek iegy napban..de csak neki
micsoda szép nagy görcs csomót növeszt az ujjam a törött részre...elég tréfásan néz ki..

egyszer egy dokitol hallotam , mikor a gerincen volt eltörve hogy a csont soha nem törik el ugyan ott, mellette lehet de ugyan ott sose ,hasonloan mint a hegesztés.. a test ugy ráerősit kalciumban azon a helyen hogy ott tutti bombabiztos lesz...
motoroztathattad volna Dew-et meg rikit, ha össze beszéltek...nekik se kellett volna anyit utazni,
az elő nap kb 80km mentük..gyorokig 15 perc utazás azért volt...
másnap egy 50est, 9től egyig..na az volt a hab a torkán...
este meg csak bambultunk...
persze az összes mumust.. mik nem hozták a formájukat.. a nagyplaccról a mibe a nyomba bele van borulva a nagyfa és felürröl kerüljük után a meg zorró..
na azt a 3-4 zorrót egy zorróból indulva nyíl egyenssen fel a tetejére...az is csalódás volt..ezrét még kerestem pár helyet..csak hogy mennyen az idő..meg a motor