Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vazze vannak RBR-en olyan lefelék, mész le vagy 1 kilcsit, és olyan meredekben a fák között hoogy mindenféket huzol, de még a segglyukadat is összeszoritod mégis gyorsulsz, és azok nem szétválos nyomok.. mindenkinek benne van pro-expert-hobby mondanom sem kell a fél mezőny ugy tolja le a motort meg lapján lehuzkodja ...szoval elég meredeknek számit...

talán nem véletlen hogy az RBR lapján ugy van fenn hogy a világ legnehezebb extrém enduro versenye... és ez szerintem szorol-szora igaz...
ez tényleg gáz mikor már ezen a kis semmi szaron nem tud átmenni, és benevez EXPERT SINGLE...

képzelem mit fog csinálni a sáros erdőben mikor a legelső komoly sziklás zorrohoz oda ér....

elmegy nyafogni Fernandeznek hogy ez tul nehéz, meg nem normális.. aztán hazamegy

amugy egy Görög csávo és tutti a fészbukra gyur, jo drága kép lesz..
nekem biztos hogy nem lesz...

az ujjamat sem birom ráhajtogatni a kormányra, és ilyen kézzel egy expert nyom csak szenvedés lenne...

viszont évek ota dumáljuk ezt a forum talit... ezt megejthetnénk valahol az ország közepén, mondjuk a pilisi föld csakrában Zéénél, olyan ottalvos kétnapos sűtögetős motorozos kislányos buli..
minden a fejedben dől el, és persze a gyakorlás is nagy segitség..
Szevasztok
Tud valaki egy eladó olcsó GG hátsó kereket?
Vállad hogy van Gecsa? A szivárvány melyik színénél tart?
Ez a leásott gumi mindig akadály lesz számomra. Valószínű, hogy az első alkalom pecsételte meg kapcsolatunkat. Messzi földön történt, úgy emléxem rá, mint ha ma lett volna... ("ADJ GÁZT!" - első lámpa - sárvédő - édes anyaföld) . Sose láttam még közelről ilyet, ki gondolta hogy létezik? Na azóta ha meglátok egy gumisort az mindig 2esélyes. Ezért készült el ez a kis tünemény, mivel itt a környéken nem volt még ilyen akadály - így lehet gyakorolni (bárkinek). Általában át sikerül ugrani az alacsonyabbakat, de ez még nem hagyta magát.
A teleszkóp használat nem hülyeség, megpróbálok odafigyelni rá.
NEM lehetetlen,csak lehet nem itt kezdeném a prologot a RBRán
csak a termeszetes akadalyokhoz van szokva,a mestersegest nem birja
odahaza a jutubon könnyebbenek tűnhetett neki téli estéken .
Ha az ott elfáradt,akkor nem értelmezem a faszit!
Legfeljebb HÜLYE
a 107 esnek fekete ruhában a legvégén ,jó a kondija! biztos nem lesz baja az erdőben egy óra után :)) az ilyen barom minek megy el ilyen helyre ? tán kell neki a fészbukra a fénykép?
Beszeltunk,nekem nem lesz Erdely most,de remelem nemsokara kijutok.

Neked jo motorozast,es keszulj a sok pancelos gyikhussal,tesco energiaitallal ,mert latod ,a motor most tudja amit kell!

Hát ennyire azért nem vagyok motorbuzi, a garázsban a helye, nem az ágyban a csajom helyett
Majd hozzá edződöm valamikor, csak most tényleg az lesz, ha elbambulok, taposhatom a hátsóféket, mert gázra 1,2 ben sima pirulett kurvára szokatlan most még, de lehet jobb is, hogy így alakult, mert ha a DT után jön hirtelen ez az erő, ami most lett benne, lehet már rég abbahagytam volna a motorozást, mert így 4 év tapasztalat után is oda kell figyelni ennek a kordában tartására.
Jó motor ez, ha meg van csinálva rendesen csak a hekkelések bírják el a megnövekedett erőt

Persze ezt lehet csak addig mondom, amíg ki nem növöm és rá nem ülök egy 3T re

Ujjad hogy alakul? (szar ügy a ficam)
Beszéltél Raaay-el? Lesz Románia hétvégén?
Sot ha meg lenne tuningolva,meg tobbet szamitana.

Megprobalhatsz adni 1mm elo,utogytast,h erzed e h mi valtozik...


ja me a 9 es gyertya sem hulyeseg,pl krosszpalyan
mindegy, a lényeg hogy jo és megy , ha tul erősnek érzed akkol az áttételen változtass, nyersz némi elfolyathatoságot, kicsit szelidül a holmi nyulosabb lesz ami extrémkedősben hálás dolog...
Mind1, leszarom, megy oszt jól van, betudom az imáknak, ennyi elég Majd egyszer a kuplung és pöpec
Bár addigra lehet a váltó léptető is megadja magát csak kopik, még ha bőven szervíz intervallumon felül is volt legutóbb.
Megeshet
de akkor sem értem, hogy dobhat rajta ekkorát egy más előgyújtás térkép, mert lényegében csak ez lett más elvileg
A törött mágneses forgórész lett lecserélve a múltkor, az is sokat dobott rajta, most meg a lendkerék megkapta a párját az alaplapot+CDI-t is, lehet ezzel volt jól összekopva

Alaplapot csak azért cseréltem, mert ebben több vezeték illeszkedett a CDI re, kevesebbet kellet így faragni, az én alaplapom egyik dugója se lett volna jó sehova
De ez dettó ugyanazon gyújtás feszt adja ohm alapján.

Gyertya az van benne ami volt, bele akartam tenni egy 9est, mert a GK szerint BR9EV kéne bele, de a 9 es gyertyám nem a saru között húzott ívet, hanem a gyertyán belül. MAradt a 8as, meg ilyet veszek tartalékos is, BR8ES.
Lehet eddig ellentuning volt benne ,most meg tudja amit a gyarban megterveztek azok a hulye japan mernokok
amugy az also tekercset is lecserélted? forgorészt a hekkelt mágnessel..?
szerintem a régi nem adott megfelelő erős szikrát...lehet hogy nyomáson... és talán attol volt annyira benyás a gyertyád... persze csak akkor ha most nem az...