Túl sok adat nem szokott gondot okozni, inkább a túl nagy kupi
Telepítsd újra oszt megoldva, hacsak nem szállt el a hardver.
Nálam mindig 2 partíció van, C re megy a Win meg a szarságai ami csak azzal működik, D re meg ami kell, fontos adat, ha elszáll ez a szar (netes gépet 3 havonta kell kb reinstall) Wint letakarítom a fontos cuccokat meg nem kell mentegetni
Sokan meg megcsinálják, hogy csinálnak egy mentést a szűzen feltelepített OP rendszerről, aztán ha lehal 10 perc alatt visszamásolnak mindent és kész a telepítés.
Ez mind ingyen tanács volt, nálam nincs tarifa
Kedves titokolvasók, ki miért olvassa a GG fórumot?
Kíváncsi lennék a statisztikára, kéne összedobni egy oldalt, ahol felsorolunk alternatívákat és névtelenül jelölhetnek
Na még meg se sütött a Nap, de már hülye vagyok, mi lesz ha kisüt
3T a jövő
Mondjuk szerintem a kocsikban is a 2T irányába kéne inkább tendálni és kiküszöbölni a hibákat...bár ki tudja milyen kompresszoros cucc lesz a jövő, mivel benya csak elfogy előbb utóbb
szokott ide írni a srác,csak inkább ő is titokolvas,minthogy írna...Thommy07 néven
ügyes a srác,csak elégedetlen...pont úgy akarja csinálni ahogy te is leírod...tempóból átugratva,ahogy Taddyék! gyakorlás teszi a mestert,lelkes! neki és még 1-2 embernek köszönhető az akadály kivitelezése
ilyet láthattál is,de nem ezt a darabot,ez nem okr-es
iszonyat szép,és nagyon dícsérik, lassan már tényleg a 4Thez hasonló a menettulajdonsága,annyira kezelhetően,adagolhatós,erős
igazi 3T ahogy szoktad mondani
Mik vannak, te és a suzuki , de ha volt 3 db akkor csak nem lehetett olyan szar
Nekem nem volt baj a hengerrel eddig
Múltban egy darab RM250 el mentem, de az szét van reszelve pályára, alul nincs benne semmi nyomaték, viszont ha elkapja a fordulatot, megy mint a meszes, a mostani RMX-em ami van"volt", nem sokkal gyengébb ettől felül sem, csak ebben legalább alul is van erő, illetve ez kimondott versenyendúró változat RMX250-R, műanyag tankos, egy rakat cucc RM benne, a gyújtás is valami RM baszás lehetett, de ezt csak ebbe rakták 98-99 ben, se a korábbi RMX se az RM CDI nem jó bele 1:1 ben, ezért rendeltem inkább komplett(trafó+tekercs+CDI) RMX gyufát, szóval még variálhatok is
A digitális programozható CDI-k már a jók, abba olyan térképet raksz, amit akarsz, persze az se kapcsolható, ahogy Raaay szeretné
Gondolkodtam olyan megoldásban is "régebben", hogy újabb RM blokk, abba RMX váltó, esetleg gyújtás és bele az RMX be
Majd valamikor egy KTM EXC vagy egy GG EC-t kéne szerválni, EXCn még nem ültem GGn igen, nekem fura volt a felépítés is az RMX hez képest.
Dew rm 250-et én is elkoptattam réges régen vagy hármat... szerettem occso volt és jo.. egyedül a henger nicasil volt mindnek gyári konstrukcios elbaszásilag szar , meg a harmadik fogaskerék szarakszott néha..
jahh gyujtást nem mértem soha egyiken se, csak ugy mondom..
Telepítsd újra oszt megoldva, hacsak nem szállt el a hardver.
Nálam mindig 2 partíció van, C re megy a Win meg a szarságai ami csak azzal működik, D re meg ami kell, fontos adat, ha elszáll ez a szar (netes gépet 3 havonta kell kb reinstall) Wint letakarítom a fontos cuccokat meg nem kell mentegetni
Sokan meg megcsinálják, hogy csinálnak egy mentést a szűzen feltelepített OP rendszerről, aztán ha lehal 10 perc alatt visszamásolnak mindent és kész a telepítés.
Ez mind ingyen tanács volt, nálam nincs tarifa
Kedves titokolvasók, ki miért olvassa a GG fórumot?
Kíváncsi lennék a statisztikára, kéne összedobni egy oldalt, ahol felsorolunk alternatívákat és névtelenül jelölhetnek
Na még meg se sütött a Nap, de már hülye vagyok, mi lesz ha kisüt
Mondjuk szerintem a kocsikban is a 2T irányába kéne inkább tendálni és kiküszöbölni a hibákat...bár ki tudja milyen kompresszoros cucc lesz a jövő, mivel benya csak elfogy előbb utóbb
az a sok sávos Db az kellemetlen lesz sávváltáskor, nekem aki 2 sávhoz vagyok szokva
ügyes a srác,csak elégedetlen...pont úgy akarja csinálni ahogy te is leírod...tempóból átugratva,ahogy Taddyék! gyakorlás teszi a mestert,lelkes! neki és még 1-2 embernek köszönhető az akadály kivitelezése
iszonyat szép,és nagyon dícsérik, lassan már tényleg a 4Thez hasonló a menettulajdonsága,annyira kezelhetően,adagolhatós,erős
igazi 3T ahogy szoktad mondani
Nekem nem volt baj a hengerrel eddig
Múltban egy darab RM250 el mentem, de az szét van reszelve pályára, alul nincs benne semmi nyomaték, viszont ha elkapja a fordulatot, megy mint a meszes, a mostani RMX-em ami van"volt", nem sokkal gyengébb ettől felül sem, csak ebben legalább alul is van erő, illetve ez kimondott versenyendúró változat RMX250-R, műanyag tankos, egy rakat cucc RM benne, a gyújtás is valami RM baszás lehetett, de ezt csak ebbe rakták 98-99 ben, se a korábbi RMX se az RM CDI nem jó bele 1:1 ben, ezért rendeltem inkább komplett(trafó+tekercs+CDI) RMX gyufát, szóval még variálhatok is
A digitális programozható CDI-k már a jók, abba olyan térképet raksz, amit akarsz, persze az se kapcsolható, ahogy Raaay szeretné
Gondolkodtam olyan megoldásban is "régebben", hogy újabb RM blokk, abba RMX váltó, esetleg gyújtás és bele az RMX be
Majd valamikor egy KTM EXC vagy egy GG EC-t kéne szerválni, EXCn még nem ültem GGn igen, nekem fura volt a felépítés is az RMX hez képest.
jahh gyujtást nem mértem soha egyiken se, csak ugy mondom..
na azota beépült még egy mobil vinyo... az volt a gáz hogy tul sok adat belassitotta a holmit, és nem birt számolni a gis genya...
de egye fene....kapjuk
http://youtu.be/JX0R6JJsCnc
http://youtu.be/NkZ3CykGx3c
http://www.youtube.com/watch?f...