wakok vagytok.
az .
mi a geci lenne más..
wagy alumínelyum vŐdör ..motoralkatrészeknek.
rohadjak meg ha akármi mást láttam volna benne...
pedig blokkvédőt akartam 525 re valót kinézni belőle..de nem sikerült
most akkor ez hogyáll..vagy ki van fÓrdítva
Szali.
na mia szitu ..hol az öt perszenkénti jelentés...
Vagy ezt a kereskedőt is ..megölted?
vagy a nyócvan 4millió kétszázötvenakárhányezezr hatszázhuszon hatos alkatrész beépítésre került?
én meg attol szakadok a röhögéstöl hogy bekapcsoltam az elöbb RBR live tv-t, erre az megy kiscsaj miniben oda megy a beérkezett sráchoz elkérni a gps-t hogy letöltsék gyorsba, a kameramann meg a csaj seggét kamerázza folyamatosan ... extrém enduro basszod...
furkodjál az oldalára meg az aljára nagy lyukakat, és mikor felrakod elötte vastag szivacs kocka a védő meg a váz közé, akkor nem fogja megrakni sárral közte...
akkor ez a zember kisértetiessen ghasonlit orosz barátomra aki a kinai határ mellett laki valahol a gecibe... és repülövel jött 2009ben...kölcsönmotor 2005ös450exc és --otthoni wr 450vagy mia retek..és azt mondta a hogy miez a ktm mert az ő otthoni jamahálya..milyen endúó ..a kátélyem meg egy szar...persez angolulbeszéltünk merrt az éeltünk elején ránkerölszakolt oroszból már senki nem emélékezett csak az abszolút vodka kifejezésre.
szóval mondom kiccsávónak lassijá mert itt minfenki ktm ugyhogy ezt nekünk nehéz lesz beadagolni. .
kb 1500m magassan volt egy geciemeredek lefelében...megindult és oldalra egy neki szakadékban ált meg a motor.. csak két méterrel a tetej e alatt de a fák olyanok voltak...nem birta egyedül visszahozni...másfél óra alatt!persze..4en hip hoppp rip ropsz felhoztuk..mondom jöjjön velünk mert utánunk nem járnak csak a döglött fókák..meg a lekvárkapáló predátorok..de 10perc után sem volt hajlandó elindulni..a kkor fogtam a tsipet tsapatot és elindultunk...
még 40percen keresztül mentünk lefelé úgy hogy miree leértünk azt hittem kinában vagyunk...közbe csak a kÍnban voltunk..mert gyakrolatilag már nem birtuk tartani a motort..ugy mentünk néha fátó láig csúszva...azt hittem sosem lesz vége..olyan volt akár csak némelyik irásom..kinnn-szenvedés
szóval...
visszatérve a tsávóhoz a milyénk is 21 óra körüli idővel végzett...de a többi napokon dns-beültetései voltak végig...valszeg a második napon haztarepült az asszonyhoz....
ha nem vagyunk ott akkor este keresgélték volna...vagy másnap reggel.
de a seggedi angyalok..éndzselek megementőleg hatolódtak
és még egy kis érdekesség... a cseh klasszis páros Zdenek Cyprian, Martin Volny EXPERT TEAM-ben 10 percel jobb időt futnak mint a legjobb expert single,(4:38) pedig ugyan az a nyomvonal, csak ott mindkettőjüknek fel kell jutni...
ennek a két fiunak már rég a PRO-ban lenne a helye...
és JARVIS a kétlábon járo enduro isten, 4:25 alatt csinálta meg a PRO nyomot ami még sokkal nehezebb mint az EXPERT..
a PRO az tényleg olyan nyomvonal, sok helyen olyan küzdős patak felfelékkel hogy beszabehu....
bombajó segge volt legalább a csajnak?
akor lyessz
videókamerás fassza-l gondolkodás vs RBR-t felvenni normálissan
1:0
pedig ismét a legjobb időt futották expert team-ben
az .
mi a geci lenne más..
wagy alumínelyum vŐdör ..motoralkatrészeknek.
rohadjak meg ha akármi mást láttam volna benne...
pedig blokkvédőt akartam 525 re valót kinézni belőle..de nem sikerült
most akkor ez hogyáll..vagy ki van fÓrdítva
Szali.
na mia szitu ..hol az öt perszenkénti jelentés...
Vagy ezt a kereskedőt is ..megölted?
vagy a nyócvan 4millió kétszázötvenakárhányezezr hatszázhuszon hatos alkatrész beépítésre került?
és Ervin jön felfelé, ma már a 6.-ik legjobb idővel... hajrááááá...
ennyi erővel egy állványon otthagyhatná a kamerát bekapcsolva...
te egy örök úlyatmutató tsáwó vagy.
csak laptopot ne vigyé a közelébe.
nem látom pol boltont...
paul, wer ár lyú?
szóval mondom kiccsávónak lassijá mert itt minfenki ktm ugyhogy ezt nekünk nehéz lesz beadagolni.
kb 1500m magassan volt egy geciemeredek lefelében...megindult és oldalra egy neki szakadékban ált meg a motor.. csak két méterrel a tetej e alatt de a fák olyanok voltak...nem birta egyedül visszahozni...másfél óra alatt!persze..4en hip hoppp rip ropsz felhoztuk..mondom jöjjön velünk mert utánunk nem járnak csak a döglött fókák..meg a lekvárkapáló predátorok..de 10perc után sem volt hajlandó elindulni..a kkor fogtam a tsipet tsapatot és elindultunk...
még 40percen keresztül mentünk lefelé úgy hogy miree leértünk azt hittem kinában vagyunk...közbe csak a kÍnban voltunk..mert gyakrolatilag már nem birtuk tartani a motort..ugy mentünk néha fátó láig csúszva...azt hittem sosem lesz vége..olyan volt akár csak némelyik irásom..kinnn-szenvedés
szóval...
visszatérve a tsávóhoz a milyénk is 21 óra körüli idővel végzett...de a többi napokon dns-beültetései voltak végig...valszeg a második napon haztarepült az asszonyhoz....
ha nem vagyunk ott akkor este keresgélték volna...vagy másnap reggel.
de a seggedi angyalok..éndzselek megementőleg hatolódtak
Millen fémragasztó volt?
ennek a két fiunak már rég a PRO-ban lenne a helye...
és JARVIS a kétlábon járo enduro isten, 4:25 alatt csinálta meg a PRO nyomot ami még sokkal nehezebb mint az EXPERT..
a PRO az tényleg olyan nyomvonal, sok helyen olyan küzdős patak felfelékkel hogy beszabehu....