Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Volt még sok dolog vasárnap, de ha már szóba jött a pro nyom ezen része. Ez volt az a brutál feljáró, ahol Police men meg a román srác is harcoltak a zorróval Eleje is szopóka volt számomra, mély haraszt, nekilódultam 2 csőgyáz és a haraszt alatt valami úgy széthajigálta alattam a motort, hogy nem sokáig jutottam, vissza le...
Ricsi is rápróbált, de ő se jutott tovább. Police menünk se jutott sokkal feljebb, így nekiindult zorróban. Gondoltam nem is kísérletezek vele, ha ő is a zorró mellett dönt, mentem utána, legalábbis próbáltam, de én meg a zorró Na volt alkalom gyakorolni, lassú forgás és elindulás, rengeteget próbáltam, de nem indult el a motor, csak kicsúszott a segge. Utána már nem oldott szét a kuplung, na az kurva gáz volt, ahogy sebességbe tettem, már indulhattam is, így csak bukovári volt, vagy lefúlladt.
Közben Ricsi és a 2 román srác is haladtak feljebb.
Én voltam "legalul", ekkor már hűlt eleget a kuplung meg én is, s úgy látszik az a technika jön be itt is, hogy kis gázzal elindulok, majd rálövöm magam a dombra mint a golyó, nagy úgy sikerült jóval feljebb jutni, de egy gyökér megszopatott és eldobtam a vasat.
Police man kérdezte mi legyen, visszamenjünk, de nem nagyon feleltünk neki, mivel láta nem megyünk sehova Ricsi is pihi/gondolkozik merre is kéne, én meg a motor felállításával harcolok, azt mondta menjünk le. Nekem lefelé szarabb volt, mint fel Végül ezen a PRO nyomon nem mentünk fel, lementünk a hobby patakmederben. Felfelé azért az is szép lehet
lyessz.
faja kia túra faja leirás...
folytassátok.. akkor sokan voltatok..meg profi vezető..vagy többen is képben voltak?
a tankolópontnál mi ia voltunk a medve hegy onnan indult.. na azt lefelé csináltuk talán..de az lefelé eléggé szolpola volt ..vagy a medve hegy vagy az előtte rész mmár nem emlékszem.. volt olyan lefelé is hogy konkrétan minden exprert rálydel leszált és kb 20m ereszkedtünk a motorok mellett na ott dobogott ám a sziva torokban..főleg mikor oldaltkellett váltani...
akkor volt olyan hogy fokozatban full motorfékkel lefelé..mert az volt az egyik ok ami miatt kellettt nekem is egy endúró egyes.. mert felfelé még jó a hosszabb egyes de elfelé kötelező az a rövid féle.!és mit ne mondjak be is jött az endúró egyes krosszegyes ami felette van az maga a pazar feljárókban.

riki..az hat óra az már azért barátibb.
akkor hányan voltatok?ahogy néztegettem a leírást...legalább 10 vagy több
meséljetek még akkor nem irok több szerelőset mert olvasom a tiéteket
Hát az a helyzet hogy most a jobb karom durrant be és valószínűleg az első fékeléstől a ballal most nem volt baj
Ok,megbeszeljuk.


megyek elokaparom azt a ventillatoromat,megnezem mit lehet kezdeni vele
Csóri Police men is megszívta 2x egyébként egyértelmű, hogy piszokul tudott, de a cumi az cumi.
Először felfelé sárban, bement és elásta magát tengelyig, míg onnan kiszedte, rajta is volt víz
A másik az durva volt nagyon, lecsúszott a nyomról, gondolom meg akarta mutatni a könnyebb nyomot és leborult az igencsak meredek oldalba, egy fa fogta meg a vasát fejjel lefelé
Amikor megláttam, mondom leszarom a gyökeres fellépőt a végén feltolom ott, nem megyek ki oldalra, fel is léptem sikeresen ez tuti RBR profi nyom volt, még az elején mutatták is, merre meg y hobby, merre az expret.
Borulás mentől kérdeztük kell e HELP, de azt mondta nem, küzdött még vagy 5 percet és akkor mentünk oda 4 en a motort átbillenteni, közben Ricsi sisakja úgy gondolta lemegy a völgybe vissza szegény mászhatott le érte, lefelé hagyján seggen, de felfelé, nyégkézláb is nehéz volt. A Police menünk pedig ott oldalazott fel Igaz a farát az elején alátámasztotta neki a másik román srác, de ügyes volt nagyon.
Telin szívesen válaszolok
Működnek szívességek és így más a felállás
Nem a kuplungolgatastol durrant be az alkarod?azert egy rm kuplungot huzogatni.....megedzodsz a vegere biztos
MEGFIZETHETETLEN!
Itt nem írnék összeget!
Hat gratula,szep hetvegetek volt.


Kb mibe faj egy ilyen tura?szallas,vezeto,uzanyag...
Hát ha összeadjuk az ott lévő motorok életkorát akik jöttek a pro nyomra, meg vesszük a 98 as vasamét, nem tudom eléri-e a 14 évet a KTM ek össz életkora
Jó ez a vas, nem kell erősebb, a kuplungjával szívtam csak, de arra számítottam, az majd csere RM250 -el is volt egy gyerek, szívott mint a torkos borz, de az a srác is szívott vele, aki KTMEXC200 al ment, csak felhozta az RM250et, mert a lovas nem boldogult vele, szóval kurvára nem mind1, hogy krosz vagy endúró
Igazából volt még első nap egy yamahás de ő az életéért küzdött és a többiek is, mármint a román srácok is mondták hogy mi a faszért jött ő
Vasárnap volt még az indulásnál egy dr350 és egy 250 Rm is + wr 426,de ők lemorzsolódtak szépen lassan.
Wr es bírta legtovább ő még jött velünk a profi nyomokon,de ott a profi feljárót nem válalta be. Lehet azért mert ő ismerős volt arra
A lényeg itt Dew mester felforralta a vátóolaját! Így nem nagyon dolgozott a kuplung,nem emelt ki neki!
Na azt a részt nem is tudtuk teljesíteni mi kis faszfej motorosok,de innen a fórumról Szali,Viktor,Ronis csak úgy verték volna felfelé kis Zorróval
A srácok durvával indítottak, expert és pro (Ricsi jól emlékszem, hogy ezt mondták arra?) ziki zaki felfelé.
Ott az első jobbos zikiben nekem rögtön zakó is lett, túlfordítottam, motor leborult de így jár aki csak balra tanulja meg
Utána már óvatosabb voltam, csak több szakaszban pakolgattam, nem hirtelen egyben. Volt benne jó pár fellépő is, itt rengeteget álltunk, vártunk azon riderek által, akinek ez túl sokk volt...megizzadtam rendesen jómagam is.

Miután itt felharcolt mindenki, volt egy nyom, ahol elváltunk, jobbak mentek felfelé többiek kerülő lájtoson. Itt érdekes mód nem bírtam ráfordulni a lópikula nyomra, 3x estem el végül felmentem, de elvesztettem a nyomot mert elágazott, így vissza le, lefelé az durvább volt, mint fel. Lefelé gáz zorrózni számomra.
Jött egy román srác és vele felmentünk.


Fent a hegytetőn jött a durva lefelé na itt volt az amit a Viktor mondott, hiába húztam a féket, motor csak gyorsult, egy fa fogott vissza a lendületből., de ez után jött csak a java, köves patakmeder lefelé ami a képeken van. Először állva próbáltam de zakóztam elég szépet, utána ülve, de úgy is elestem, aztán tolós módszert alkalmaztam én is több helyen...persze így is elestem
Ez a köves lefelé csak tényleg úgy jó, ahogy a román srácok mondták, a végére elgurult a gyógyszer, felálltam a motorra és lesz ami lesz alapon bezúztam lefelé, érdekes, így nem estem el, bár az adrenalin szintem az egekbe volt, mert a motor eleje igencsak dobálózott, végül sikerült lejutnom, csak nem jó irányba mehettem vissza a köveken, nekem felfelé egyszerűbb szóval ez nem volt akkora gond, majd keresztül át a köveken az árok jobb oldalába, onnan le, majd át a patakon ki az útra. Itt majdnem lefürödtem, kicsit csúszott a kő és kevés volt a lendület. Itt is dekkoltunk rengeteget, míg leért mindenki.
A patak fasza volt, gyors folyású volt ahol szép mély és fasza hideg, ez kell nekem leginkább ,itt már ki voltam mint a picsa

Ezzel szépen el is ment jó sok idő, ha minden igaz, lementünk vissza a tanker pontra, mert azt mondták a srácok a szállás 40km menjünk fel motorral. Valami nem stimmel, mert Zéé már itt nem jött velünk és előtte még ő motort cserélt egyik román sráccal is, mert elment a féke is, meg a kuplungja is a bergen Romángyerek fogta a fejét, amikor leért a berggel, de tök rendes volt, mert simán odaadta a motorját másnak hogy ne harcoljon a szar vassal, inkább jöjjön le az övével ami műszakilag perfekt.
Nekem itt csak az rémlik, hogy azon imádkoztam végig csak le ne boruljak, ez volt a ziki zaki lefelé, itt volt az is, ahol lementem a nyomról és végül leborítottam a vasat. MEg itt mondták, hogy csak is sebességben guruljak lefelé, mert miután lelöktem a vasat és próbáltam felállítani, az majdnem tova haladt még vagy 10mt lefelé szóval kell a sebesség és kulunggal gurulni lefelé

Ez volt a bemelegítés
MI meg Căpâlna, Alba, România alatt vagy 6km-re ahol sztem ti is tankoltatok
Szóval
Dew volt az egyetlen rizskalyha motoros,megmentette a japo nep becsuletet

azert biztos elkelt volna a Szali fele 3 baros huto sapkabol 1db
Igen Sebes! Ezt pont neked írtam mert említetted ez a helyet
Valóban nagy királyság volt és a vezetőnk volt a szalagozó arc és a helyi serif is/ rendőr/ Szóval mint a királyok
figyu..sebes.. jól olvastam..?
odáig bár mikor...az sibiu előtt van jócskán..ott voltunk először sebes alatt capalnaban.. ott van a kanbodzsa is...
az a rész a jó.. az 1,5 órával rövidebb innen..
és az az ember vezet a ki kiszalagoz...na az a nagy királyság.
és déwet sem öltétek meg...bakker az király.
ha esetleg kicsit részletesebben is beszámolnál..elolvasnánk..én is meg sok fóum titokolvasó is itt verné a rá a ... kaszát
déw.
nézted a többiek szemét mikor felettük öt méterre megjelentél és küldted a szakadékba a motort
néha..csak néha nem árt vigyázni a tecshnikszkákra..tudod az visz haza...ha nem töröd össze magad.
ha meg csak a tecsnikát töröd össez akkor ugy sem hygod ott vagy hazatolod leszopatva magad a sárga zöldig..vagy a többit szopatod le..
szali azért is volt jó mert oké hogy beszart de nem volt szivás...
pl az általa emlegetett hatötven hb az szopatott le minket úgy hogy szegény szali motorján keten akkor még 525tel mentünk 70km betonon..a 6 főúton
még a boldog 525tel..na anak osz nem volt hibája..
egyszer hajtókaros lett a prolongtól...faszán megkapta a régi 525 sxem használt hajtókarját.. összeraktam és láss csodát utána is ment még vagy sok sok évet..pedig kókányberci csinálta a schufni műhelyben...se légkulcs sem semmi ...
volt egy csavarhúzóm..egy villáskulcsom.. oszt kész..de lyaú lett
HALI Evribódri!

Ami nekem nagyon bejött a hajtásba: végtelen szeretet,gyönyörű táj,emberség,és persze a romaniacs nyomvonalon való motorozás!
A lényeg: olyan vezetőnk volt aki a Sugag és környékén/ SEBES/ szalagozza ki a nyomvonalat! ! !
Helyismeret és tudás is volt úgy gondolom
Mehettünk a hobbitól a profi nyomon is! Mentünk is
Talaj ideális és nagyot fogó volt szerencsére!
A dew 9 órás útja nekem csak 6volt értelem szerűen,de bárki ott lett volna közületek akit érdekelt volna a dolog nem hiszem hogy valakiben ez maradt volna meg! Nekem világbajnok motorozás volt és még vasárnap délután is vigyorogva éreztem magam és felpörögve!
Baszott jó volt!
Boldog ember vagyok hogy ez a motorozás összejött és szerencsére lesz még folytatása is
szalinál néha úgy érzem..megált az idő.. egyhéten hivom kétszer akor az már állandóan hivogatsz tipus...
dehát ez van...
mindég zavarom ..végül is miattam rossz a verdája..
ebben is ha hibás mega-van..zarándol a hibás

de ez a videó ez jó..dzsárvisz ügyes... a jonny walker meg... hihetetlen...
ő az első olyan extrém endúrós aki nem nem majd 40éves és jól nyomja..van kitartása hozzá tud is...figyel is a szabájokra!lásd erzberg!meg is lett az eredménye...

hajrá jani.
meg jarvis
Mikor mentek legkozelebb?
ez hol van..csak nem valami homokbányába .
szali. nincs harag..én nem haragszom rád ha kijössz..külön és 15 perc után ráhagyod...nem belém rugsz ilyenkor..hálaistennekk...
ilyenkor csak szegény sx 250et rugdosod...
legnagyobb duma..állunk és nézzük a hamvaibol 15 bónuszpercre feltámasztott sx turulmadárt..már szali is lenyugodott nem rugdossa...csak megszólal...
-figyu elviszem lyapánmotor fesztiválra és ott benevezem a ktmégetésre..már ha van ilyne nálunk..ha nincs..hát majd mostantól lesz.
ezekkel nem lehet menni te könnyen vagy mutat nagy R re mert igy is kell új verda az verda...
mondom: szali nyugodj meg mennek ezek..látod a karbi is jó lett..csak nem kell minden egyes okostóbira hallgatni..ha van hozzá táblázat.
-nézd meg az enymet is..az is megy..
-na az is kész csoda..

ugyhogy szali..nyugodj meg..a megpersejezett mókahengered..jó..
ha szarlenne... vidd vissza csinálja meg rendessen...ilyen persely mellé meg a hegesztett labirint tengely léptetővillád..még jól is mutatott volna

figyu az utóbbi időben kicsit sok lett a pszihó motorozáskor..állandóan panaszkodsz..nem értelek.. a kkor válts hobbit vagy motort..vagy csak vidd el szerelőhoz..mond neki javitsa meg..két hét múlva meg hozd el és akkor meg jó lesz....
Ennyi.. szarfűrészelés vége

déw mesélj már..vagy ricsi megtiltotta?
ha ezen a fórumon mindenkicsak zat meséli el amit szabadna akkor egy eléggé latymatag és béna hely lenne..uyghogy gó deddi
szerintem letört volna. Egyik helyen lementem a nyomról és ott voltak alattam vagy 5-6 mre , na oda hogy menjek le...hát lelöktem a vasat és seggen lecsúsztam utána, ott fordult vagy 2őt szerencsétlen
Készülsz erzbergre?
Jó lett