salytostelyfölöslángosban gazdag lyaúreggelt csinálok
krisz hivott este csak 2-3 percre gyakorlatilag kilenctúl tizig a 10 perces munkára épp csak maradt időm ..úgyhogy volt élménybeszámoló nem kewés.
szóval innen segged környékérúl leirom a siroki racét egy pösti...ÖÖÖÖ...illletve A buthakeszi csémilyon lemesélése alapján.
szóval.. pénteken az edzésen senki nem ment föl.
el is könyvelték hogy ez lehetetlen és krisz elkezdett beelmegyarázkodni hogy ezt higgyem el olyan egy parasztgázzal nem lehet...nekem praúbálta bemesélni..nekem ezt hogy a paraszt gáz ilyen esetekben de valószinűleg... erre ráaludt az északa és azal kezdte a felfutót hogy a negven indulóból ő volt az első aki csont nélkül..(egy lábletételllel,de én azt mondom ez csont nélkülinke számít ) felment a tetejére...azt nem mondta hogy paraszt...olyan lyaúfajta seggedi gázzal...ment volan felfelé csak annyit mondott három nyélen . egy dolgot baszott el a marhálya hogy nem kötötte fel magára a haverjának..az éhenkórász papinak -a csirkehúsos pizzát egy lágyfos colaval együtt egy..mert úgy lett volna igazi az élvezet ha ott a tetőn meghívja a haverjait egy krisz görcs féle büfé(maradék )menüre.
igy a him..alálya meghóditása után, korgó gyomorral buktatta alá a motort és alig halllható ováció mellett elindult lefelé.
naszóval az ember aki elsőnek felment százig... mindjárt átira az addigi forgatókönyvet a többiek fejében ...és egyből mindenki a győztes nyomban próbálkozott..a krisznyomban
hát ez rajta kivül még 6 lálydelnek sikerült..úgy ahogy felcibálni a motort.dehát fent voltak 7en .. és mivel csak egy győztes lehet..ezért a versenybirák hosszas anakodás nélkül 13mp alatt kihirdették ..
az a hét lowag lépjen elő...
a többiek meg hátra...és fussanak fel újra erre a hegyhátra
na ekkor már azért szorult a hurok a nyakak körül mert krissz görcs barátom már az utolsó nekifutó lett ,de ezzel nem is lett volna baj de az új ktm xc 300as gasgas hengerfejjel kombója..beadta a:
na innen vigyél fől gyalog ha győzni akarsz buzi 5.nullás veziót.. .
miért 30 pont nullás..mert a végén már 5 alkoholmámorban úszó motoros -erőteljes háturról történő farokidomra gyakorolt erőhatására volt szükség, hogy a makacs ktmgasgas kombó újra életre kelljen...úgy volt vele a makacs rozinánte...én már felvittelek egyszer a hátamon most meg vigyél TE.
azt mondt krisz az ötmarha erős motor úgy ment alatta mintha húzta volna a gázt...de egyszer csak a 100adik méter végére beröffent..ennek csak egy ember nem örült szivből ...na ö lett a második .
azért dzsi dzsi...nyugodj meg az is szép eredmény..bár az utókor csak arra fog emlékezni...ki lett az első
mert a 7 lovag közül egy sem ért fel a rövidített felfutóval...de legmagasabbra akkor is krisz jutott
a sorrend:
1.förszt, a bajnok a csémpilyon ktm -gasgas kombó 300as
2. (szekönd) GG300 ec
3. (törd) kx 500 dÍnó-szaurusz ..a megamedve..a kétütemű erőgépek ne továbbja
krisz a végén nem kapott semmi használhatatlan utalványt meg csizmát meg semit.. kapott egy érmet meg egy papírzacsit. annyit súgtak a fülébe...azért nézz bele mielőtt kidobnád a kukába..mert akkor a kukás fiúknak lesz a egy lyaú napjuk
hát ennyit elárulhatok hog lehet hogy egyszer lesz jlyaú napjuk a kukásoknak... de az nem ettől a zacskótól lesz
mindenki álljon fel mennyen ki hugyozni, mert wége a szélesvásznú zarándol féle multiplexes vetítésnek
Dew!
Ma voltam megint test,de be kellett jönnöm elment az alapjárat!De most már megtaláltam a tuti hibát,de majd személyesen elmesélem,mert így elég bonyolult! Holnap ismét test(vagy is ma)
déw.
ezt a karbirészt már magyaráztam ....nem?
a benzinszint ha ha a motor eldől akkor már folyhat de legkéssőbb 60fokban megdöntve ár folyni kell!... leghamarabb meg kb 30fokban ha annál hamarabb akkor magas az úszószint..a 45 fok a középérték és az ideális...ha megnézel egy zsér új gépet kb az is 45-50 fokban ha megdől akkor már jön a enya..de ha kicsit visszább állitód egyből eláll.
A nap másik tanulsága. Mondtam, hogy tuti sokat kap a vasam...
levegőcsavart tekergethettem, felül is szar volt, ott meg már nem számít a levegő csavar
Ma kivettem belőle a karbit, rámértem a benzinszintre s igencsak magas volt, de nem értettem mi a szartól, nem állítottam el.
Nézem-nézem, s látom, hogy a tűszelep végében lévő rugós bizbasz be van ragadva Na ezért volt magas a benzinszintem...kipucoltam, volt benne valami ganaj, majd csekkoltam, hogy rugózik-e rendesen, s most összeraktam így, kicsit még csökkentettem a szintet is és lám, megszűnt a füstölés, meg ki is pörög most már rendesen.
Majd meglesem a gyertyát, a melegedést figyelem, nehogy most meg túl szegény legyen, lehet az a plusz szint csökkentés már nem kellett volna Majd kiderül
Tanulság akit szopat a motorja (Laci ) érdemes ezt a rugós bizbaszt csekkolni, lehet ez szopatja az embert, hogy hol jó, hol nem, amikor épp beragad, akkor magas a benzinszint, amikor meg jól funkcionál, jó a motor
Nem motoros, ezt csak okulásként írom le másoknak, hasznos lehet, hátha más is megfeledkezett róla.
Tudtam, hogy vízkőteleníteni kell időnként a villanybojlert, de a tökömnek se volt eszébe. Úgy kezdődött, nem volt meleg vizem, megnéztem az éjszakait, le volt csapva, na akkor már fogtam a fejem lementem szétvenni a bojlert, az alsó műanyag vízes volt, zárlatos lett. Na mitől...basztam kipucolni, a vízkő meg jó nagy hőfokon szétégette/olvasztotta a gumipasztát, ami meg átengedett a bojlerből vizet. Kiméretem elvileg minden megúszta, de a fűtőszálról 3 órán át szedtem le a vízkövet, az anód kukás.
Kb 2KG vízkövet vettem ki a cuccból melegvíz nem lesz a hétvégén, se anódom, se tömítésem
Ami előny a dologban, hogy az éjszakai villanyszámla igencsak meg fog csappanni nem is értem csóri bojler hogy tudott még meleg vizet csinálni...
Szerintem kell 1 ventilátor a bukoba is
Itt akkora eső volt hogy már elállása után porzott
Itt is fülledt meleg van már régóta, úgyhogy irány halászlé főzés a haverokkal a Presszó kerthelyiségébe mert ott nem lehet kiszáradni
manka.. ... ide küld az esőt de izibe... mondom a dzsipiesz koordinátákat.
4 nap szakadó eső az arad és déva közti részere.. déli irányból.
dév a scorpa kb 2003 óta csinál ilyen kombószart.. a csávónak ha adsz egy 680 lc4 4et azzal is megcsinálja ugyan ezt.. de egy 525sx vagy 300ktm-mel meg még durvább is lenne.
az utolsó szali vs zarándol feljáró az ott iylen scorpagecivel kb a fa alatt 5 méterel nézné a tag..ezt soha nem csinálom meg..mert ott a talaj szétesős triálgumi számára alkalmatlan minőségű
krisz hivott este csak 2-3 percre gyakorlatilag kilenctúl tizig a 10 perces munkára épp csak maradt időm
szóval innen segged környékérúl leirom a siroki racét egy pösti...ÖÖÖÖ...illletve A buthakeszi csémilyon lemesélése alapján.
szóval.. pénteken az edzésen senki nem ment föl.
el is könyvelték hogy ez lehetetlen és krisz elkezdett beelmegyarázkodni hogy ezt higgyem el olyan egy parasztgázzal nem lehet...nekem praúbálta bemesélni..nekem
igy a him..alálya meghóditása után, korgó gyomorral buktatta alá a motort és alig halllható ováció mellett elindult lefelé.
naszóval az ember aki elsőnek felment százig... mindjárt átira az addigi forgatókönyvet a többiek fejében ...és egyből mindenki a győztes nyomban próbálkozott..a krisznyomban
hát ez rajta kivül még 6 lálydelnek sikerült..úgy ahogy felcibálni a motort.dehát fent voltak 7en .. és mivel csak egy győztes lehet..ezért a versenybirák hosszas anakodás nélkül 13mp alatt kihirdették ..
az a hét lowag lépjen elő...
a többiek meg hátra...és fussanak fel újra erre a hegyhátra
na ekkor már azért szorult a hurok a nyakak körül mert krissz görcs barátom már az utolsó nekifutó lett ,de ezzel nem is lett volna baj de az új ktm xc 300as gasgas hengerfejjel kombója..beadta a:
na innen vigyél fől gyalog ha győzni akarsz buzi 5.nullás veziót.. .
miért 30 pont nullás..mert a végén már 5 alkoholmámorban úszó motoros -erőteljes háturról történő farokidomra gyakorolt erőhatására volt szükség, hogy a makacs ktmgasgas kombó újra életre kelljen...úgy volt vele a makacs rozinánte...én már felvittelek egyszer a hátamon most meg vigyél TE.
azt mondt krisz az ötmarha erős motor úgy ment alatta mintha húzta volna a gázt...de egyszer csak a 100adik méter végére beröffent..ennek csak egy ember nem örült szivből
azért dzsi dzsi...nyugodj meg az is szép eredmény..bár az utókor csak arra fog emlékezni...ki lett az első
mert a 7 lovag közül egy sem ért fel a rövidített felfutóval...de legmagasabbra akkor is krisz jutott
a sorrend:
1.förszt, a bajnok a csémpilyon
2. (szekönd) GG300 ec
3. (törd) kx 500 dÍnó-szaurusz
krisz a végén nem kapott semmi használhatatlan utalványt meg csizmát meg semit.. kapott egy érmet meg egy papírzacsit. annyit súgtak a fülébe...azért nézz bele mielőtt kidobnád a kukába..mert akkor a kukás fiúknak lesz a egy lyaú napjuk
hát ennyit elárulhatok hog lehet hogy egyszer lesz jlyaú napjuk a kukásoknak... de az nem ettől a zacskótól lesz
mindenki álljon fel mennyen ki hugyozni, mert wége a szélesvásznú zarándol féle multiplexes vetítésnek
Ma voltam megint test,de be kellett jönnöm elment az alapjárat!De most már megtaláltam a tuti hibát,de majd személyesen elmesélem,mert így elég bonyolult!
ezt a karbirészt már magyaráztam ....nem?
a benzinszint ha ha a motor eldől akkor már folyhat de legkéssőbb 60fokban megdöntve ár folyni kell!... leghamarabb meg kb 30fokban ha annál hamarabb akkor magas az úszószint..a 45 fok a középérték és az ideális...ha megnézel egy zsér új gépet kb az is 45-50 fokban ha megdől akkor már jön a enya..de ha kicsit visszább állitód egyből eláll.
ahogy szoktam volt mondani krisz görcs
és kicsit úgy érzem ebben benne vannak a seggedkörnyéki éndzselok
krisz.. le a kalappal..
ne foglakozz semmilyen rossz indulatú köcsögöléssel
lyú ár de csémpilyon
Jól mondja Pálfy, kell hűtés a sisakba is
levegőcsavart tekergethettem, felül is szar volt, ott meg már nem számít a levegő csavar
Ma kivettem belőle a karbit, rámértem a benzinszintre s igencsak magas volt, de nem értettem mi a szartól, nem állítottam el.
Nézem-nézem, s látom, hogy a tűszelep végében lévő rugós bizbasz be van ragadva
Majd meglesem a gyertyát, a melegedést figyelem, nehogy most meg túl szegény legyen, lehet az a plusz szint csökkentés már nem kellett volna
Tanulság akit szopat a motorja (Laci
Tudtam, hogy vízkőteleníteni kell időnként a villanybojlert, de a tökömnek se volt eszébe. Úgy kezdődött, nem volt meleg vizem, megnéztem az éjszakait, le volt csapva, na akkor már fogtam a fejem
Kb 2KG vízkövet vettem ki a cuccból
Ami előny a dologban, hogy az éjszakai villanyszámla igencsak meg fog csappanni
Na mi volt Sirokon, ki tudja? Nekem semmi infó, szoptam egész nap
Itt akkora eső volt hogy már elállása után porzott
Itt is fülledt meleg van már régóta, úgyhogy irány halászlé főzés a haverokkal a Presszó kerthelyiségébe mert ott nem lehet kiszáradni
4 nap szakadó eső az arad és déva közti részere.. déli irányból.
dév a scorpa kb 2003 óta csinál ilyen kombószart.. a csávónak ha adsz egy 680 lc4 4et azzal is megcsinálja ugyan ezt.. de egy 525sx vagy 300ktm-mel meg még durvább is lenne.
az utolsó szali vs zarándol feljáró az ott iylen scorpagecivel kb a fa alatt 5 méterel nézné a tag..ezt soha nem csinálom meg..mert ott a talaj szétesős triálgumi számára alkalmatlan minőségű
Beszarás lenne, ha valaki a siroki feljárót úgy csinálná meg, mint a gyerek a 2:45-nél
Ezek szerint van igén y erre a triál/enduro kombinációra, ha már nem csak a KTM, de a Scorpa is piacra dobja
Kíváncsi leszek a videókra, még nem találtam
egyszerübb lenne ,ha önként magadra szerelnél egy kikapcsoló gombot.
milyen jó nektek szarrámotorozzátok magatokat....