van törhetetlen.... kettő is ..egyik a gumi ..de nem működteti a kuplungot mert elhajlik .....a másik meg a svédacél csak ha eldől letöri a munkahengert is de nem lesz baja a karnak
szevasztok srácok!
valaki volna olyan kedves és tudna nekem abban segíteni, hogy üzemórára lebontva mennyibe jön ki egy 250-es vagy ugy amugy egy 2t gasgas? egy körübelüli érték is bőven elég lenne, csak hogy tudjam összehasonlítani egy krosszhoz képest. ezen filózok, hogy endoró vagy krossz. krosszt tudnék olcsóbban fiatalabbat 1 évvel, endurót gasgasból meg 2000-es évjárat vagy 60k-val több.
Köszi előre is a segítségeteket!
Üdv.: AmBrUs
Ez a csávó se tudta mit keres azon a versenyen ahol elindult bocsi, de sírtam a röhögéstől
Viszont bemutatta az összes létező technikát, mit hogy nem szabad csinálni http://youtu.be/4tAl0kOe-Ao
http://www.youtube.com/watch?v...
A technikát figyeld 0:47 nél
Nagy ötlet , oda tökéletes, ahol nem lehet átmenni másként, mivel felakadna a motor eleje
Nézd végig hogy a másik profi mit össze kínlódik ott, aki "két keréken" próbálja meg.
Ha már csak egyszer nem kell hazafordulni miatta, meg órákat babrálni a háztáji megoldásokkal, akkor éri az árát, mert nem kidobott pénz, el lehet adni bármikor pár ezer ft veszteséggel-ha ráun az ember.
Persze a jó kézvédővel két legyet üt egy csapásra az ember.
Szerintem a legjobb, leggazdaságosabb, legkevesebb energiát (otthon és az erdőben) igénylő megoldás, ha veszel egy visszahajló "törhetetlen" kart, aztán mindig viszed magaddal az aktuális bringádra.
amugy jövő héten fogok legyártani egy savállo kézvédőt, elég viseltes már ez az alu...