hol lehet venni ajp kuplungszektort? és tényleg j e ktm hez? valami biztosat mondjatok már ha tudtok ne kelljen kidobálni a pézt.
zozi kifejtenéd mit baszik a karmantyúkkal? vagy mi volt az a célozgatás? nekem jó a hidró olaj ,de ha azon múlik rakhatok bele fékolajat is ha az a jó.
dév..
egy 100mm átmérőjű dugattyú a hengerben ahol a lángfornt hőmésréklete az 800c fok körüli.. szóval ott a dugattyú kőzép és a dugattyű tető átmérőnál a hőtágulás közel 0,5mm
a te qÚplungod ha nem éri el a 800c fokot..nincs mit aggódni
de ha eléri mert szét qÚplungolod magad
szóval nyugi..az 0,5mm az bőven elég!csak olaj jussan be a lamellák közé akárhol
Gyalog a mezőn,ment egy hadsereg,meg egyedül ,én.Azt mán lendült a lábam,amikó az egyik közel gyütt azt nyújtja a kezit nagy lépésekkel,én meg vállba vágtam Na,ez vót dewedemberes tanákozásunk
Majdnem írtam minek kínlódol,de eszembe jutott,endurózol lépésesben.Ha,Nagy tempóznál,akkor lemez sem kéne,de titok,me kiolvassááákk a a titkosolvasók azt alkalmazzák
Tudod-e vagy valaki, hogy a kb 140mm átmérő acél kuplung lamella és az alu lamellának mekkora a hőtágulása átmérőben? Kuplung üzemi hőfok tájékon érdekel a dolog. Előre is köszönöm!
Megcsináltam ezt a fost 1mmes savállóval, oldal irányban annyit mértem hézagmérővel, amit számoltam 0.5 mm, csattanni már nem fog viszont ha oldal irányban a 16mm széles fül nagyobbat hőtágul mint 0.5mm, akkor beszoptam
Sajna nem szedettem ki eleget belülről és az acél lamella ami a tányérhoz van kapcsolva, ha nem centrikusan van(bár lehet beáll forgás közben) akkor beleér a kosárra felrakott lemez aljába, azaz subickolná behúzott kuplungnál, ez +hő és megint át fog hajtani ez a fos, ha centrikusan van, akkor is átmérőben max 0.5mm a hézag így szobahőmérsékleten
Valószínű le fogok flexelni az acél lamellák külső átmérőből legalább 1mm, de már tele a tököm vele, így is 16 órám benne van.
zozi kifejtenéd mit baszik a karmantyúkkal? vagy mi volt az a célozgatás? nekem jó a hidró olaj ,de ha azon múlik rakhatok bele fékolajat is ha az a jó.
nagyon nagy köszi szépen meg minden
a középnél van a névleges méret és ahhoz képest a tetőnél 0,5mm rel kissebb átmérőlyű
egy 100mm átmérőjű dugattyú a hengerben ahol a lángfornt hőmésréklete az 800c fok körüli.. szóval ott a dugattyú kőzép és a dugattyű tető átmérőnál a hőtágulás közel 0,5mm
a te qÚplungod ha nem éri el a 800c fokot..nincs mit aggódni
de ha eléri
szóval nyugi..az 0,5mm az bőven elég!csak olaj jussan be a lamellák közé akárhol
Csak nem a futójuk által ismered őket?
Megcsináltam ezt a fost 1mmes savállóval, oldal irányban annyit mértem hézagmérővel, amit számoltam 0.5 mm, csattanni már nem fog
Sajna nem szedettem ki eleget belülről és az acél lamella ami a tányérhoz van kapcsolva, ha nem centrikusan van(bár lehet beáll forgás közben) akkor beleér a kosárra felrakott lemez aljába, azaz subickolná behúzott kuplungnál, ez +hő és megint át fog hajtani ez a fos, ha centrikusan van, akkor is átmérőben max 0.5mm a hézag így szobahőmérsékleten
Valószínű le fogok flexelni az acél lamellák külső átmérőből legalább 1mm, de már tele a tököm vele, így is 16 órám benne van.
Hogy,hogy nem ezt mind a három úriembert ismerem.De hogy hunnan?
Köszönöm az észrevételt