Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na mi a mony van puding fejek? Ma szétpunnyadtam az agyam a strandon!
csak neked leirom... bár már legalább 5x leirtam, folyton valaki meg akarja venni az olcsosága miatt

egy kacat... tul bolond agressziv + 4-es válto,+ feszes krossz futomű aztán mindenki endurozni szeretne vele mert occso...
ez még régi generácios xc 04-es... semmi köze a mostani xc, xcw modellekhez
hát az a helyzet..vannak visszajelzések...
10 eladott lapát után kb már 8 cal azóta beszéltem...ebből kb a fele az azért vett mert már aki vett tőlem valamelyik haverjuk...és annak bevált...pl bergre..zsék...szani meg a többiek...egymás után vettek abból a bandából....
lehet szart sem ér csak mind hülye. ..és a másik ha már kidobott rá 10 rugót akkor ő se lógjon ki a sorból tényleg lehet benne valami...
mekkora idióták..
inkább az ikszcédről mesélj...mi a titka..csak nekem itt a sórumon senki más nem lássa
bálint.. h te is mattinghokofferbe jársz reggel kávézni akkor majd te is megtudod miről beszélek...
a jbsracing.co.uk oldalon is le van irva ..igaz angolul és azt nem tudják akik csak németül tudnak szóval ennyi..nem vitázom vele.. nem is irtam semmit...azér kissebb a viztér..mert minden mérnök hülye a ktmnél....is
mondjuk tőlem aztán anyit adsz el abbol a kacat nagylapátodbol amennyit akarsz, csak mindig mesélj nekik egy fél ora rizsát telefonba mennyire jo..és sose forr meg...
mi a fasz ez a motor...
bálint most már áruld el... mi az ami 10 embernek sem tetszik fél év alatt?
értem hogy xc 450 dehát eze milió xc van volt a zországban és senkinek semmi nyűgje vele...
valami motorikus hiba?
repedt a blokk... meggyfa dugattyú kibimbózott és szilva lett belőle
mi van ezzel dzsi...áruld el a titkot..különben...kimék oszt behúzom a qúplungot
huu viktor kis vével..ekkora 1 marhaságot már régen irtál...

mitöl hordaná el a kevesebb víz gyorsabban a meleget? ezt hol olvastad? a fejedben a hangok mondták?
ennyi erővel dugozzuk le a hengerben a vizterek felét, mert akkor gyorsabban hordja el a megmarado a meleget... bazze holnap le is veszem és tele nyomom a felét sziloval

osztod a marhaságodat erröl a kisipari kacat nagyobb vizlapátodrol mekkora találmány sose forr meg és hasonlo badarságokkal osztod a nagyérdeműt....
gondolkozzál nem fog fájni... a probléma akkor lép fel amikor a tempo nulla, vagyis a helyben fűrészelős katlanos nyektetős részen, és attol mert te elkezded gyorsabban keringetni a folyadékot a hőleado felszin még marad ugyan annyi, és a folyadék ugyan azon a hőfokon elkezd forrni.

ahoz hogy később forrj meg vagy hőleado felszint kell nővelni ami kényes játék, mert ugye mint tudjuk a tulhűtött motor se jo ,
vagy hőt kell elvonni , ventillátorral, ami gyakorlatilag az egyetlen és tökéletes megoldás főleg extrém enduroban ahol sok a helyben nyektetés....

elmondtam már , annak a nagy vizlapátnak olyan körülmények között van értelme amikor a nagytempos motorozáshoz, nagy a meleg is, szinte sivatagos.... ott van értelme megpörgetni a vizet, mert van menetszél csak tul meleg, és erre rágyorsit a nagyobb lapát.
az összes többi csak rizsa.
Ezek buzik bazmeg! TM-el együtt árulják vagy mi a fasz? Ugyan ez a karmantyús, felujitó kittes szenvedés után, vettük és épp félárba adták, mint a magurát. Ha ekkora lehuzos banda lett ez is, akkor inkább titokolvasok tovább.
az Xc 450 meg lassan bejárja az országot elkerült fehér megyébe azt utánna füreden hirdették most meg valhova eger mellé vitték
a munkagépbe beszámolt őrületed!
Itt vagyok egész nap Szfváron azé nem mentem a héten még itt is leszek csajozósba
jo kis ügyeskedőset motoroltam..
lyaú a vidi nagon.. a 27dik másodperctől élveztem minden pillanatát
úr isten.
valaki megent kalózkodott a nevemmel és beszolt szalinak...csúnyán...szólok a moderátornak hogy emeleje kis ezt a valakit...
mert amúgy szegény szali...rossz a kuplungja ....és még szalajt is
de jó lesz én biztos vok benn ..
de lehet déw motorja hamarabb lesz egy neu exc 300as
bakker..csikuszmászterus . . . .
na látod mért mondom az emberre hogy gyagyás..de amúgy az is igaz a másik része a gondolatnak...mert azért egy tuskó gyökér is vagyok . .

legós az ember az tutti.. szóval anno legózott kuplungperseny beugrott...aztán azt hitte az a szar...mondta mhogy az nem lehet szar ..de csak kapkodás volt lerendelt mindentamivel még mindég szar maradt...most meg komplett lesz a szett...alig 60ból....mondja azt valaki nem megy jól a faipari segédmunkásoknak

az az igazi szerelő aki javitás helyett kicserél mindent...újra...a-tól z-ig


Gyagyás...
ökörbornyú...
hát a kék patakot végigküzdötted...ami kinyirt embert motort..ott veretd a melled mennyivel értél fel hamarabb-bár áki beszorult elöttem amúgy - és utána meg egy 500m lefelére berinyálsz mikor lefelé...üresebn jöttünk végig....te ökör...
bocs..te gyagyás...
alig várom hogy mennyé a ghelariba..te gheleari bajnoka(nem dévát mondta múgy hogy ne köcsögölj itten!).hahahahaahahaha..há ott legalább nem sirsz be állan dölon...
talán tudod is tartani a lépést.. ill ha behánysz megent 3 napihg jól el vagy a szálláson
tudom..tudom...most ezt azért irtam mer irigy vagyok... ..de geci mód

bálint rájöttek 2005 körül hogy egy hengernél az a jó ha nem nagy lusta állóvizzel dolgoznak hanme nagyobb sebességgel keringetik a vékonyabb vizteret a henger mellett!
azért vékonyitják ezt a hengert is...igy a vékony vizköppeny hatékonyabban hordja el a meleget...
a nagy vizkerék is ezért jó....

megent belátta valak..már vagy 8 husaberges és 2 kátélyemes.. örül neki
Köszönöm szépen
Akinek meg nincsen GasGas-a me nem telik rá,csak szar KTM-re(ami nekem is van,de jó )az húzzon a véres faszba át a KTM fórumba,me írok Zolikának azt ki lesztek innen erőszakolva,me senki nem tud segítséget kérni a gasgasához(bár azokhoz nem is kell ).
Te idióta elmebeteg,teee.Ki a faszom látja,hogy neked mi van berágódva vagy mi nincs,nyávogsz itt egy szarért Vedd meg bammeg,de ne rinyájjá az utána nyávogva a másikat szipuljad,te istenbarma.Láttál te már itt engem kuncsorogni bármi után is,szerintem soha,megveszem,de ilyen 2 forintos szarokkal nem nyávogok sehol,hogy használtba ez kéne vagy az.Lehet olyan szarság ami neked kell van itthon egy,de ha kell holnapra van száz.Nekem ne pampogjál,te macskajancsi
dév.

jól látod. lehetne még eröltetni ahogy viktor is javasolná kibir az mégegy menést...

de pontosan ezért nem kinzom már tovább. ép elég ideget ettem mikor a legszemetebb helyeken ment el a kuplung ,ezek meg ugattak hogy gyerünk.. pláne viktor még be is akart csalni a gazosba mikor már be volt esve a kar. épen ezért nem akartam szétkurni a váltómat .... de ezeknek magyarázhatod... inkább ugatnak ,hogy mért nem veszel újat. ajp meg a faszom, bontó ,,,,

pár hétbe is telik mire beszerzed ezen a csíra hazai piacon innen onnan az új holmit ,amit még éppen ki tudsz szorítani. ezért a keresgélés. van aki leakasztja a polcról 80 ezerért , van akinek megveszi az apja, én beszerzem 50 ért az egészet max cigánykodok és telefonálgatok egy párat. és meghallgatom az okosságokat itt ...
gecsa. maradjunk anyiban hogy holnap megyek érte 26.500.- és vadonat uj. karral együtt. magura.
a kisvizteresre nem tudom miért álltak át. lényegében ugyanaz a henger ugyanazokkal a felömlőkkel ,pozíciókkal, stbstb.. csak kicsit karcsúbbra van szabva. a régi egy kicsit ducibb volt. ez meg soványabb . de semmi különbség. bár a boltosok nem így gondolták... muhahahaha tudatlan élelmiszer eladói papírral.
kezdem azt hinni csika ,hogy te is egy balfasz kókány vagy. mi a faszt felújító kittezel egy hordósra kopott berágódott felső szektoron ?aminek a furata úgy néz ki mint egy 90 éves prostituált szétbaszott pinája?

vagy te így csiinálnád meg? így szoktad?

azt hiszed nem ismerem a karmantyút? kb 50 x karmantyúztattam már meg fékemet meg kuplungot. 1500 ft ért megcsinálja a hidraulikás. nem vagyok teljesen hülye hogy komplett szektor után kutatok. egyébként meg bekaphatjátok a bránert. okos mind mint a kurvaisten.

egyébként köszi szépen.
ez tényleg érdekes hogy vissza tértek a hagyományos blokkra... bár ez szerintem ktm blokk, magyarán ezek 4t ktm-ek husaberg ruhában...
mint a 2t-k
gyere motorozni most...
Retro
Lil G -style 1997!
L átó Hill